Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Jij wilt dat Rutte en co de ouders gaan opvoeden? Dat gaat wat ver, vind je niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar dat vind ik denk te vanzelfsprekend
sterktequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:54 schreef Barreltje het volgende:
nu maar eens het andere deel van m'n CV fixen
oftewel.. aan het werk!
de pepermuntjes SC is een deurtje verderquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik wil me graag aanmelden voor deze pepermuntjesclub, en lid worden van de slowchat.
Succesquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:54 schreef Barreltje het volgende:
oftewel.. aan het werk!
Ja duh ik ook om hun voetbalkwaliteitquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben ook fan maar niet om jou reden zo te zien. Puur om hun voetbalkwaliteit. Vorig jaar was ik wel heel even tegen ze.
echt nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan wil ik er 1 van jou en 1 van Symph kopen
dan moet ik dat er ook maar bijzettenquote:
Omdat mensen niets willen aanpassen of opgeven... Omdat ze denken dat ze dan bezoek krijgen in het bejaardentehuisquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dat het de taak van school is om kinderen op te voeden![]()
WTF waarom heb je dan kinderen? omdat het leuk staat op je cv of zo
maar dan gaat de school toch niet ineens je zusje opvoeden?? je ouders hebben toch nog steeds diezelfde instelling??quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:55 schreef Trevland het volgende:
@Bar: iets met 6 jaar verschil tussen mij en m'n zusje
mja ik kon het ook nioetquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand even wiki-en?
dan prop ik het vorige deel ook nog even in de OP
Ben je serieus?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik wil me graag aanmelden voor deze pepermuntjesclub, en lid worden van de slowchat.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat mensen niets willen aanpassen of opgeven... Omdat ze denken dat ze dan bezoek krijgen in het bejaardentehuisOmdat het zo hoort... Ondertussen hebben we ontbijtmoeders, overblijfouders etc etc
Vooral je kinderen niet meer zien, sleutels mee en gaan
Ik kan daar zo slecht tegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Goeiemorgenquote:
Shit, ik moet ook weer aan het werkquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:54 schreef Barreltje het volgende:
oftewel.. aan het werk!
Dansen op de vulkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:
had ik vroeger altijd. Ik ben voor Feyenoord en mijn neefje voor Ajax. Als we samen voetbalde snapte men niet dat wij samen zoveel lol kunnen hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh ik ook om hun voetbalkwaliteit(er lopen maar 2 lekkere mannen in het veld
)
Geweldig balspel hebben zePuur technisch ook het beste elftal
Tja vorig jaar.... dat was even niet leukMaar heb echt genoten van de wedstrijd.
En zelf ruzie gehadBen getrouwd met een Spanjaard
En we liepen naar huis na de finale, en we hebben echt bijna gevochten
En dat was niet leuk
(mijn man had zijn Villa Spanje shirt aan
)
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]Ik vind niet dat je thuis moet gaan zitten om je kind, maar gewoon 5 dagen per week (allebei) blijven werken en het dan gek vinden dat je kinderen en niet naar je luisteren en worden opgeveod door anderen vind ik een tikkeltje naiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
de Dijk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dansen op de vulkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
OP is gefixed btw... als iemand de wiki wil doen graag
eenschquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je thuis moet gaan zitten om je kind, maar gewoon 5 dagen per week (allebei) blijven werken en het dan gek vinden dat je kinderen en niet naar je luisteren en worden opgeveod door anderen vind ik een tikkeltje naief![]()
Heeeeeee dat is een mooie zin en de spijker op zijn kopquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:02 schreef DaMart het volgende:
Waarom kunnen mensen niet gewoon op tijd reageren of zo... deadlines zijn er niet voor niets.
een tikkeltje maar?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je thuis moet gaan zitten om je kind, maar gewoon 5 dagen per week (allebei) blijven werken en het dan gek vinden dat je kinderen en niet naar je luisteren en worden opgeveod door anderen vind ik een tikkeltje naief![]()
dat is een punt.. maar ik vind het ook zonde om allebei 7 jaar een studie te doen en dat er dan een van de twee ineens thuis gaat zitten zittenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
jouw deadlines hoeven niet persee gelijk te zijn aan een andermans deadline..quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:02 schreef DaMart het volgende:
Waarom kunnen mensen niet gewoon op tijd reageren of zo... deadlines zijn er niet voor niets.
heb je gevraagd of ie de auto weer terug wil wisselen??quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
Aaaah krijg ff een klaphoofd van collega met wie auto is gewisseld.
hij loopt te zeuren over een hoofdsteun waar de stof van af is
ik heb godver nog meer problemen met zijn auto
brandplekken, banden die verneukt zijn, schokdempers die mogelijk kapot zijn, een vieze sigaretten lucht die je blijft ruiken, en ga maar door. en hij klaagt over een lullige hoofdsteun die hij wil wisselen![]()
Nee, die zijn er om te overschrijdenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:02 schreef DaMart het volgende:
sdan vraag je toch of hij weer wil ruilenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
Aaaah krijg ff een klaphoofd van collega met wie auto is gewisseld.
hij loopt te zeuren over een hoofdsteun waar de stof van af is
ik heb godver nog meer problemen met zijn auto
brandplekken, banden die verneukt zijn, schokdempers die mogelijk kapot zijn, een vieze sigaretten lucht die je blijft ruiken, en ga maar door. en hij klaagt over een lullige hoofdsteun die hij wil wisselen![]()
ik heb het beste van de dijk op iPod staanquote:
Ha dich!quote:
Ik droomde dat Brad Pitt 2 koppen kleiner was en heeeeeeeeeeeel slecht kon zoenenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat is een punt.. maar ik vind het ook zonde om allebei 7 jaar een studie te doen en dat er dan een van de twee ineens thuis gaat zitten zitten
weet je wat een studie de staat kost per jaar??je hebt deels gelijk maar wie moet die kinderen dan opvoeden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
tjah, dat wordt toch niet gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je gevraagd of ie de auto weer terug wil wisselen??
Wiki is donequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dansen op de vulkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
OP is gefixed btw... als iemand de wiki wil doen graag
Echt, al maanden ben ik met een project bezig en vandaag moet het hele spul naar de drukker... alleen wacht ik alweer een week op een reactie... al wat ze hoeven te doen is kijken of vijf cijfertjes juist in de tekst staan... nou ja, als ik vanochtend niets heb, dan gaat het maar met deze tekst naar de drukker... op verantwoordelijkheid van de externe partij!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeeeeee dat is een mooie zin en de spijker op zijn kop
Nee, eigenlijk ronduit dom...quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat is een punt.. maar ik vind het ook zonde om allebei 7 jaar een studie te doen en dat er dan een van de twee ineens thuis gaat zitten zitten
weet je wat een studie de staat kost per jaar??Nee, maar als je kinderen wilt dan kost dat tijd en energie! Als iemand niet bereid is tot aanpassingen, dan vraag ik me af waarom mensen kinderen nemen... Je kunt toch ook allebei wat minder gaan werken? Er is niets mis met kinderopvang, maar wel als je die verkiest boven het zelf opvoeden van je kinderen... Een vriendin van mij ook, heeft een goede baan, die maakt nu carriere, wacht met "kindjes maken" en gaat strakjes gewoon minder werken. Het zijn de keuzes die je zelf maakt he, ook dat is je verantwoordelijkheid als ouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jawel hoor, want ik heb de deadline gesteld en ik wacht alweer een dag langer nu... maar nog langer wachten en de hele planning kan de vuilnisbak inquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jouw deadlines hoeven niet persee gelijk te zijn aan een andermans deadline..
En over kosten, weet je wat dat de staat kost?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
je hebt deels gelijk maar wie moet die kinderen dan opvoeden?
tsja.. en moet je dan maar als "hoog opgeleide" geen kinderen krijgen??quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
je hebt deels gelijk maar wie moet die kinderen dan opvoeden?
Planning in de vuilnisbak mikken en een vrije dag nemenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel hoor, want ik heb de deadline gesteld en ik wacht alweer een dag langer nu... maar nog langer wachten en de hele planning kan de vuilnisbak in.
GIng dat maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Planning in de vuilnisbak mikken en een vrije dag nemen.
mweh ik krijg hier continue deadlines van andere afdelingen naar m'n hoofd g eslingerd.. maar die hebben hier allemaal niet de prioriteit die ZIJ er aan geven..quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel hoor, want ik heb de deadline gesteld en ik wacht alweer een dag langer nu... maar nog langer wachten en de hele planning kan de vuilnisbak in.
dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dan je beide 32 uur gaan werken en dus bijv jij op maandag je kind en barman op vrijdag en dan evt nog opa's en oma's en als laatste middel de kinderopvang.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja.. en moet je dan maar als "hoog opgeleide" geen kinderen krijgen??
dan gaat het heeel snel met de mensheid
Volgens mij maak je een denkfout en zeg je nu dus dat anderen toch maar verantwoordelijk moeten zijn voor de opvoeding van kinderen zodat hoogopgeleiden fulltime kunnen blijven werken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dan je beide 32 uur gaan werken en dus bijv jij op maandag je kind en barman op vrijdag en dan evt nog opa's en oma's en als laatste middel de kinderopvang.
als ik 32 uur ga werken is het bye bye carriere.. er zijn nog heeele beroepsgroepen waar dat dus gewoon niet geaccepteerd wordt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dan je beide 32 uur gaan werken en dus bijv jij op maandag je kind en barman op vrijdag en dan evt nog opa's en oma's en als laatste middel de kinderopvang.
Preciesquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusAls je kinderen wilt dan horen daar ook bepaalde concessies bij. Je leven wordt dan eenmaal anders...
Nou ja, dit project zou eigenlijk twee maanden geleden al afgerond worden, en juist om externen meer tijd te geven, is dat telkens opgeschoven. Dat houdt een keer op, natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh ik krijg hier continue deadlines van andere afdelingen naar m'n hoofd g eslingerd.. maar die hebben hier allemaal niet de prioriteit die ZIJ er aan geven..
je kan toch ook deeltijd werken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij maak je een denkfout en zeg je nu dus dat anderen toch maar verantwoordelijk moeten zijn voor de opvoeding van kinderen zodat hoogopgeleiden fulltime kunnen blijven werken?
zelfs onze managers en hun bazin werken 32 uur.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als ik 32 uur ga werken is het bye bye carriere.. er zijn nog heeele beroepsgroepen waar dat dus gewoon niet geaccepteerd wordt!
Dat vraag ik me ook wel eens afquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan toch ook deeltijd werken?
wij hebben er bewust voor gekozen dat 1 van de 2 thuis blijft voor de kinderen![]()
dat is niet voor iedereen weggelegd, het zelfs een luxe tegenwoordig![]()
maar kinderen krijgen en dan 's ochtends uit bed halen weg brengen en 's avonds weer ophalen en in bed stoppen..... waarom heb je ze dan?
Dan moet je of ander werk gaan zoeken of je afvragen of kinderen wel in je leven passen? Wat ik zo lees namelijk is dat jij eigenlijk datgeen wilt waar je op tegen bent: dat anderen jouw kinderen gaan opvoeden...quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als ik 32 uur ga werken is het bye bye carriere.. er zijn nog heeele beroepsgroepen waar dat dus gewoon niet geaccepteerd wordt!
Nou dat dus... en dan ligt de opvoeding niet bij de ouders, maar bij alle andere mensen die ze de hele dag zien...quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij hebben er bewust voor gekozen dat 1 van de 2 thuis blijft voor de kinderen![]()
maar kinderen krijgen en dan 's ochtends uit bed halen weg brengen en 's avonds weer ophalen en in bed stoppen..... waarom heb je ze dan?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
zelfs onze managers en hun bazin werken 32 uur.
heel andersquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusAls je kinderen wilt dan horen daar ook bepaalde concessies bij. Je leven wordt dan eenmaal anders...
"Oma, wie zijn die mensen die op zondag met ons mee-eten?"quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja datquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Oma, wie zijn die mensen die op zondag met ons mee-eten?"
dan ga je daar voor strijdenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja bij jou wel
hier wordt je gewoon geparkeerd als je 4 dagen in de week gaat werken..
de mentaliteit is er hier gewoon nog niet naar
Heel heel anders, en het zijn niet eens mijn kinderenquote:
weet je dat ze verplicht zijn om jou de mogelijk te geven om melk te kolven na een bevalling?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja bij jou wel
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je of ander werk gaan zoeken of je afvragen of kinderen wel in je leven passen? Wat ik zo lees namelijk is dat jij eigenlijk datgeen wilt waar je op tegen bent: dat anderen jouw kinderen gaan opvoeden...
Precies. Ik weet nu al dat als ik ooit kinderen heb, ik gewoon een dag minder zal werken. Zo simpel is het gewoon. En als je baas daar niet in meegaat, is er vast wel een andere baas die dat wel prima vindt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel heel anders, en het zijn niet eens mijn kinderenKinderen is hard werken, wil je daar geen ruimte voor maken in je leven dan vind ik persoonlijk dat je niet aan kinderen moet beginnen...
maar voor zover ik het kan volgen doe je het goed als opvoedpersoon MZquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel heel anders, en het zijn niet eens mijn kinderenKinderen is hard werken, wil je daar geen ruimte voor maken in je leven dan vind ik persoonlijk dat je niet aan kinderen moet beginnen...
kloptquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik heb al genoeg te strijden hier.. ben de eerste nederlandse vrouw in de organisatie die offshore gaat..quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je dat ze verplicht zijn om jou de mogelijk te geven om melk te kolven na een bevalling?
helemaal nietsquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
IK kan het straks prima combineren als ik een offshore schema draai
maar goed.. het feit dat een kerel WEL 40 uur werkt en dat DAT normaal is.. wat maakt het dan raar als een vrouw datzelfde doet???
zie mezelf al zitten tussen de compressorsquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je dat ze verplicht zijn om jou de mogelijk te geven om melk te kolven na een bevalling?
Ja, hoe gaaf is datquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in een ruimte die je kan afsluiten
en een mogelijkheid om moedermelk te kunnen bewaren
Ik zeg nergens dat ik dat prima of normaal vind... dat zit nou eenmaal in het traditionele beeld wat wat mij betreft ook zeker op de schop mag. En ik kan je zeggen, dat ga je niet kunnen combinerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
IK kan het straks prima combineren als ik een offshore schema draai
maar goed.. het feit dat een kerel WEL 40 uur werkt en dat DAT normaal is.. wat maakt het dan raar als een vrouw datzelfde doet???
geniaal...quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ja, hoe gaaf is dat![]()
wat nou moeilijk doen, gewoon geregeld in de wet
gelukkig hoef ik dat niet in m'n eentje te doen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik dat prima of normaal vind... dat zit nou eenmaal in het traditionele beeld wat wat mij betreft ook zeker op de schop mag. En ik kan je zeggen, dat ga je niet kunnen combinerenMaar daar zul je dan wel achterkomen
No offence, maar volgens mij heb je geen flauw idee hoeveel tijd er in het opvoeden van kinderen gaat zitten
Dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Ik weet nu al dat als ik ooit kinderen heb, ik gewoon een dag minder zal werken. Zo simpel is het gewoon. En als je baas daar niet in meegaat, is er vast wel een andere baas die dat wel prima vindt!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ja, hoe gaaf is dat![]()
ik ben nog wel benieuwd hoe dat gaat gaan hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ja, hoe gaaf is dat![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben nog wel benieuwd hoe dat gaat gaan hoor![]()
er zitten hier 5 vrouwen en 45 mannen op de verdiepingik zie het al voor me dat ik naar een andere verdieping moet om daar te kolven
Naja en anders geef je geen borstvoeding, lekker makkelijk johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee en dan nog... Maar je zult het wel zien als je kindjes hebtquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gelukkig hoef ik dat niet in m'n eentje te doen..
er is nog zoiets als een BarMan die dat ook priiiiima kan!
Dat was het in de advocatenpraktijk waar mijn zwager werkte ook niet, een (mannelijke!) advocaat die een dag minder wilde gaan werken omdat hij voor de kinderen wilde zorgen, hoe not done!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja bij jou wel
Scheelt tijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naja en anders geef je geen borstvoeding, lekker makkelijk joh
Dankje, volgens mij snap je wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was het in de advocatenpraktijk waar mijn zwager werkte ook niet, een (mannelijke!) advocaat die een dag minder wilde gaan werken omdat hij voor de kinderen wilde zorgen, hoe not done!
Hij heeft het wel voor elkaar gekregen, maar dat was niet makkelijk. Na hem zijn er veel gevolgd, en in die praktijk is het nu heel normaal geworden. Soms moet je gewoon de eerste zijn als je iets echt graag wilt![]()
En als het echt niet lukt, zou ik me afvragen waarom je daar dan nog werkt, OF of je uberhaupt wel aan kinderen moet beginnen, als je je werk boven de zorg voor je kinderen stelt.
Weet je hoe handig?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naja en anders geef je geen borstvoeding, lekker makkelijk joh
Mijn schoonzus gaf overal de tiet, in de metro, midden in het restaurant, tijdens een verjaardagquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:19 schreef sararaats het volgende:
M'n zus gaf tietvoeding aan 4 bengels
Natuurlijk probeerde ze ook ergens apart te gaan zitten.
ja hallo jullie zijn elkaar qua gedachten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje, volgens mij snap je wel wat ik bedoel
He, bij jou lag het wel iets anders he?quote:
Nee hoor, we verschillen ook nog wel eens van meningquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja hallo jullie zijn elkaar qua gedachten.
weet ik maar op dit punt niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, we verschillen ook nog wel eens van meningErg fijn
Nou en? Vind dat dat moet kunnen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn schoonzus gaf overal de tiet, in de metro, midden in het restaurant, tijdens een verjaardag
Bij LL ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, bij jou lag het wel iets anders he?
Koffie vanmiddag?Met knuffels en chocola?
Ik heb het geprobeerd, gaat het niet jammer dan, maar ik ga niet mijn tieten kapot laten zuigen omdat het niet wil lukken... weet je hoe pijnlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij LL ook![]()
Stomme tieten![]()
Daarbij vind ik het echt vet handig, ik ben niet zo'n moedermelk-fanaat![]()
Ik sms jou even, ja?
Nou ik vind van niet, of leg er in ieder geval wat overheen, bedek het wat meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou en? Vind dat dat moet kunnen hoor
we gaan het inderdaad wel zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee en dan nog... Maar je zult het wel zien als je kindjes hebtIk gok dat je er dan wel een beetje op terug zult komen
En realiseer je je wel dat je toch echt dingen zult moeten opgeven voor kinderen? Dingen worden gewoon echt anders... Ik heb echt het idee dat je dat niet helemaal beseft
Maar goed, een ieder moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt
Het is niet alsof ik alles zo goed weet
![]()
Beterschapquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
*ziek is*Heel de nacht naar de wc mogen rennen *probeert nog wat op de bank te slapen*
het kan ook een beetje netjes.. het hoeft NIET aan tafel als ik zit te eten.. dan kan je best even op een stoel gaan zitten... van de tafel af...quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou en? Vind dat dat moet kunnen hoor
Jaa, dat weet ik, en toen was het snel klaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, gaat het niet jammer dan, maar ik ga niet mijn tieten kapot laten zuigen omdat het niet wil lukken... weet je hoe pijnlijk![]()
Maar er zijn er bij die dat dus wel doen, borstontstekingen krijgen e.d.
Oh wacht WElkom in [OUD]
Ik dacht dat elke sc hier inmiddels wel ingevoegd was..en zo welkom als het maar kanquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:29 schreef MPG het volgende:
Is het hier nog steeds een dependance van OUD?
* MPG nog maar een bakkie halen gaat....
dat werkt nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, dat weet ik, en toen was het snel klaar![]()
Maar er zijn er genoeg die dan NOG vinden dat je dan maar aan een kolf moet gaan hangen![]()
Dat deed ik ook hoor, dan ging het zo: kind wakker, huilen, aanleggen, gekolfde melk uit een flesje erbij geven, kind in bed leggen, kolven, melk in koelkast zetten, kind wakker, huilen, aanleggen....![]()
![]()
heb je wel drankjes en snacks voor je klanten klaarstaan??quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:32 schreef Symphonic het volgende:
Het is weer doorlopende voorstelling vandaag
Ik kan mijn planning voor vandaag zo weer in de oud papierbak gooien
net was het toch ook de voetbal SCquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat elke sc hier inmiddels wel ingevoegd was..en zo welkom als het maar kan
en tissuesquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je wel drankjes en snacks voor je klanten klaarstaan??
deed ik wel iets te lang, omdat 'ze' me vertelden dat dat heeeeel belangrijk was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat werkt niet![]()
dat je het een week probeert ok, maar niet ten koste van alles
Ik ben wel eens in een BV cafe geweestquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het kan ook een beetje netjes.. het hoeft NIET aan tafel als ik zit te eten.. dan kan je best even op een stoel gaan zitten... van de tafel af...
Mja zo ben je de hele dag aan het voeden,quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, dat weet ik, en toen was het snel klaar![]()
Maar er zijn er genoeg die dan NOG vinden dat je dan maar aan een kolf moet gaan hangen![]()
Dat deed ik ook hoor, dan ging het zo: kind wakker, huilen, aanleggen, gekolfde melk uit een flesje erbij geven, kind in bed leggen, kolven, melk in koelkast zetten, kind wakker, huilen, aanleggen....![]()
![]()
Akls hij een krat bier daar neerzet, gaan ze helemaal m=niet meer weg uit zijn kantoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je wel drankjes en snacks voor je klanten klaarstaan??
ik en CA wisselden toch wel 7 woorden over voetbal............quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
net was het toch ook de voetbal SC
alleen die pepermuntjes SC.. die kwam niet helemaal van de grond
ik heb trek in een petit-fourtjequote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De borstvoedingmaffiaquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
deed ik wel iets te lang, omdat 'ze' me vertelden dat dat heeeeel belangrijk was.
uiteindelijk was ik stuk en lag zoonlief in het ziekenhuis
dat moet je dus juist voorkomen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
deed ik wel iets te lang, omdat 'ze' me vertelden dat dat heeeeel belangrijk was.
Consternatie buroquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had 1 flesje (hoe weinig is dat ook weer bij baby's?) 'vol' na een half uur kolven aan twee tietenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
Mja zo ben je de hele dag aan het voeden,zelfs kolven lukte niet
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat zijn wel de lekkerstequote:
dat werkt nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had 1 flesje (hoe weinig is dat ook weer bij baby's?) 'vol' na een half uur kolven aan twee tieten
mja maar daar weet iedereen dat je dat daar kan verwachtten...quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een BV cafe geweest
Nee hoor, mijn heksenverloskundigenquote:
En als je het nou echt niet wiltquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh!quote:
en dan je kind in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn heksenverloskundigen![]()
En de kraamhulp maar roepen dat het niet goed ging...maar luisteren ho maar, want dat is verplegend volk en wij zijn DE verloskundigen
quote:
zo'n kleintje? 120 ml?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had 1 flesje (hoe weinig is dat ook weer bij baby's?) 'vol' na een half uur kolven aan twee tieten
pm dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh!
daar ging ik iets over zeggen, maar dat is niet handig hier
Gewoon aangeven bij de verloskundige, die hebben daar heel mooie lijstjes voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En als je het nou echt niet wilt
Dat moet je toch aangeven voor je zwangerschap?
waaaatt??quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh!
daar ging ik iets over zeggen, maar dat is niet handig hier
volgens mij ben je ook wel enigszins overdonderd bij je eerste kind en vertrouw je teveel op die "speciialisten" jah!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon aangeven bij de verloskundige, die hebben daar heel mooie lijstjes voor![]()
En als je dat gewoon meedeelt als feit, dan kunnen (mogen!) ze je niet proberen over te halen
Ow gelukkig.... Ik vind het heel mooi en knap dat vrouwen dat kunnen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon aangeven bij de verloskundige, die hebben daar heel mooie lijstjes voor![]()
En als je dat gewoon meedeelt als feit, dan kunnen (mogen!) ze je niet proberen over te halen
Bij mij staat al 1 ding vast..... geen borstvoedingquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij ben je ook wel enigszins overdonderd bij je eerste kind en vertrouw je teveel op die "speciialisten" jah!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij staat al 1 ding vast..... geen borstvoeding
Hoe overdonderd ik ook ben.... iedereen weet het, mijn man en de rest van de familie ook
kloptquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij ben je ook wel enigszins overdonderd bij je eerste kind en vertrouw je teveel op die "speciialisten" jah!
ook een tweede wurm hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt![]()
en dan achteraf denk je hoe heb ik dat kunnen laten gebeuren....
maar zo een eerste wurm heeft een enorme impact op je leven
Ik ook, maar ik weet wel dat ik dat bij een eventuele volgende niet meer zo ga doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow gelukkig.... Ik vind het heel mooi en knap dat vrouwen dat kunnen hoor![]()
maar het is ehct niet voor mij weggelegd
En nu ga ik even een cracker kipfilet en een cracker kaas eten
Ja inderdaad, vandaar dat ik het tegen iedereen heb gezegdquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
duidelijkheid is duidelijkheid.. op het moment dat je gaat twijfelen hengelen ze je binnen
Worms!!quote:
ja..zelfs als alles goed gaat, dan nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt![]()
en dan achteraf denk je hoe heb ik dat kunnen laten gebeuren....
maar zo een eerste wurm heeft een enorme impact op je leven
onze 2de wurm ging gelukkig stukken beter dan de eerstequote:
Ja daarom.... flesvoeding is gewoon goed inderdaad. Mijn schoonzusje moest zelf flesvoeding gaan halen, omdat de borstvoeding niet helemaal goed was. En moest dus bijvoeden met de flesquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weet wel dat ik dat bij een eventuele volgende niet meer zo ga doen.
Even proberen, lukt het niet, dan hop, die fles er in.
Flesvoeding van tegenwoordig is gewoon goed, en het is het belangrijkst dat ze eten en groeien en tevreden kunnen slapen![]()
Maar echt, ze nemen een heel lijstje met je door en als je dat hebt aangegeven, dan gebeurt dat dus ook gewoon
Bicky Burgers?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:47 schreef sararaats het volgende:
Ik ben niet thuis in de wereld van zwanger worden
Maar wel het wereldje van pepermuntjes, pizza en Bicky Burgers![]()
En dan nu
quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:47 schreef sararaats het volgende:
Ik ben niet thuis in de wereld van zwanger worden
Heeft de poes van Marijke nog met je gespeeld?quote:
ik heb me serieus nog nooit zo alleen gevoeld als de dag dat ik Thijs moest achterlaten in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
onze 2de wurm ging gelukkig stukken beter dan de eerste
die moesten we achterlaten in het ziekenhuis
kom je thuis zonder je kind, hoe bizar is dat![]()
en ik was al een week aan het racen, want wokkin lag met zwangerschaps vergiftiging in het ziekenhuis
Jij bent meer van et zwanger maken, zekerquote:
ik blijf onschuldig tot het tegendeel bewezen isquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent meer van et zwanger maken, zeker...
dat doet echt zeerquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb me serieus nog nooit zo alleen gevoeld als de dag dat ik Thijs moest achterlaten in het ziekenhuis![]()
wat is dat kut he?
De moedermelkmaffiaquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom.... flesvoeding is gewoon goed inderdaad. Mijn schoonzusje moest zelf flesvoeding gaan halen, omdat de borstvoeding niet helemaal goed was. En moest dus bijvoeden met de fles
Dus ja wie dan nog zegt dat flesvoeding fout is
en dat de grote boze buitenwereld dan verdomme NIETS aan je zietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doet echt zeer
ik had nog het geluk dat ik Wokkin weer mee mocht nemen de 2de dag
maar net vader, vol emotie en dan in een leeg huis
http://www.sevendays.nl/artikel/178363quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zwanger worden bij een man gaat een beetje moeilijkIs ook nog niet uitgevonden
(Helaas)
jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dat de grote boze buitenwereld dan verdomme NIETS aan je ziet
Thomas kan kinderen krijgen omdat hij als vrouw is geboren. Omdat hij liever een man wilde zijn, liet hij zich opereren. Maar de organen die nodig zijn om een baby te krijgen, liet Thomas zitten. Want hij wist dat hij ooit kinderen wilde.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.sevendays.nl/artikel/178363
maar.. als een vrouw een keizersnede krijg moet ze toch ook 3 dagen in het ziekenhuis blijven?? met kind en al??quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doet echt zeer
ik had nog het geluk dat ik Wokkin weer mee mocht nemen de 2de dag
maar net vader, vol emotie en dan in een leeg huis
jah had dat stukje geskipt met lezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thomas kan kinderen krijgen omdat hij als vrouw is geboren. Omdat hij liever een man wilde zijn, liet hij zich opereren. Maar de organen die nodig zijn om een baby te krijgen, liet Thomas zitten. Want hij wist dat hij ooit kinderen wilde.
Ik neem aan dat jij een echte man bent???
hoelang moest Thijs in het ziekenhuis blijven?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb me serieus nog nooit zo alleen gevoeld als de dag dat ik Thijs moest achterlaten in het ziekenhuis![]()
wat is dat kut he?
ik mocht blijven omdat ik een poging tot bv gaf.. maar na 4 dagen had ik het wel gezienquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat is dat kut he?
weet ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar.. als een vrouw een keizersnede krijg moet ze toch ook 3 dagen in het ziekenhuis blijven?? met kind en al??
De Bicky Burger wordt opgediend tussen een broodje (al dan niet opgewarmd of gegrild), besprenkeld met sesamzaad. Aan de gefrituurde gehaktschijf wordt een gele saus, rode saus en bruine saus toegevoegd, alsook komkommer en gefrituurde of verse ui. Het geheel wordt in een speciaal zakje of doosje verpakt.quote:
weet je dat ik dat een beetje kwijt ben?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoelang moest Thijs in het ziekenhuis blijven?
ik mocht ook blijven daardoor, maar slapen is onmogelijk op een kinderafdelingquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik mocht blijven omdat ik een poging tot bv gaf.. maar na 4 dagen had ik het wel gezien![]()
Heb 2 dagen thuis gezeten zonder Koen
Het is dat ik zo misselijk ben als de pest maar... WANTZ !!!quote:
ja, dat is ook moeilijk om achter te moeten laten als vader, lijkt me..quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar.. als een vrouw een keizersnede krijg moet ze toch ook 3 dagen in het ziekenhuis blijven?? met kind en al??
Weet van mijn ouders moeder hoe erg het is. en of het dan zo'n 6 maanden is of 10 dagen dat maakt geen verschil.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet je dat ik dat een beetje kwijt ben?
in totaal 2 keer en 10 dagen geloof ik![]()
eerste keer langer dan de tweede keer..
maxi wok 10 dagen en op 11 september 2001 (ja die dag) at ze voor het eerst zelfstandig haar voedingquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet je dat ik dat een beetje kwijt ben?
in totaal 2 keer en 10 dagen geloof ik![]()
eerste keer langer dan de tweede keer..
[..]
ik mocht ook blijven daardoor, maar slapen is onmogelijk op een kinderafdeling![]()
ik kreeg er dan ook alleen maar minder borstvoeding van en toen ben ik lekker thuis gaan slapen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
De Bicky Burger wordt opgediend tussen een broodje (al dan niet opgewarmd of gegrild), besprenkeld met sesamzaad. Aan de gefrituurde gehaktschijf wordt een gele saus, rode saus en bruine saus toegevoegd, alsook komkommer en gefrituurde of verse ui. Het geheel wordt in een speciaal zakje of doosje verpakt.
Bron: wikipedia
Ik denk wel dat dat anders is hoor, lieffie, want Thijs was daarna gewoon heulemaal gezondquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:57 schreef Toekito het volgende:
Weet van mijn ouders moeder hoe erg het is. en of het dan zo'n 6 maanden is of 10 dagen dat maakt geen verschil.
pffff.....ik geloof 'fijne' bevallingsverhalen en dat wat er na komt ook gewoon niet meer hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:58 schreef wel.o.k het volgende:
maxi wok 10 dagen en op 11 september 2001 (ja die dag) at ze voor het eerst zelfstandig haar voeding![]()
en wokkin sliep ook thuis omdat het in het ziekenhuis niet ging
wel kolven en bij haar is de borst voeding wel goed op gang gekomen
nou ja ik denk dat het gevoel op langere termijn anders is. Maar in het begin wel hetzelfde lijkt me.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat anders is hoor, lieffie, want Thijs was daarna gewoon heulemaal gezond![]()
En dan maakt 10 dagen echt uit op 6 maanden (en de rest van je leven)
Het moment van achterlaten, dat zal ongeveer even kut zijn, dat denk ik wel..
it's overratedquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pffff.....ik geloof 'fijne' bevallingsverhalen en dat wat er na komt ook gewoon niet meer hoor
Whahahahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
Hey, er worden mensen wakker.
"O, ik wist niet dat er spoed achter mijn reactie zat!"
Ja, daarom vroeg ik juist om vorige week nog te reageren.
jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja ik denk dat het gevoel op langere termijn anders is. Maar in het begin wel hetzelfde lijkt me.
jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
it's overrated
bevallingen zijn gewoon zwaar
Slaap lekker en beterschap PriemBabequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:03 schreef PriemGirl het volgende:
Goed.. Ik duik mijn bed weer in..
Truste
o ze bestaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pffff.....ik geloof 'fijne' bevallingsverhalen en dat wat er na komt ook gewoon niet meer hoor
quote:
ja, maar ho.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ze bestaan![]()
miniwok ging veel beter
eind van de ochtend naar het ziekenhuis, en daar hadden ze geen plek![]()
wat nou, mijn vrouw staat hier weeën te hebben je regelt maar wat![]()
dus naar een ander ziekenhuis en daar werden we we zo vriendelijk geholpen
20 minuten persen en een wolk van een dochter(Maxiwok ook hoor)
daar nog eten gekregen en begin van de avond weer naar huis met zijn 3en
Welnee. Wok heeft geen centje pijn gevoeld hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ho.
daar vertel je niets over pijn enzodie was er heus
Flauwquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Goed bezig. Heb je al water gedronken vandaag?
Beterschap en goed uitziekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:03 schreef PriemGirl het volgende:
Goed.. Ik duik mijn bed weer in..
Truste
ja die was er welquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ho.
daar vertel je niets over pijn enzodie was er heus
Ik ook, ik zei: dit...noooooooooooooit...meerquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja die was er wel
maar volgens wokkin was het het waard
bij de eerste alnog op de bevallingskamer begon ze al over een tweede
dan had jij meer pijn denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, ik zei: dit...noooooooooooooit...meer
en dat is nog steeds waar? Of heb je inmiddels een tweedequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, ik zei: dit...noooooooooooooit...meer
ruggenprik toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef sararaats het volgende:
Hier vragen ze een epuderale als ze teveel pijn lijden.
Jupquote:
Daar was ik al te laat voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef sararaats het volgende:
Hier vragen ze een epuderale als ze teveel pijn lijden.
dat is in de loop der tijd iets meer genuanceerd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
en dat is nog steeds waar? Of heb je inmiddels een tweede
opsekopquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even een rooster op zijn kop zetten
zolang het niet het mijne is ga je je feestelijke gang maar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef Symphonic het volgende:
Draai ze!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef Symphonic het volgende:
Het is je hobby he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef Symphonic het volgende:
quote:
POE DOEN ????quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Thijs zou dan zeggen: blote buik! POE DOEN!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Thijs zou dan zeggen: blote buik! POE DOEN!
Ja, met je mond op een blote buik en dan brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrppppppppppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffrt doenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met je mond op een blote buik en dan brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrppppppppppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffrt doen![]()
Dat heet poe
okquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met je mond op een blote buik en dan brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrppppppppppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffrt doen![]()
Dat heet poe
Geen ervaring met kinders, zeker?quote:
eerst een vrouw zoekenquote:
het heet poe omdat ik het zelf gewoon zo noem hoorquote:
Maar wok en ik begrepen het wel meteen, itt die brabo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het heet poe omdat ik het zelf gewoon zo noem hoor
Ja, ik neem aan dat meer mensen het poe noemen, of iets in die buurt...en er was ook een foto van een blote buik bij he, dat maakt het makkelijkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wok en ik bergrepen het wel meteen, itt die brabo.
ik heb dan ook geen kinderenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wok en ik begrepen het wel meteen, itt die brabo.
Ik ook niet. afaikquote:
Ik ook nietquote:
jij hebt leasekinderenquote:
dan breekt ze af.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt leasekinderen![]()
en ik wil jou de foto wel eens na zien doen met die
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt leasekinderen![]()
en ik wil jou de foto wel eens na zien doen met die
de foto hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn die zijn heel leuk
En wat moet ik nadoen?
ben benieuwd of het je lukt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn die zijn heel leuk
En wat moet ik nadoen?
quote:
vertelquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]moet dat?
Ik heb wel een andere leuke foto
zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]moet dat?
Ik heb wel een andere leuke foto
quote:
Die heb ik en thuis en ik weet niet of Symph em wel zo op Fok! wil hebbenquote:
als jij ze smeert voor mij welquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
Zo hoi ben ik weer
Is het al broodjestijd?
ik heb ook mail hoor. En HackWok ook!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik en thuis en ik weet niet of Symph em wel zo op Fok! wil hebben
Maar ze trok een apenhoofd![]()
Echt briljant
broodjens!! omnmnomnomnomquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
Zo hoi ben ik weer
Is het al broodjestijd?
meldt voor foto mail!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb ook mail hoor. En HackWok ook!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb ook mail hoor. En HackWok ook!
Bijnaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
Zo hoi ben ik weer
Is het al broodjestijd?
schat weet niet hoor maar kook vaak zat zelf maar als Muck toch thuis is is het toch makkelijker & lekkeder als zij kookt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij denkt altijd maar dat een ander dat wel even voor je doet.. ik niet
Ok dan is het niet lui varken, maar een verwend nestquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
schat weet niet hoor maar kook vaak zat zelf maar als Muck toch thuis is is het toch makkelijker & lekkeder als zij kookt!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ok dan is het niet lui varken, maar een verwend nest
hoezo? als Muck toch a beter kan koken en b meer tijd als mij heb is het toch logisch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Door de kookkunsten van Muck raak je vanzelf verwendquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Truequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Door de kookkunsten van Muck raak je vanzelf verwend
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoezo? als Muck toch a beter kan koken en b meer tijd als mij heb is het toch logisch?
qftquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit hier dus kan sowieso geen brood smeren
dan heb ik medelijden met je kidsquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit hier dus kan sowieso geen brood smeren
Mmhhh...quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmhhh...ik had brood met stinksalami
Oh nou, sorry hoorquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik kaas en peper salamiquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niet, ik hoef het niet te etenquote:
He bah, salamiquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En een groenten-cremesoepjequote:
Lekkerquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik hoef het niet te eten
Smakelijk!quote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
He bah, salami.
Ik heb leverworst op mijn veel te gezonde brood met zonnebloempitten!
Kan zelfs ook nog.quote:
Ik moet alleen zorgen dat ik een pakje Sultana overhoud voor vanavond... geen idee wat ik te eten krijg dan, namelijkquote:
Wat ga je vanavond doen dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet alleen zorgen dat ik een pakje Sultana overhoud voor vanavond... geen idee wat ik te eten krijg dan, namelijk.
Bijeenkomst van werk met eten erbij. Duurt tot 10 uur, dus ben blij als ik half elf naar huis kan... en daarna meld ik me hier nog wel even of zoquote:
ik ga wel een broodje smeren en dan post ik een foto hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan zelfs ook nog.
Hij krijgt het alleen niet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |