* Crazy-M gooit een zak frietje speciaal tegen CRVquote:
heeeyquote:
CRVquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:45 schreef crv het volgende:
mogge ST, MZ, Symp en de rest die ik nog niet gegroet heb
Lovelyquote:
wat voor mok?quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:47 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat d'r nieuwe mok inwijden!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:03 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Komt omdat je zo lief en bezorgd overkomt in je poging dat nijngeval aan het water t krijgen ipv fris op de vroege morgen
Hoe ist?quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:05 schreef NBT het volgende:
Morgen MZ!![]()
Mars.......................Ik negeer je gewoon, aapje!
Crvquote:
Hoiquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zo moe.... en ik wil weer naar bed
Hai meisjequote:Op dinsdag 5 april 2011 08:36 schreef suikertaartje het volgende:
neem je een uitslaapdag vrij, ben je wakker om kwart over 7
Goedemorgen lieverdquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog steeds
[..]
diie van mij was ook als grap, slimpie
Succes met de dubbel thee mokquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:47 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat d'r nieuwe mok inwijden!
een grote groene!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
kun je niks aandoen, de oorzaak is te vinden in het gedeelte waar je woontquote:
Net als jouw spelfoutenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun je niks aandoen, de oorzaak is te vinden in het gedeelte waar je woont
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net als jouw spelfoutenIs ook een streekgebonden handicap
Het is namelijk niets aan doen, ik heb namelijk mijn kleren al aangedaan
Haiquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef DaMart het volgende:
Onderweg kreeg ik toch het idee dat ik op een verkeerde dag naar kantoor ben gegaan... of is de agenda van de zondagsrijders stuk?.
Meisje meisjequote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Crazy![]()
[..]
WokkieHoe gaat het met je oog?
quote:
Maar mensen zijn niet meer zuinig op hun kids tegenwoordig, als er eentje stuk gaat maak je toch gewoon een nieuwequote:Op dinsdag 5 april 2011 08:50 schreef Barreltje het volgende:
mweh.. hier ook een moeder met 3 kinderen die de bus uitstapt waarbij de kids meteen het fietspad op rennen..
*vol in de ankers*![]()
het is niet dat je me niet aan hoort komen ofzo ?!?!?
gaat goed, ik kan nu nog alles zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Crazy![]()
[..]
WokkieHoe gaat het met je oog?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een grote groene!!Net als in je uiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij in de straat zit ook zo'n kinderopvang, het is me al 2 of 3 keer overkomen dat ik vol in de ankers moest voor hetzelfde kind en de moeder reageerde echt stom...quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:50 schreef Barreltje het volgende:
mweh.. hier ook een moeder met 3 kinderen die de bus uitstapt waarbij de kids meteen het fietspad op rennen..
*vol in de ankers*![]()
het is niet dat je me niet aan hoort komen ofzo ?!?!?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Mijn ervaring van gister is dat dat niet helemaal waar isquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Meisje meisje![]()
![]()
Maar mensen zijn niet meer zuinig op hun kids tegenwoordig, als er eentje stuk gaat maak je toch gewoon een nieuwe
Ja, of het moet niet gaan, want hij is echt snipverkouden en hangerig en warm, maar hij wilde wel graag wegquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai meisje![]()
Ben jij vandaag Thijs-vrij?
Ik ben om 14:00 vrij namelijk
Hoi lieverdquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Meisje meisje![]()
![]()
[..]
[..]
Maar mensen zijn niet meer zuinig op hun kids tegenwoordig, als er eentje stuk gaat maak je toch gewoon een nieuwe
Machine verbouwenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:53 schreef Barreltje het volgende:
oeeehh!!
er passen 3 kopjes thee in m'n mok!![]()
hij past alleen niet onder de machine![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:53 schreef Barreltje het volgende:
oeeehh!!
sommmige mensen wel.. maar de meestenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ervaring van gister is dat dat niet helemaal waar is![]()
Hoi meisjelekker geslapen?
mja bij scholen is het uitkijken voor 10.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sommmige mensen wel.. maar de meesten![]()
in de buurt van scholen is het sowieso altijd een crime
Advies van mijn rij-instructeur.... truttig rijdenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sommmige mensen wel.. maar de meesten![]()
in de buurt van scholen is het sowieso altijd een crime
smorgens geen last van gelukkigquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef DaMart het volgende:
Onderweg kreeg ik toch het idee dat ik op een verkeerde dag naar kantoor ben gegaan... of is de agenda van de zondagsrijders stuk?.
Wij werden gek van de machine, dus wij hebben er maar een waterkoker bijgekochtquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:53 schreef Barreltje het volgende:
oeeehh!!
ik moet ook langs een school maar voor de kinderen hoef ik niet uit te kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja bij scholen is het uitkijken voor 10.
ik hoef er maar langs 3 's ochtendsquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja bij scholen is het uitkijken voor 10.
dan ben ik noooit voor 10 uur op m'n werkquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Advies van mijn rij-instructeur.... truttig rijden
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik hoef er maar langs 3 's ochtends
[..]
dan ben ik noooit voor 10 uur op m'n werk
maar my god.. die ouders in die auto's ook.. komen half aanscheuren.. duwen hun auto overal voor.. nemen dan uiiiiiitgebreid afscheid van hun koter en scheuren dan razensnel weer weg
zonder ook maar oog te hebben voor de rest van de wereld..
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet ook langs een school maar voor de kinderen hoef ik niet uit te kijken
de ouders daar in tegendie blablabla-en zo de straat op zonder te kijken
oei! das misschien wel een goed idee.. een waterkoker!quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij werden gek van de machine, dus wij hebben er maar een waterkoker bijgekocht
Nu een pot thee
mja ik hoef gelukkig niet langs een school rond sluitingstijd. maar de buurt waarin ik woon, wonen veel kinderen, Met asso ouders, en ook veel buitenlandse kinderen. Die kijken dus ook echt 3 keer nergens naar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet ook langs een school maar voor de kinderen hoef ik niet uit te kijken
de ouders daar in tegendie blablabla-en zo de straat op zonder te kijken
Ik moet zo'n mok... Maar dan voor de koffiequote:Op dinsdag 5 april 2011 08:53 schreef Barreltje het volgende:
oeeehh!!
ik wil hier dan eerst drinkbare koffiequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet zo'n mok... Maar dan voor de koffie
neequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:03 schreef Symphonic het volgende:
s het al bijna tijd om naar huis te gaan?
1 die niet onder de automaat pastquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:03 schreef MPG het volgende:
[..]
ieuwquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee
heb je een doos tissues klaar staan voor vandaag?
Die hebben we hier. Kom je een bakkie halen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil hier dan eerst drinkbare koffie
V&Dquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:03 schreef MPG het volgende:
[..]
overgieten met plastic bekertjes is toch prima te doen toch?quote:
ik begin pas om 17quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:03 schreef Symphonic het volgende:
Morge symphquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:03 schreef Symphonic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |