Zelfs Escobar is bekend met de friend-zonequote:
Nouja, ik laat em gewoon bovenstaand plaatje zienquote:
Hij kreeg nog wel eten, verwend nest.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was gewoon zo in de war van je
Hij zal wel hebben aangevoeld dat je vuige plannen hadquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij kreeg nog wel eten, verwend nest.
Maar ook niet geneukt door MissB.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij zal wel hebben aangevoeld dat je vuige plannen had
Wat ben je toch een vals wijfquote:
Hee, nu insinueer je dat iedereen die door hem gebeten is, door mij geneukt is... Da's niet zo hoor..quote:
Dat zijn er wel meer niet en toch gebetenquote:
Ja en nog was je banger voor Lolaquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:53 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij kreeg ik ook een knauw in mijn arm van dat lieve beestje.
Dat was toch die lieve kat die aandacht kwam vragen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en nog was je banger voor Lola
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat beest moet echt niet in mijn buurt komen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jij bent niet zo fan van katten he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dat beest moet echt niet in mijn buurt komen.
Die ene die niet helemaal spoort maar superlief isquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was toch die lieve kat die aandacht kwam vragen?
Oke, ze kijkt stoned uit haar ogen, maar dan nogquote:
Nou ja, ze zijn meestal wel aaibaar maar veelal kunnen ze mijn aanwezigheid niet waarderen. Dat resulteert dan in krassen her-en-der op mijn huid. Als er dan zo'n minitijger met gemene oogstand langzaam op je af komt marcheren dan krijg ik wel angst.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent niet zo fan van katten he?Kan me herinneren dat je Dubbie ook niet leuk vond
Eerder d'r poot optillen de hele tijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, ze kijkt stoned uit haar ogen, maar dan nog
= wollige poezel die licht josti uit haar oogjes kijktquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn meestal wel aaibaar maar veelal kunnen ze mijn aanwezigheid niet waarderen. Dat resulteert dan in krassen her-en-der op mijn huid. Als er dan zo'n minitijger met gemene oogstand langzaam op je af komt marcheren dan krijg ik wel angst.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerder d'r poot optillen de hele tijd
Dubbie kijkt schattig!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn meestal wel aaibaar maar veelal kunnen ze mijn aanwezigheid niet waarderen. Dat resulteert dan in krassen her-en-der op mijn huid. Als er dan zo'n minitijger met gemene oogstand langzaam op je af komt marcheren dan krijg ik wel angst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |