hoelang moest Thijs in het ziekenhuis blijven?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb me serieus nog nooit zo alleen gevoeld als de dag dat ik Thijs moest achterlaten in het ziekenhuis![]()
wat is dat kut he?
ik mocht blijven omdat ik een poging tot bv gaf.. maar na 4 dagen had ik het wel gezienquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb me serieus nog nooit zo alleen gevoeld als de dag dat ik Thijs moest achterlaten in het ziekenhuis![]()
wat is dat kut he?
weet ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar.. als een vrouw een keizersnede krijg moet ze toch ook 3 dagen in het ziekenhuis blijven?? met kind en al??
De Bicky Burger wordt opgediend tussen een broodje (al dan niet opgewarmd of gegrild), besprenkeld met sesamzaad. Aan de gefrituurde gehaktschijf wordt een gele saus, rode saus en bruine saus toegevoegd, alsook komkommer en gefrituurde of verse ui. Het geheel wordt in een speciaal zakje of doosje verpakt.quote:
weet je dat ik dat een beetje kwijt ben?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoelang moest Thijs in het ziekenhuis blijven?
ik mocht ook blijven daardoor, maar slapen is onmogelijk op een kinderafdelingquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik mocht blijven omdat ik een poging tot bv gaf.. maar na 4 dagen had ik het wel gezien![]()
Heb 2 dagen thuis gezeten zonder Koen
Het is dat ik zo misselijk ben als de pest maar... WANTZ !!!quote:
ja, dat is ook moeilijk om achter te moeten laten als vader, lijkt me..quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar.. als een vrouw een keizersnede krijg moet ze toch ook 3 dagen in het ziekenhuis blijven?? met kind en al??
Weet van mijn ouders moeder hoe erg het is. en of het dan zo'n 6 maanden is of 10 dagen dat maakt geen verschil.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet je dat ik dat een beetje kwijt ben?
in totaal 2 keer en 10 dagen geloof ik![]()
eerste keer langer dan de tweede keer..
maxi wok 10 dagen en op 11 september 2001 (ja die dag) at ze voor het eerst zelfstandig haar voedingquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet je dat ik dat een beetje kwijt ben?
in totaal 2 keer en 10 dagen geloof ik![]()
eerste keer langer dan de tweede keer..
[..]
ik mocht ook blijven daardoor, maar slapen is onmogelijk op een kinderafdeling![]()
ik kreeg er dan ook alleen maar minder borstvoeding van en toen ben ik lekker thuis gaan slapen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
De Bicky Burger wordt opgediend tussen een broodje (al dan niet opgewarmd of gegrild), besprenkeld met sesamzaad. Aan de gefrituurde gehaktschijf wordt een gele saus, rode saus en bruine saus toegevoegd, alsook komkommer en gefrituurde of verse ui. Het geheel wordt in een speciaal zakje of doosje verpakt.
Bron: wikipedia
Ik denk wel dat dat anders is hoor, lieffie, want Thijs was daarna gewoon heulemaal gezondquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:57 schreef Toekito het volgende:
Weet van mijn ouders moeder hoe erg het is. en of het dan zo'n 6 maanden is of 10 dagen dat maakt geen verschil.
pffff.....ik geloof 'fijne' bevallingsverhalen en dat wat er na komt ook gewoon niet meer hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:58 schreef wel.o.k het volgende:
maxi wok 10 dagen en op 11 september 2001 (ja die dag) at ze voor het eerst zelfstandig haar voeding![]()
en wokkin sliep ook thuis omdat het in het ziekenhuis niet ging
wel kolven en bij haar is de borst voeding wel goed op gang gekomen
nou ja ik denk dat het gevoel op langere termijn anders is. Maar in het begin wel hetzelfde lijkt me.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat anders is hoor, lieffie, want Thijs was daarna gewoon heulemaal gezond![]()
En dan maakt 10 dagen echt uit op 6 maanden (en de rest van je leven)
Het moment van achterlaten, dat zal ongeveer even kut zijn, dat denk ik wel..
it's overratedquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pffff.....ik geloof 'fijne' bevallingsverhalen en dat wat er na komt ook gewoon niet meer hoor
Whahahahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
Hey, er worden mensen wakker.
"O, ik wist niet dat er spoed achter mijn reactie zat!"
Ja, daarom vroeg ik juist om vorige week nog te reageren.
jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja ik denk dat het gevoel op langere termijn anders is. Maar in het begin wel hetzelfde lijkt me.
jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
it's overrated
bevallingen zijn gewoon zwaar
Slaap lekker en beterschap PriemBabequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:03 schreef PriemGirl het volgende:
Goed.. Ik duik mijn bed weer in..
Truste
o ze bestaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pffff.....ik geloof 'fijne' bevallingsverhalen en dat wat er na komt ook gewoon niet meer hoor
quote:
ja, maar ho.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ze bestaan![]()
miniwok ging veel beter
eind van de ochtend naar het ziekenhuis, en daar hadden ze geen plek![]()
wat nou, mijn vrouw staat hier weeën te hebben je regelt maar wat![]()
dus naar een ander ziekenhuis en daar werden we we zo vriendelijk geholpen
20 minuten persen en een wolk van een dochter(Maxiwok ook hoor)
daar nog eten gekregen en begin van de avond weer naar huis met zijn 3en
Welnee. Wok heeft geen centje pijn gevoeld hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ho.
daar vertel je niets over pijn enzodie was er heus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |