quote:
Jij hebt vast wel scheermesjes liggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
Kan nergens een mes vinden om te krassen![]()
FML
Daarom heb ik mijn hoektanden geslepen, nooit zonderquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
Kan nergens een mes vinden om te krassen![]()
FML
Impliceer jij nu dat ik zo behaard ben dat ik een ruime voorraad heb?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel scheermesjes liggen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat ik zo behaard ben dat ik een ruime voorraad heb?
In Hvjjn maakt het niet uit wat je post, er wordt toch niet op gereageerd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet stafbaar nee, al lijkt het (ook hier in Singles soms) not-done om gewoon lekker positief, leuke dingen te posten die je meemaakt.
Zo ben ik Q, een eigen mening is overratedquote:
Oh ja, ik ben geen zeilig meisje dat gered moet worden, ook DAT kan ik al nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Hvjjn maakt het niet uit wat je post, er wordt toch niet op gereageerd.
Je wordt echt een goede R&P'er. Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo ben ik Q, een eigen mening is overrated
Gek?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee gek, dit heeft niks met haar te maken.
Ja, dat kan dus niet he, dat er iets GOED gaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wordt echt een goede R&P'er. Ik ben trots op je.
Een kappersevent schat, daar wil jij helemaal niet heen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat voor een event en waarom heb ik niet kunnen RSVP-en?
I mean that in the nicest possible way, dat weet jequote:
Behalve als je een lekker wijf bent uiteraard. Dan is het kusje-kroel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Hvjjn maakt het niet uit wat je post, er wordt toch niet op gereageerd.
Nouw... ik mag toch eigenlijk best wel eens geknipt worden, begint nogal wild te wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een kappersevent schat, daar wil jij helemaal niet heen.
En waarom niet? Daar hebben ze vast veel scheermessen. Van die ouderwetse nog, die je moet openklappen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
Een kappersevent schat, daar wil jij helemaal niet heen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nouw... ik mag toch eigenlijk best wel eens geknipt worden, begint nogal wild te worden
Ik heb mijn wilde haren al lang verloren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nouw... ik mag toch eigenlijk best wel eens geknipt worden, begint nogal wild te worden
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:41 schreef Techno het volgende:
[..]
En waarom niet? Daar hebben ze vast veel scheermessen. Van die ouderwetse nog, die je moet openklappen.
Nou... lekker... ik heb ze nog niet ontdekt in Hvjjn (er zijn er sowieso verdomt weinig in R&P).quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Behalve als je een lekker wijf bent uiteraard. Dan is het kusje-kroel.
Oh ja, ik ben een leuke gek.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I mean that in the nicest possible way, dat weet je
FOK! is niet meer wat het geweest is qua visvijverquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... lekker... ik heb ze nog niet ontdekt in Hvjjn (er zijn er sowieso verdomt weinig in R&P).
Dat klinkt net als mijn vaat. Staat er ook al twee weken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik ben lui met het scheren, dus heb ook een 2 weken baard.
Jij ruigerdquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik ben lui met het scheren, dus heb ook een 2 weken baard.
Nee, het staat er belabberd voor. Het meeste wat nog welquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! is niet meer wat het geweest is qua visvijver
rondspringen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
Woord aan je moeder, ik ben gekomen om bommen te laten vallen!
Het was een vijver vol teruggegooide vissen. Tegenwoordig hebben ze het overtollige radioactieve water uit Fukushima er in gemikt waardoor het allemaal mutanten zijn geworden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! is niet meer wat het geweest is qua visvijver
Zég!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was een vijver vol teruggegooide vissen. Tegenwoordig hebben ze het overtollige radioactieve water uit Fukushima er in gemikt.
Ik vis er dan ook al jaren niet meer inquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was een vijver vol teruggegooide vissen. Tegenwoordig hebben ze het overtollige radioactieve water uit Fukushima er in gemikt waardoor het allemaal mutanten zijn geworden.
Waarom denk ik nu meteen aan 'rug burn'quote:
Pas op hoor, ik geef lichtquote:
Je ziel en eerstgeborenequote:
quote:
Leugens! Ik geloof er niets van!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt dat er IRL ook nog wel iets leuks te vinden is zonder mega-issues.
Dat hoeft van mij ook helemaal nietquote:
Ja damn, dan houdt het op voor ons jongenquote:
De fik erin, ik zeg het je!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:45 schreef missbehavin het volgende:
Waarom denk ik nu meteen aan 'rug burn'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico!
Heb ik niet, en m'n eerstgeborene heeft het druk met het managen van de Hel.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:48 schreef Techno het volgende:
[..]
De fik erin, ik zeg het je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico!![]()
Tech, kutdino
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Nou snel mijn licht teruggeven dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Heb ik niet, en m'n eerstgeborene heeft het druk met het managen van de Hel.
Nee, natuurlijk niet, je post hierquote:
Ik kan nog wel even een tweedegeborene fabriceren. Die ziel was toch niets waard.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja damn, dan houdt het op voor ons jongen
Ja nee, da's niet hetzelfde he....quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even een tweedegeborene fabriceren. Die ziel was toch niets waard.
Ga toch krassen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, da's niet hetzelfde he....
quote:
Dat leek me duidelijk inderdaad.quote:
Nee, want het is normaal hier om je kop in het zand te steken en vóóral alle goede adviezen in de wind te slaan. En omdat dat zo is, kunnen we er net zo goed niet aan beginnenquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef Techno het volgende:
[..]
MissB heeft scheermessen in de aanbieding hoor ik net.
Veel kappers betekent niet veel messen hoor. Veel domme mensen, dat dan weer welquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Gaat hij ook naar die kappersbeurs dan?
Daaromquote:
quote:
Dus je komt het brengen en je doet voorbeeld-krassen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het all-in pakket is met installatie op locatie
Krassen is dan niet genoeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga jij maar krassen, jij loopt mij mis.
Ja ik test ze op jou of ze scherp genoeg zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus je komt het brengen en je doet voorbeeld-krassen?
Wat is daar de overtreffende trap van dan, hakken, zagen, uiteenrijten?quote:
Morgen dagje naar Leuven voor mn werk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, morgen gezellig met mijn baas op stap, ik heb er zo'n zin in
Toch minimaal zonder parachute uit een vliegtuig springen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is daar de overtreffende trap van dan, hakken, zagen, uiteenrijten?
Ze zijn toch niet té scherp hè? Anders voel je er niks van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik test ze op jou of ze scherp genoeg zijn
Ja maar dit is op mijn vrije dagquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen dagje naar Leuven voor mn werk.
Best tof als je normaal 40 uur per week op dezelfde plek zit.
Oh ja, goed puntquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet té scherp hè? Anders voel je er niks van.
Op je vrije dag met je baas waar je een hekel aan hebt op stap.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dit is op mijn vrije dag
Dat bedoel ik! En het wordt ook nog 20 graden ofzo. Ik voel me zo bevoorrechtquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Op je vrije dag met je baas waar je een hekel aan hebt op stap.Kan het mooier?
Ik zie geen reden waarom jij zou willen krassenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! En het wordt ook nog 20 graden ofzo. Ik voel me zo bevoorrecht
Ik hoop voor je dat hij je weer zo lekker gaat afblaffen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lucky you!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |