quote:
He wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij wilt zeker ook je kwakje dumpen?
MissBukkake?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij wilt zeker ook je kwakje dumpen?
Ik weet wel dat het happen is, maar ik wil gewoon 100% zeker weten dat niemand mij ooit associeert met voetbal, en al helemaal niet met FC Ajaxquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Zal je ooit een keer niet happen vraag ik me weleens af
quote:
Nuhuhquote:
Niet door iedereen iigquote:
Hoezo, er is meer in de wereld dan jullie kwakjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeur dan ook niet zo dat je er iets in wil.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo, er is meer in de wereld dan jullie kwakjes
Trouwens. Vanochtend Alfred J. Kwak gekekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwens. Vanochtend Alfred J. Kwak gekeken
Dat is het enige wat je kunt krijgen, graag of niet, stom mensquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat denk jij maar, naar krengquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je kunt krijgen, graag of niet, stom mens
Ik zie hier niks anders gebeuren, alleen maar gezeik op je schoenen, of dat je er een kwakje in kunt krijgenquote:
Omdat jij iets niet ziet, betekent niet dat het niet gebeurd schat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie hier niks anders gebeuren, alleen maar gezeik op je schoenen, of dat je er een kwakje in kunt krijgen
Je hebt sex gehad?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
Wat een liefde weer hier allemaalen dat terwijl mij dagje niet meer stuk kan
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
Wat een liefde weer hier allemaalen dat terwijl mij dagje niet meer stuk kan
Niet eensquote:
Alleen als het eindigd in goedmaaksexquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En of, beetje bitchen tussen geliefden kan best
Dus het gebeurt en toch zeur je om meer hier. Dat is pas erg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat jij iets niet ziet, betekent niet dat het niet gebeurd schat.
Waarom doe jij mee danquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wait... what??quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Totdat de spellings-gestapo je meeneemt naar een donker kamertje en je urenlang martelt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg, die maak ik regelmatig, voel je niks van.
Om babs te pestenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Totdat de spellings-gestapo je meeneemt naar een donker kamertje en je urenlang martelt.
Dat donkere kamertje om te martelen is van hemquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Totdat de spellings-gestapo je meeneemt naar een donker kamertje en je urenlang martelt.
Ah wat schattig, je mist de aandacht die je tot een paar maand geleden van mij kreeg nu ik je niet meer in bed wil lullenquote:
Oeh, MissB martelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat donkere kamertje om te martelen is van hemspeciaal voor MissB
Schijnt de hobby van diverse Singles te zijn, volgens dr dromenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah wat schattig, je mist de aandacht die je tot een paar maand geleden van mij krijgt nu ik je niet meer in bed wil lullen
Hapt die zo lekker dan?quote:
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah wat schattig, je mist de aandacht die je tot een paar maand geleden van mij kreeg nu ik je niet meer in bed wil lullen
Waarom wil jij weten of babs lekker hapt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hapt die zo lekker dan?
[..]
Blijkbaar wel
Nuhu, dat mag niet tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom wil jij weten of babs lekker hapt?Babs, ik geloof dat je je pijl(en) op sedan moet richten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |