kloptquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij ben je ook wel enigszins overdonderd bij je eerste kind en vertrouw je teveel op die "speciialisten" jah!
ook een tweede wurm hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt![]()
en dan achteraf denk je hoe heb ik dat kunnen laten gebeuren....
maar zo een eerste wurm heeft een enorme impact op je leven
Ik ook, maar ik weet wel dat ik dat bij een eventuele volgende niet meer zo ga doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow gelukkig.... Ik vind het heel mooi en knap dat vrouwen dat kunnen hoor![]()
maar het is ehct niet voor mij weggelegd
En nu ga ik even een cracker kipfilet en een cracker kaas eten
Ja inderdaad, vandaar dat ik het tegen iedereen heb gezegdquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
duidelijkheid is duidelijkheid.. op het moment dat je gaat twijfelen hengelen ze je binnen
Worms!!quote:
ja..zelfs als alles goed gaat, dan nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt![]()
en dan achteraf denk je hoe heb ik dat kunnen laten gebeuren....
maar zo een eerste wurm heeft een enorme impact op je leven
onze 2de wurm ging gelukkig stukken beter dan de eerstequote:
Ja daarom.... flesvoeding is gewoon goed inderdaad. Mijn schoonzusje moest zelf flesvoeding gaan halen, omdat de borstvoeding niet helemaal goed was. En moest dus bijvoeden met de flesquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weet wel dat ik dat bij een eventuele volgende niet meer zo ga doen.
Even proberen, lukt het niet, dan hop, die fles er in.
Flesvoeding van tegenwoordig is gewoon goed, en het is het belangrijkst dat ze eten en groeien en tevreden kunnen slapen![]()
Maar echt, ze nemen een heel lijstje met je door en als je dat hebt aangegeven, dan gebeurt dat dus ook gewoon
Bicky Burgers?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:47 schreef sararaats het volgende:
Ik ben niet thuis in de wereld van zwanger worden
Maar wel het wereldje van pepermuntjes, pizza en Bicky Burgers![]()
En dan nu
quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:47 schreef sararaats het volgende:
Ik ben niet thuis in de wereld van zwanger worden
Heeft de poes van Marijke nog met je gespeeld?quote:
ik heb me serieus nog nooit zo alleen gevoeld als de dag dat ik Thijs moest achterlaten in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
onze 2de wurm ging gelukkig stukken beter dan de eerste
die moesten we achterlaten in het ziekenhuis
kom je thuis zonder je kind, hoe bizar is dat![]()
en ik was al een week aan het racen, want wokkin lag met zwangerschaps vergiftiging in het ziekenhuis
Jij bent meer van et zwanger maken, zekerquote:
ik blijf onschuldig tot het tegendeel bewezen isquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent meer van et zwanger maken, zeker...
dat doet echt zeerquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb me serieus nog nooit zo alleen gevoeld als de dag dat ik Thijs moest achterlaten in het ziekenhuis![]()
wat is dat kut he?
De moedermelkmaffiaquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom.... flesvoeding is gewoon goed inderdaad. Mijn schoonzusje moest zelf flesvoeding gaan halen, omdat de borstvoeding niet helemaal goed was. En moest dus bijvoeden met de fles
Dus ja wie dan nog zegt dat flesvoeding fout is
en dat de grote boze buitenwereld dan verdomme NIETS aan je zietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doet echt zeer
ik had nog het geluk dat ik Wokkin weer mee mocht nemen de 2de dag
maar net vader, vol emotie en dan in een leeg huis
http://www.sevendays.nl/artikel/178363quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zwanger worden bij een man gaat een beetje moeilijkIs ook nog niet uitgevonden
(Helaas)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |