Mijn schoonzus gaf overal de tiet, in de metro, midden in het restaurant, tijdens een verjaardagquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:19 schreef sararaats het volgende:
M'n zus gaf tietvoeding aan 4 bengels
Natuurlijk probeerde ze ook ergens apart te gaan zitten.
ja hallo jullie zijn elkaar qua gedachten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje, volgens mij snap je wel wat ik bedoel
He, bij jou lag het wel iets anders he?quote:
Nee hoor, we verschillen ook nog wel eens van meningquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja hallo jullie zijn elkaar qua gedachten.
weet ik maar op dit punt niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, we verschillen ook nog wel eens van meningErg fijn
Nou en? Vind dat dat moet kunnen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn schoonzus gaf overal de tiet, in de metro, midden in het restaurant, tijdens een verjaardag
Bij LL ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, bij jou lag het wel iets anders he?
Koffie vanmiddag?Met knuffels en chocola?
Ik heb het geprobeerd, gaat het niet jammer dan, maar ik ga niet mijn tieten kapot laten zuigen omdat het niet wil lukken... weet je hoe pijnlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij LL ook![]()
Stomme tieten![]()
Daarbij vind ik het echt vet handig, ik ben niet zo'n moedermelk-fanaat![]()
Ik sms jou even, ja?
Nou ik vind van niet, of leg er in ieder geval wat overheen, bedek het wat meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou en? Vind dat dat moet kunnen hoor
we gaan het inderdaad wel zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee en dan nog... Maar je zult het wel zien als je kindjes hebtIk gok dat je er dan wel een beetje op terug zult komen
En realiseer je je wel dat je toch echt dingen zult moeten opgeven voor kinderen? Dingen worden gewoon echt anders... Ik heb echt het idee dat je dat niet helemaal beseft
Maar goed, een ieder moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt
Het is niet alsof ik alles zo goed weet
![]()
Beterschapquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
*ziek is*Heel de nacht naar de wc mogen rennen *probeert nog wat op de bank te slapen*
het kan ook een beetje netjes.. het hoeft NIET aan tafel als ik zit te eten.. dan kan je best even op een stoel gaan zitten... van de tafel af...quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou en? Vind dat dat moet kunnen hoor
Jaa, dat weet ik, en toen was het snel klaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, gaat het niet jammer dan, maar ik ga niet mijn tieten kapot laten zuigen omdat het niet wil lukken... weet je hoe pijnlijk![]()
Maar er zijn er bij die dat dus wel doen, borstontstekingen krijgen e.d.
Oh wacht WElkom in [OUD]
Ik dacht dat elke sc hier inmiddels wel ingevoegd was..en zo welkom als het maar kanquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:29 schreef MPG het volgende:
Is het hier nog steeds een dependance van OUD?
* MPG nog maar een bakkie halen gaat....
dat werkt nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, dat weet ik, en toen was het snel klaar![]()
Maar er zijn er genoeg die dan NOG vinden dat je dan maar aan een kolf moet gaan hangen![]()
Dat deed ik ook hoor, dan ging het zo: kind wakker, huilen, aanleggen, gekolfde melk uit een flesje erbij geven, kind in bed leggen, kolven, melk in koelkast zetten, kind wakker, huilen, aanleggen....![]()
![]()
heb je wel drankjes en snacks voor je klanten klaarstaan??quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:32 schreef Symphonic het volgende:
Het is weer doorlopende voorstelling vandaag
Ik kan mijn planning voor vandaag zo weer in de oud papierbak gooien
net was het toch ook de voetbal SCquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat elke sc hier inmiddels wel ingevoegd was..en zo welkom als het maar kan
en tissuesquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je wel drankjes en snacks voor je klanten klaarstaan??
deed ik wel iets te lang, omdat 'ze' me vertelden dat dat heeeeel belangrijk was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat werkt niet![]()
dat je het een week probeert ok, maar niet ten koste van alles
Ik ben wel eens in een BV cafe geweestquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het kan ook een beetje netjes.. het hoeft NIET aan tafel als ik zit te eten.. dan kan je best even op een stoel gaan zitten... van de tafel af...
Mja zo ben je de hele dag aan het voeden,quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, dat weet ik, en toen was het snel klaar![]()
Maar er zijn er genoeg die dan NOG vinden dat je dan maar aan een kolf moet gaan hangen![]()
Dat deed ik ook hoor, dan ging het zo: kind wakker, huilen, aanleggen, gekolfde melk uit een flesje erbij geven, kind in bed leggen, kolven, melk in koelkast zetten, kind wakker, huilen, aanleggen....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |