de Dijk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dansen op de vulkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
OP is gefixed btw... als iemand de wiki wil doen graag
eenschquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je thuis moet gaan zitten om je kind, maar gewoon 5 dagen per week (allebei) blijven werken en het dan gek vinden dat je kinderen en niet naar je luisteren en worden opgeveod door anderen vind ik een tikkeltje naief![]()
Heeeeeee dat is een mooie zin en de spijker op zijn kopquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:02 schreef DaMart het volgende:
Waarom kunnen mensen niet gewoon op tijd reageren of zo... deadlines zijn er niet voor niets.
een tikkeltje maar?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je thuis moet gaan zitten om je kind, maar gewoon 5 dagen per week (allebei) blijven werken en het dan gek vinden dat je kinderen en niet naar je luisteren en worden opgeveod door anderen vind ik een tikkeltje naief![]()
dat is een punt.. maar ik vind het ook zonde om allebei 7 jaar een studie te doen en dat er dan een van de twee ineens thuis gaat zitten zittenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
jouw deadlines hoeven niet persee gelijk te zijn aan een andermans deadline..quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:02 schreef DaMart het volgende:
Waarom kunnen mensen niet gewoon op tijd reageren of zo... deadlines zijn er niet voor niets.
heb je gevraagd of ie de auto weer terug wil wisselen??quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
Aaaah krijg ff een klaphoofd van collega met wie auto is gewisseld.
hij loopt te zeuren over een hoofdsteun waar de stof van af is
ik heb godver nog meer problemen met zijn auto
brandplekken, banden die verneukt zijn, schokdempers die mogelijk kapot zijn, een vieze sigaretten lucht die je blijft ruiken, en ga maar door. en hij klaagt over een lullige hoofdsteun die hij wil wisselen![]()
Nee, die zijn er om te overschrijdenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:02 schreef DaMart het volgende:
sdan vraag je toch of hij weer wil ruilenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
Aaaah krijg ff een klaphoofd van collega met wie auto is gewisseld.
hij loopt te zeuren over een hoofdsteun waar de stof van af is
ik heb godver nog meer problemen met zijn auto
brandplekken, banden die verneukt zijn, schokdempers die mogelijk kapot zijn, een vieze sigaretten lucht die je blijft ruiken, en ga maar door. en hij klaagt over een lullige hoofdsteun die hij wil wisselen![]()
ik heb het beste van de dijk op iPod staanquote:
Ha dich!quote:
Ik droomde dat Brad Pitt 2 koppen kleiner was en heeeeeeeeeeeel slecht kon zoenenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat is een punt.. maar ik vind het ook zonde om allebei 7 jaar een studie te doen en dat er dan een van de twee ineens thuis gaat zitten zitten
weet je wat een studie de staat kost per jaar??je hebt deels gelijk maar wie moet die kinderen dan opvoeden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
tjah, dat wordt toch niet gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je gevraagd of ie de auto weer terug wil wisselen??
Wiki is donequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dansen op de vulkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
OP is gefixed btw... als iemand de wiki wil doen graag
Echt, al maanden ben ik met een project bezig en vandaag moet het hele spul naar de drukker... alleen wacht ik alweer een week op een reactie... al wat ze hoeven te doen is kijken of vijf cijfertjes juist in de tekst staan... nou ja, als ik vanochtend niets heb, dan gaat het maar met deze tekst naar de drukker... op verantwoordelijkheid van de externe partij!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeeeeee dat is een mooie zin en de spijker op zijn kop
Nee, eigenlijk ronduit dom...quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat is een punt.. maar ik vind het ook zonde om allebei 7 jaar een studie te doen en dat er dan een van de twee ineens thuis gaat zitten zitten
weet je wat een studie de staat kost per jaar??Nee, maar als je kinderen wilt dan kost dat tijd en energie! Als iemand niet bereid is tot aanpassingen, dan vraag ik me af waarom mensen kinderen nemen... Je kunt toch ook allebei wat minder gaan werken? Er is niets mis met kinderopvang, maar wel als je die verkiest boven het zelf opvoeden van je kinderen... Een vriendin van mij ook, heeft een goede baan, die maakt nu carriere, wacht met "kindjes maken" en gaat strakjes gewoon minder werken. Het zijn de keuzes die je zelf maakt he, ook dat is je verantwoordelijkheid als ouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jawel hoor, want ik heb de deadline gesteld en ik wacht alweer een dag langer nu... maar nog langer wachten en de hele planning kan de vuilnisbak inquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jouw deadlines hoeven niet persee gelijk te zijn aan een andermans deadline..
En over kosten, weet je wat dat de staat kost?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
je hebt deels gelijk maar wie moet die kinderen dan opvoeden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |