mja.. hij past wel onder de automaat.. maar niet op de bekerhouder.. die schuif ik nu naar achter, en dan hou ik de mok er onderquote:
Ja en ? wil je liever een kind onder je auto?quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:58 schreef Barreltje het volgende:
dan ben ik noooit voor 10 uur op m'n werk
maar my god.. die ouders in die auto's ook.. komen half aanscheuren.. duwen hun auto overal voor.. nemen dan uiiiiiitgebreid afscheid van hun koter en scheuren dan razensnel weer weg
zonder ook maar oog te hebben voor de rest van de wereld..
Ja, ik macgyver m wel vol met hulp van bekertjes ofzo.quote:
die ouders moeten eens normaal doen dan gaan die kinderen dat ook vanzelf doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ? wil je liever een kind onder je auto?
mweh.. scooter danquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jouw voorraad is ook bijna op? Thijs smeert het niet voor niets aan je mouwquote:
dat is mijn specialiteitquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik macgyver m wel vol met hulp van bekertjes ofzo.
ach die kids zijn toch allemaal al verpest ..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
die ouders moeten eens normaal doen dan gaan die kinderen dat ook vanzelf doen.
Dit klinkt heel erg dat je de bestuurders de schuld geeft en dat hun moeten opletten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wil je toch ook niet?? En ondanks dat zij fout zitten als ze eronder komen, ben jij wel de sjaakquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh.. scooter danen dan lig ik ook wel op m'n giegel
Ben ik het ook wel mee eens absoluut... maarja je weet hoe kinderen zijn (net als grote mensen eigenlijk) stronteigenwijsquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg dat je de bestuurders de schuld geeft en dat hun moeten opletten.
Maar ook de ouders moeten hun kind gewoon leren hoe ze zich in het verkeer moeten gedragen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg dat je de bestuurders de schuld geeft en dat hun moeten opletten.
Maar ook de ouders moeten hun kind gewoon leren hoe ze zich in het verkeer moeten gedragen
als bestuurder heb je die verantwoordelijkheid toch ook?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Het was ook een grapjequote:Op dinsdag 5 april 2011 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ervaring van gister is dat dat niet helemaal waar is![]()
Hoi meisjelekker geslapen?
Wil je dat ik op de koffie kom?quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, of het moet niet gaan, want hij is echt snipverkouden en hangerig en warm, maar hij wilde wel graag weg
tuurlijk rijd ik daar langzamer.. maar grrr!!! laat die ouders wel een beetje verantwoordelijkheid nemen voor die kinderen zeg! alsof het MIJN schuld is dat dat kind op straat loopt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wil je toch ook niet?? En ondanks dat zij fout zitten als ze eronder komen, ben jij wel de sjaak
Dan kan het toch geen kwaad om afstand te nemen en snelheid te minderen ?
[..]
Ben ik het ook wel mee eens absoluut... maarja je weet hoe kinderen zijn (net als grote mensen eigenlijk) stronteigenwijs
Mja snelheid minderen ... in tilburg ligt er een school aan een 50 weg. Is niet veilig als je daar dan 30 gaat rijden. Nu liggen er wel voortaan drempels omdat er in die tijd harder dan 50 werd gereden en ook door rood. Maar het blijft gewoon dat bij een school de verkeersveiligheid erg slecht te noemen is. Voor alle partijen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wil je toch ook niet?? En ondanks dat zij fout zitten als ze eronder komen, ben jij wel de sjaak
Dan kan het toch geen kwaad om afstand te nemen en snelheid te minderen ?
Of gewoon om 7 uur beginnen, dan heb je nog geen last van overstekende kinderenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij ons in Zwolle staan er zelfs al borden dat mensen op moeten letten bij het wegrijden bij de basisschoolquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik hoef er maar langs 3 's ochtends
[..]
dan ben ik noooit voor 10 uur op m'n werk
maar my god.. die ouders in die auto's ook.. komen half aanscheuren.. duwen hun auto overal voor.. nemen dan uiiiiiitgebreid afscheid van hun koter en scheuren dan razensnel weer weg
zonder ook maar oog te hebben voor de rest van de wereld..
ja maar als ouder heb je die verantwoordelijkheid ook om je kind om te laten gaan in het verkeer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als bestuurder heb je die verantwoordelijkheid toch ook?
Volgens de wet moet je daar rekening mee houdenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tuurlijk rijd ik daar langzamer.. maar grrr!!! laat die ouders wel een beetje verantwoordelijkheid nemen voor die kinderen zeg! alsof het MIJN schuld is dat dat kind op straat loopt!
Oh ja ik weet geloof ik niet meer wat grapjes zijn, mijn hele huishouding ligt geloof ik overhoopquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was ook een grapjeMaar na Nemo van het weekend ben ik bang dat er te veel ouders echt te laks zijn
En haiMwah, jawel
Jij dan?
Tuurlijk is dat niet jouw schuld, wat dat betreft ben ik het wel er mee eens dat ouders kinderen zo laten gaan ... doodeng eigenlijk, maarja ik zal wel 1 van de weinige zijn die nog zo oubollig is ofzo qua opvoeding.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tuurlijk rijd ik daar langzamer.. maar grrr!!! laat die ouders wel een beetje verantwoordelijkheid nemen voor die kinderen zeg! alsof het MIJN schuld is dat dat kind op straat loopt!
das het resultaat van het groeiende individualisme..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar als ouder heb je die verantwoordelijkheid ook om je kind om te laten gaan in het verkeer.
Ik heb nog geleerd eerst te kijken voor ik oversteek. Hoe weinig kinderen / ouders doen dat nu nog ???
Sommige ouders doen het nog steeds hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar als ouder heb je die verantwoordelijkheid ook om je kind om te laten gaan in het verkeer.
Ik heb nog geleerd eerst te kijken voor ik oversteek. Hoe weinig kinderen / ouders doen dat nu nog ???
wanneer komt er een wet hoe je je kinderen op moet voeden??quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens de wet moet je daar rekening mee houdenMaar dat vind ik ook hoor, je let toch op je kroost! Kinderen zijn nou eenmaal onvoorspelbaar... Die van Symph ook, die hebben we voor verscheidene mensen en een tram weggeplukt
Lieverd, als ik al zoiets zeg dan doelt dat al helemaal niet op jou!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja ik weet geloof ik niet meer wat grapjes zijn, mijn hele huishouding ligt geloof ik overhoop
Slecht geslapen, nog slechter gedroomd
[..]
Tuurlijk is dat niet jouw schuld, wat dat betreft ben ik het wel er mee eens dat ouders kinderen zo laten gaan ... doodeng eigenlijk, maarja ik zal wel 1 van de weinige zijn die nog zo oubollig is ofzo qua opvoeding.
Ik hoor van sommige wel dat ik streng ben... terwijl ik dat helemaal niet ben, ik ben alleen consequent
en die zijn geen eens 8 meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens de wet moet je daar rekening mee houdenMaar dat vind ik ook hoor, je let toch op je kroost! Kinderen zijn nou eenmaal onvoorspelbaar... Die van Symph ook, die hebben we voor verscheidene mensen en een tram weggeplukt
Als automobilist he, niet als ouderquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wanneer komt er een wet hoe je je kinderen op moet voeden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |