Ik vind echt klinkklare onzin, want wat nou als je onverwachts zwanger raakt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh dat een bepaald pedagogisch vermogen getest moet worden.. alsmede andere sociale vaardigheden..
en ook vind ik dat je een bepaalde economische onafhankelijkheid moet hebben (als stel dan he)
tevens moet de relatie als stabiel bestempeld kunnen worden!
ze mogen wel met jou mee naar de action en lidlquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wmb nietAlleen moet je me wel beloven dat je ze meeneemt naar de Action en Lidl enzo
Als ik er tussen zit, dan heb je pech, heb me al voorgeplantquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mee eens...
Kan er zo een hoop opnoemen
oh noessssssssssssssss!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als ik er tussen zit, dan heb je pech, heb me al voorgeplant
En de aldi!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wmb nietAlleen moet je me wel beloven dat je ze meeneemt naar de Action en Lidl enzo
Ja, terugstoppen lukt niet meer...quote:
Maar ja, sinds wanneer zijn dat garanties voor gelukkige kinderen? Een vriendin van mij is BOM kind en heeft een leukere jeugd gehad dan ik die in een traditioneel gezin opgegroeid isquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh dat een bepaald pedagogisch vermogen getest moet worden.. alsmede andere sociale vaardigheden..
en ook vind ik dat je een bepaalde economische onafhankelijkheid moet hebben (als stel dan he)
tevens moet de relatie als stabiel bestempeld kunnen worden!
mja.. dat snap ik wel..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind echt klinkklare onzin, want wat nou als je onverwachts zwanger raakt?
Er is geen systeemquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. dat snap ik wel..ik heb het over een soort van toekomstige wereld
![]()
er zou een soort systeem moeten zijn dat je dat gewoon niet kan
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ze mogen wel met jou mee naar de action en lidl
voordat ik leiding werd van de scouting was ik daar nog nooit geweestmaar voor scouting en surprises etc is het wel heel handig!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als ik er tussen zit, dan heb je pech, heb me al voorgeplant
ik weet het ook wel..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ja, sinds wanneer zijn dat garanties voor gelukkige kinderen? Een vriendin van mij is BOM kind en heeft een leukere jeugd gehad dan ik die in een traditioneel gezin opgegroeid isHet zegt niets, het is geen exacte wetenschap he?
De rest gewoon uitroeien..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. dat snap ik wel..ik heb het over een soort van toekomstige wereld
![]()
er zou een soort systeem moeten zijn dat je dat gewoon niet kan
George Orwel - 1984quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is geen systeem![]()
en die komt er ook niet denk ik
Geen idee.. maar ik noemde daarom express Valencia ipv Atleticoquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook goed
We hebben het toch wel over steden he? Of voetbal
voetbal! Ben helaas nog nooit in de steden geweest.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Heb je het over voetbal of gewoon de stad
tsja.. arisch is weer een beetje overdreven.. ik heb het niet over rassen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De rest gewoon uitroeien..Arische mensen het alleen toe laten om nakomelingen te verzorgen...
Sorry...Maar dit komt op mij gewoon een beetje over als een idee wat een knakker genaamd Hitler al had... En dat werkte niet zo goed
Dat kan ook niet, iets met geen exacte wetenschapquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is geen systeem![]()
en die komt er ook niet denk ik
quote:
Nou ja... Ehm, het zegt gewoon allemaal helemaal niets... En iemand die eerst onafhankelijk is financieel, dat wil geen garantie geven dat dat ook zo blijft he? Ik had ook niet gepland in de bijstand te komen... Je kunt gewoon geen koffiedik kijken en ik vind het erg arrogant om als buitenstaander in algemene zin te bepalen onder welke voorwaarden iemand kinderen zou mogen krijgen... Alsof degenen die dat bepalen alles goed doen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik weet het ook wel..
was alleen aan het filosoferen hoe een examen er uit zou moeten zien..
er kunnen natuurlijk nog gewichten aan de bepaalde criteria gehangen worden..
ik zelf vind financiele zelfstandigheid een heel belangrijke.. en als je als BOM financieel onafhankelijk bent.. ga je gang!
Natuurlijk selectie, niets mis meequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja.. arisch is weer een beetje overdreven.. ik heb het niet over rassen..
en werken zal het nooit.. maar daarme wordt de mensheid steeds dommer en betekend dat uiteindelijk de ondergang van de mensheid
ik ook lang gedaan, maar toen ik er mee kapte was het ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
ScoutingDat heb ik ook lang gedaan
En tot ze 18+ zijn is het besef van gevaar vaak minimaal
Huh wattan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook lang gedaan, maar toen ik er mee kapte was het ook gewoon goed.
Kwam er wel achter al te lang met een giga betonnenplaat voor mn kop liep
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |