geniet ervanquote:
dm werkt niet altijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er een dm notificatie voor zoiets hoor, je hoeft haar niet te hacken en op te letten om dat te melden
4?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel kijkt naar beneden en ziet 4 wieltjes aan de stoel vastzitten
Moet je je inbouwen met bureaus zodat je niet weg kan rollenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een schouder overquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt
[..]
Ik kan het gewoon niet lekker vinden
[..]
Ja ik wil nog een keer naar Madrid en Newcastle maar ik..... val.... zo..... in....![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik hoop dat ze dan maar geen stoel met wielen heeft
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja 5quote:
Ik heb een muur achter me, en kastje naast me en het buro voor mequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet je je inbouwen met bureaus zodat je niet weg kan rollen
quote:
ja maar dan kom je weer op het punt van Bar. Er is ook ergens een stuk eigen verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en daar zullen instanties dus adequaat op in moeten springen en dat doen ze nu dus nietSnap je wat ik bedoel?
dacht alquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja 5Zie je ik slaap
[..]
Ik heb een muur achter me, en kastje naast me en het buro voor me
[..]Die heb ik nodig.... zit in Rockanje
focus op de ouders en niet op de kinderen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en daar zullen instanties dus adequaat op in moeten springen en dat doen ze nu dus nietSnap je wat ik bedoel?
ik had ook een Beckham shirt van Man United. Boeiend. Als je morgen komt met een shirt van Fabregas (bijv) trek ik die ook aan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan een reden zijn, maar dat viel 18 jaar geleden toch wel mee![]()
WUT zeg ik18Wow ik word oud
18+14=32 .... ja ehct he
Buitenland: Real Madrid en Liverpool.
(maar nu zag ik foto's van vroeger en had ik een Machester United shirt aan)
dat is dus het probleem. Die paar minuten lol willen ouders maar de consequenties 9 maanden later vaak niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
focus op de ouders en niet op de kinderen!
op mijn middelbare school is er nu een project waarbij ouders wordt geleerd dat het de bedoeling is dat de kinderen opvoeden niet alleen de taak is van de school maar dat ouders daar ook echt aandacht aan moeten besteden..
een goed initiatef.. maar ... 20 jaar geleden was dat helemaal niet nodig!
ja maar Fabregas is natuurlijk welquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik had ook een Beckham shirt van Man United. Boeiend. Als je morgen komt met een shirt van Fabregas (bijv) trek ik die ook aan.
ja dat het de taak van school is om kinderen op te voedenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op mijn middelbare school is er nu een project waarbij ouders wordt geleerd dat het de bedoeling is dat de kinderen opvoeden niet alleen de taak is van de school maar dat ouders daar ook echt aandacht aan moeten besteden..
ik ben ook fan maar niet om jou reden zo te zien. Puur om hun voetbalkwaliteit. Vorig jaar was ik wel heel even tegen ze.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar Fabregas is natuurlijk wel(ow en
en
)
Sorry ik ben erg fan van het spaanse voetbal elftal....
OMG ik heb vannacht nog gedroomd
bijna altijd ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
met een goede browser zoals opera bijn altijd wel
10 jaar geleden ook niet, hoewe ik wel verschil zie tussen mijn zus en ik en dan mijn zusjequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan wil ik er 1 van jou en 1 van Symph kopenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dat het de taak van school is om kinderen op te voeden![]()
WTF waarom heb je dan kinderen? omdat het leuk staat op je cv of zo
maar jouw ouders zijn toch niet anders??quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
10 jaar geleden ook niet, hoewe ik wel verschil zie tussen mijn zus en ik en dan mijn zusje
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dat het de taak van school is om kinderen op te voeden![]()
WTF waarom heb je dan kinderen? omdat het leuk staat op je cv of zo
Nou ja, exen oid negeer ik niet hoorquote:
Die doet het niet op mijn werkquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er een dm notificatie voor zoiets hoor, je hoeft haar niet te hacken en op te letten om dat te melden
Ja, en die volstrekte willekeur is gewoon belachelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel soms gaat het wel goed hoor
maar vaak ook niet![]()
het is zo afhankelijk van de persoon die zich ermee bemoeid
Maar dat vind ik denk te vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar dan kom je weer op het punt van Bar. Er is ook ergens een stuk eigen verantwoordelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |