Ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef Techno het volgende:
[..]
MissB heeft scheermessen in de aanbieding hoor ik net.
Veel kappers betekent niet veel messen hoor. Veel domme mensen, dat dan weer welquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Gaat hij ook naar die kappersbeurs dan?
Daaromquote:
quote:
Dus je komt het brengen en je doet voorbeeld-krassen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het all-in pakket is met installatie op locatie
Krassen is dan niet genoeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga jij maar krassen, jij loopt mij mis.
Ja ik test ze op jou of ze scherp genoeg zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus je komt het brengen en je doet voorbeeld-krassen?
Wat is daar de overtreffende trap van dan, hakken, zagen, uiteenrijten?quote:
Morgen dagje naar Leuven voor mn werk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, morgen gezellig met mijn baas op stap, ik heb er zo'n zin in
Toch minimaal zonder parachute uit een vliegtuig springen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is daar de overtreffende trap van dan, hakken, zagen, uiteenrijten?
Ze zijn toch niet té scherp hè? Anders voel je er niks van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik test ze op jou of ze scherp genoeg zijn
Ja maar dit is op mijn vrije dagquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen dagje naar Leuven voor mn werk.
Best tof als je normaal 40 uur per week op dezelfde plek zit.
Oh ja, goed puntquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet té scherp hè? Anders voel je er niks van.
Op je vrije dag met je baas waar je een hekel aan hebt op stap.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dit is op mijn vrije dag
Dat bedoel ik! En het wordt ook nog 20 graden ofzo. Ik voel me zo bevoorrechtquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Op je vrije dag met je baas waar je een hekel aan hebt op stap.Kan het mooier?
Ik zie geen reden waarom jij zou willen krassenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! En het wordt ook nog 20 graden ofzo. Ik voel me zo bevoorrecht
Ik hoop voor je dat hij je weer zo lekker gaat afblaffen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! En het wordt ook nog 20 graden ofzo. Ik voel me zo bevoorrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |