Akls hij een krat bier daar neerzet, gaan ze helemaal m=niet meer weg uit zijn kantoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je wel drankjes en snacks voor je klanten klaarstaan??
ik en CA wisselden toch wel 7 woorden over voetbal............quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
net was het toch ook de voetbal SC
alleen die pepermuntjes SC.. die kwam niet helemaal van de grond
ik heb trek in een petit-fourtjequote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De borstvoedingmaffiaquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
deed ik wel iets te lang, omdat 'ze' me vertelden dat dat heeeeel belangrijk was.
uiteindelijk was ik stuk en lag zoonlief in het ziekenhuis
dat moet je dus juist voorkomen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
deed ik wel iets te lang, omdat 'ze' me vertelden dat dat heeeeel belangrijk was.
Consternatie buroquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had 1 flesje (hoe weinig is dat ook weer bij baby's?) 'vol' na een half uur kolven aan twee tietenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
Mja zo ben je de hele dag aan het voeden,zelfs kolven lukte niet
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat zijn wel de lekkerstequote:
dat werkt nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had 1 flesje (hoe weinig is dat ook weer bij baby's?) 'vol' na een half uur kolven aan twee tieten
mja maar daar weet iedereen dat je dat daar kan verwachtten...quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een BV cafe geweest
Nee hoor, mijn heksenverloskundigenquote:
En als je het nou echt niet wiltquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh!quote:
en dan je kind in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn heksenverloskundigen![]()
En de kraamhulp maar roepen dat het niet goed ging...maar luisteren ho maar, want dat is verplegend volk en wij zijn DE verloskundigen
quote:
zo'n kleintje? 120 ml?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had 1 flesje (hoe weinig is dat ook weer bij baby's?) 'vol' na een half uur kolven aan twee tieten
pm dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh!
daar ging ik iets over zeggen, maar dat is niet handig hier
Gewoon aangeven bij de verloskundige, die hebben daar heel mooie lijstjes voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En als je het nou echt niet wilt
Dat moet je toch aangeven voor je zwangerschap?
waaaatt??quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh!
daar ging ik iets over zeggen, maar dat is niet handig hier
volgens mij ben je ook wel enigszins overdonderd bij je eerste kind en vertrouw je teveel op die "speciialisten" jah!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon aangeven bij de verloskundige, die hebben daar heel mooie lijstjes voor![]()
En als je dat gewoon meedeelt als feit, dan kunnen (mogen!) ze je niet proberen over te halen
Ow gelukkig.... Ik vind het heel mooi en knap dat vrouwen dat kunnen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon aangeven bij de verloskundige, die hebben daar heel mooie lijstjes voor![]()
En als je dat gewoon meedeelt als feit, dan kunnen (mogen!) ze je niet proberen over te halen
Bij mij staat al 1 ding vast..... geen borstvoedingquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij ben je ook wel enigszins overdonderd bij je eerste kind en vertrouw je teveel op die "speciialisten" jah!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij staat al 1 ding vast..... geen borstvoeding
Hoe overdonderd ik ook ben.... iedereen weet het, mijn man en de rest van de familie ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |