quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
$180? Das maar ¤0,34, valt toch wel mee?
Zie wat Q zegt, pagina 819, overzichtelijker is er gewoon nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had jou toch moderner ingeschat. Vroegûh, toen er nog maar weinig informatie over de lijnen heen kon, toen had het wat. Maar sinds breedband...
Tsja.. ieder zijn meug laten we maar zeggen dan.
Die heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had gisteravond toch nog een foto gevonden en gepost voor je!
Maar voetbal boeit mij nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie wat Q zegt, pagina 819, overzichtelijker is er gewoon niet.
Je bedoelt, sinds breedband is het web verneukt met flash en andere lompe niets toevoegende rotzooi?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Had jou toch moderner ingeschat. Vroegûh, toen er nog maar weinig informatie over de lijnen heen kon, toen had het wat. Maar sinds breedband...
Tsja.. ieder zijn meug laten we maar zeggen dan.
Nee, maar dat maakt niet uit natuurlijk, ik geef je alleen een reden waarom IK het soms gebruikquote:
Oj, die zijn wel echt geweldig jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[Singles] Waar de bomen jaloers op MissB zijn
Mag ik hem dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Teletekst.
Kijk het echt supervaak. Op internet of mn iPhone dan, niet op de tv. Die staat toch nooit aan.
Dat klinkt wel een beetje vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bedoelt, sinds breedband is het web verneukt met flash en andere lompe niets toevoegende rotzooi?
Flash.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bedoelt, sinds breedband is het web verneukt met flash en andere lompe niets toevoegende rotzooi?
Ajax, js en CCS zijn daarintegen wel zaligquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Flash.. Nutteloze troep. Zorgt voor sites die compleet onnavigeerbaar zijn.
nerdtopickillpostquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ajax, js en CCS zijn daarintegen wel zalig
Die griet post gewoon elke keer als ik een topic in deze reeks open een schoen erin. En die open ik ook weer niet zo vaak.quote:
Een vorm van 'digitaal je schoen zetten'quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die griet post gewoon elke keer als ik een topic in deze reeks open een schoen erin. En die open ik ook weer niet zo vaak.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die griet post gewoon elke keer als ik een topic in deze reeks open een schoen erin. En die open ik ook weer niet zo vaak.
En nooit zit er eens wat in!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:36 schreef STING het volgende:
[..]
Een vorm van 'digitaal je schoen zetten'
Uhuh, a girl can dream can't she...quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil hem wel een keer volyoghuren...
Sure, and a woman tooquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, a girl can dream can't she...
Vergeet het maat, iedereen weet dat ik het niet over voetbal heb, en voor de allergrootste josti's staat er ook js en ccs bij. Dus forget it but, ik heb het niet over een voetbalclubje of een producent van brandweerspullen.quote:
In de (Engelse) archeologen wereld vinden ze of natural, of archeology (ja, ik kijk Time Team). Ik heb mijn babies het liefst archeologisch.quote:
Zal je ooit een keer niet happen vraag ik me weleens afquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet het maat, iedereen weet dat ik het niet over voetbal heb, en voor de allergrootste josti's staat er ook js en ccs bij. Dus forget it but, ik heb het niet over een voetbalclubje of een producent van brandweerspullen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |