Lucky you!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! En het wordt ook nog 20 graden ofzo. Ik voel me zo bevoorrecht
Amor fati!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Dat bedoel ik! En het wordt ook nog 20 graden ofzo. Ik voel me zo bevoorrecht
Ja gezellig, samen in de Infinity afgeblaft wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat hij je weer zo lekker gaat afblaffen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens iets, ohw en stampvoeten is voor kleuters...
Zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ieuw
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dat is dan wel weer schattigquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nouhou... Dan mag pruilen zeker ook niet?
Doe je goed danquote:
Zaterdag hele dag in de stad op een terras gezeten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe je goed dan.
Ach, ik heb zelfs kleur gekregen Zaterdag in het park.
Dat is gewoon 10x mijn droomlaarzenquote:
quote:
grote diepvriestas met ijs en koude flesjes bier, snacks, chips, fruit, weet ik het allemaal.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zaterdag hele dag in de stad op een terras gezeten.
Lekker weer en koud bier
dat is 22,3 keer de schoenen die ik vrijdag heb laten staan omdat ik ze te duur vondquote:
De schoenen die ik nu aan heb waren 110 euro en zijn de duurste die ik ooit heb gekocht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is 22,3 keer de schoenen die ik vrijdag heb laten staan omdat ik ze te duur vond
Mijn duurste laarzen ooit waren 150 euro en daar heb ik nog voor 50 euro aan lopen verbouwenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
De schoenen die ik nu aan heb waren 110 euro en zijn de duurste die ik ooit heb gekocht.
Maar ze zitten wel goddelijk.
Die moett verbergen hoe ik me daadwerkelijk voelquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Jouw UI ziet er anders veel te vrolijk uit.
Ik gebruik het ook nog soms, maar eigenlijk alleen met voetbaluitslagenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Teletekst
Jij komt echt uit het jaar kruik he
Teletekst.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Teletekst
Jij komt echt uit het jaar kruik he
Uhuh, ze zijnquote:
Gemeenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ze zijnhe. The horror; ze zijn niet meer te krijgen
Mjah, ms maar beter, ik heb er toch de $180 niet voorquote:
Pagina 819 nu.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook nog soms, maar eigenlijk alleen met voetbaluitslagen. Snel en alles in 1 scherm
.
Dat dus. Is gewoon snel en handig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef Q. het volgende:
Teletekst.
Kijk het echt supervaak. Op internet of mn iPhone dan, niet op de tv. Die staat toch nooit aan.
Had jou toch moderner ingeschat. Vroegûh, toen er nog maar weinig informatie over de lijnen heen kon, toen had het wat. Maar sinds breedband...quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook nog soms, maar eigenlijk alleen met voetbaluitslagen. Snel en alles in 1 scherm
.
Detailsquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ms maar beter, ik heb er toch de $180 niet voor
$180? Das maar ¤0,34, valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ms maar beter, ik heb er toch de $180 niet voor
Ik had gisteravond toch nog een foto gevonden en gepost voor je!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Details
Hoe zien ze eruit? Beschrijf eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |