quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar als ouder heb je die verantwoordelijkheid ook om je kind om te laten gaan in het verkeer.
Ik heb nog geleerd eerst te kijken voor ik oversteek. Hoe weinig kinderen / ouders doen dat nu nog ???
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige ouders doen het nog steeds hoorIk noem een ST en een LL
Maar helaas zijn er zat domme mensen die daar niet meer overna denken nee...
kom je helpen die opstellen en als burger initiatief indienen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wanneer komt er een wet hoe je je kinderen op moet voeden??
dat weet ik.. maar die wet zou er wel eens moeten komenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als automobilist he, niet als ouder
Nee en die lopen rustig door rood omdat iedereen dat doet, heb wel 5 keer moeten zeggen dat ze voor zichzelf moeten kijken en nadenkenquote:
Ik ben voor een cursus voor bepaalde groepen mensen... Van sommige kinderen weet je nu al dat die waarschijnlijk niet goed terecht komenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat weet ik.. maar die wet zou er wel eens moeten komen
Mamarijkequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee en die lopen rustig door rood omdat iedereen dat doet, heb wel 5 keer moeten zeggen dat ze voor zichzelf moeten kijken en nadenken
Ben blij dat sommige het nog lerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige ouders doen het nog steeds hoorIk noem een ST en een LL
Maar helaas zijn er zat domme mensen die daar niet meer overna denken nee...
ga je mee naar Spanje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef Barreltje het volgende:
op iPod:
"flessen vol tequilla en flessen vol rum "
hmm.. volgens mij is er iets mis met mijn alcohol consumptie
sommige mensen zouden zich gewoonniet voor mogen plantenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben voor een cursus voor bepaalde groepen mensen... Van sommige kinderen weet je nu al dat die waarschijnlijk niet goed terecht komen
ik doe meequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
kom je helpen die opstellen en als burger initiatief indienen?
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sommige mensen zouden zich gewoonniet voor mogen plantener zou een examen voor moeten zijn ofzo!
Ja, er zijn er nog zat. maar kinderen zijn nou eenmaal onvoorspelbaar en daar dien je hoe dan ook rekening mee te houden. Je kunt een kind dat soort dingen niet verwijten, die overzien de consequenties immers nog helemaal niet...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ben blij dat sommige het nog leren
maar jah als bestuurder moet je wel attent zijn op kinderen die dat niet aangeleerd hebben. Als er een bal over de weg rolt dan rem ik al af, 9 van de 10 keer rent er een kind achteraan zonder te kijken of er iets aan komt
quote:
Ja, dat vind ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sommige mensen zouden zich gewoonniet voor mogen plantener zou een examen voor moeten zijn ofzo!
zit ik er ook tussen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mee eens...
Kan er zo een hoop opnoemen
ben ik ook wel mee eens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, er zijn er nog zat. maar kinderen zijn nou eenmaal onvoorspelbaar en daar dien je hoe dan ook rekening mee te houden. Je kunt een kind dat soort dingen niet verwijten, die overzien de consequenties immers nog helemaal niet...
Valenciaquote:
Wmb nietquote:
mweh dat een bepaald pedagogisch vermogen getest moet worden.. alsmede andere sociale vaardigheden..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, er zijn er nog zat. maar kinderen zijn nou eenmaal onvoorspelbaar en daar dien je hoe dan ook rekening mee te houden. Je kunt een kind dat soort dingen niet verwijten, die overzien de consequenties immers nog helemaal niet...
[..]
[..]
Ja, dat vind ik ookmaar ja, hoe bepaal je dat he? het is ook wel arrogant ergens... dus ik vind het heel dubbel
Ik doe boos als ik dat wilquote:
Onze wetgever vindt dat ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben ik ook wel mee eens.
zelf een tijd scouting leider geweest leeftijdscatogerie 7 tot 12.
Wat je dan soms ziet.
Wij zeggen altijd dan op de stoep lopen en krijg je te horen: dat hoeven we thuis niet
Die kinderen konden gelijk naast de leiding lopen.
Fietsen ook. Sommige letten gewoon echt niet op. Die zitten in hun eigen wereldje om zo maar te noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |