He wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij wilt zeker ook je kwakje dumpen?
MissBukkake?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij wilt zeker ook je kwakje dumpen?
Ik weet wel dat het happen is, maar ik wil gewoon 100% zeker weten dat niemand mij ooit associeert met voetbal, en al helemaal niet met FC Ajaxquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Zal je ooit een keer niet happen vraag ik me weleens af
quote:
Nuhuhquote:
Niet door iedereen iigquote:
Hoezo, er is meer in de wereld dan jullie kwakjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeur dan ook niet zo dat je er iets in wil.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo, er is meer in de wereld dan jullie kwakjes
Trouwens. Vanochtend Alfred J. Kwak gekekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwens. Vanochtend Alfred J. Kwak gekeken
Dat is het enige wat je kunt krijgen, graag of niet, stom mensquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat denk jij maar, naar krengquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je kunt krijgen, graag of niet, stom mens
Ik zie hier niks anders gebeuren, alleen maar gezeik op je schoenen, of dat je er een kwakje in kunt krijgenquote:
Omdat jij iets niet ziet, betekent niet dat het niet gebeurd schat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie hier niks anders gebeuren, alleen maar gezeik op je schoenen, of dat je er een kwakje in kunt krijgen
Je hebt sex gehad?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
Wat een liefde weer hier allemaalen dat terwijl mij dagje niet meer stuk kan
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
Wat een liefde weer hier allemaalen dat terwijl mij dagje niet meer stuk kan
Niet eensquote:
Alleen als het eindigd in goedmaaksexquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En of, beetje bitchen tussen geliefden kan best
Dus het gebeurt en toch zeur je om meer hier. Dat is pas erg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat jij iets niet ziet, betekent niet dat het niet gebeurd schat.
Waarom doe jij mee danquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wait... what??quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Totdat de spellings-gestapo je meeneemt naar een donker kamertje en je urenlang martelt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg, die maak ik regelmatig, voel je niks van.
Om babs te pestenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Totdat de spellings-gestapo je meeneemt naar een donker kamertje en je urenlang martelt.
Dat donkere kamertje om te martelen is van hemquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Totdat de spellings-gestapo je meeneemt naar een donker kamertje en je urenlang martelt.
Ah wat schattig, je mist de aandacht die je tot een paar maand geleden van mij kreeg nu ik je niet meer in bed wil lullenquote:
Oeh, MissB martelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat donkere kamertje om te martelen is van hemspeciaal voor MissB
Schijnt de hobby van diverse Singles te zijn, volgens dr dromenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah wat schattig, je mist de aandacht die je tot een paar maand geleden van mij krijgt nu ik je niet meer in bed wil lullen
Hapt die zo lekker dan?quote:
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah wat schattig, je mist de aandacht die je tot een paar maand geleden van mij kreeg nu ik je niet meer in bed wil lullen
Waarom wil jij weten of babs lekker hapt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hapt die zo lekker dan?
[..]
Blijkbaar wel
Nuhu, dat mag niet tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom wil jij weten of babs lekker hapt?Babs, ik geloof dat je je pijl(en) op sedan moet richten
Jawel, een mannetje wel tochquote:
Zekers :quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Waar is PeuRac ? Vind hem echt geweldig.
Wtf heb je dat vandaan?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Zo, half schaap naar binnengeramd, sashimi gisteren was erg lekker, maar nu weer tijd voor mannenvoer
Lekker tochquote:
Dat laatste jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker tochof zie je Escobar er al zo bij hangen
Everzwijn van het spit is geen kutplaatje, behalve als je al honger had. Het is echt (Gallische) Godenvoerquote:
Mijn biggenmama-hartquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Everzwijn van het spit is geen kutplaatje, behalve als je al honger had. Het is echt (Gallische) Godenvoer
Heel vreemd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer dat ze beide naar dezelfde post linken
Hij is gewoon beschermend omdat ie zoveel van me houdtquote:
Je been eraf bijten is beschermendquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is gewoon beschermend omdat ie zoveel van me houdt
Hij bijt mijn been er toch niet af?quote:
Nee vingers, bijna danquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij bijt mijn been er toch niet af?
Hij was gewoon zo in de war van jequote:
You'd be surprisedquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:43 schreef stbabylon het volgende:
Escobar zou niet durven bij mij, ik ben dan ook WEL cool
Zelfs Escobar is bekend met de friend-zonequote:
Nouja, ik laat em gewoon bovenstaand plaatje zienquote:
Hij kreeg nog wel eten, verwend nest.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was gewoon zo in de war van je
Hij zal wel hebben aangevoeld dat je vuige plannen hadquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij kreeg nog wel eten, verwend nest.
Maar ook niet geneukt door MissB.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij zal wel hebben aangevoeld dat je vuige plannen had
Wat ben je toch een vals wijfquote:
Hee, nu insinueer je dat iedereen die door hem gebeten is, door mij geneukt is... Da's niet zo hoor..quote:
Dat zijn er wel meer niet en toch gebetenquote:
Ja en nog was je banger voor Lolaquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:53 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij kreeg ik ook een knauw in mijn arm van dat lieve beestje.
Dat was toch die lieve kat die aandacht kwam vragen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en nog was je banger voor Lola
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat beest moet echt niet in mijn buurt komen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jij bent niet zo fan van katten he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dat beest moet echt niet in mijn buurt komen.
Die ene die niet helemaal spoort maar superlief isquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was toch die lieve kat die aandacht kwam vragen?
Oke, ze kijkt stoned uit haar ogen, maar dan nogquote:
Nou ja, ze zijn meestal wel aaibaar maar veelal kunnen ze mijn aanwezigheid niet waarderen. Dat resulteert dan in krassen her-en-der op mijn huid. Als er dan zo'n minitijger met gemene oogstand langzaam op je af komt marcheren dan krijg ik wel angst.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent niet zo fan van katten he?Kan me herinneren dat je Dubbie ook niet leuk vond
Eerder d'r poot optillen de hele tijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, ze kijkt stoned uit haar ogen, maar dan nog
= wollige poezel die licht josti uit haar oogjes kijktquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn meestal wel aaibaar maar veelal kunnen ze mijn aanwezigheid niet waarderen. Dat resulteert dan in krassen her-en-der op mijn huid. Als er dan zo'n minitijger met gemene oogstand langzaam op je af komt marcheren dan krijg ik wel angst.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerder d'r poot optillen de hele tijd
Dubbie kijkt schattig!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn meestal wel aaibaar maar veelal kunnen ze mijn aanwezigheid niet waarderen. Dat resulteert dan in krassen her-en-der op mijn huid. Als er dan zo'n minitijger met gemene oogstand langzaam op je af komt marcheren dan krijg ik wel angst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |