Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
hier ook allemaal goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Alles goed hoor gekke meneerIk ben alleen nog steeds moe
Hoe is het met jou dan?
Mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ook allemaal goed
OP bijgewerkt, WIKI niet, kan iemand dit doen ? heb daar geen account
jij ookquote:
koekoekquote:
Goedemorgen medekleuterquote:
Alles ok?quote:
quote:
zwanger ?quote:
Koenieeeeequote:
Water is viesquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je al ontbeten? Anders even een glaasje water drinken?
NEEquote:
Hoe kan water nou vies zijn?quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Water is vies
Dalijk maar eens ontbijten ja
Ik vind het gewoon viesquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe kan water nou vies zijn?![]()
Nou ja, drink en eet iets en dan is het vast beter
je reageerde al nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Sorry wok, dat ik gister ineens weg was, maar ik was om 9 uur al in slaap gevallen![]()
Ehm... nee hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vieshet smaakt naar bloed
Doe mij maar ranjaquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm... nee hoorIk zou zeggen, laat je ouders een watrfilterkan aanschaffen, dan smaakt het wel wat zoeter. Hier in Zwolle hebben we erg hard water, dan vind ik gefilterd water ook lekkerder
Ja, sorryquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je reageerde al niet![]()
geeft niet hoor
en goede morgenknuffelbabe
![]()
hoe is het?
wil tegenwoordig helaas niks meer zeggenquote:
in Tilburg hebben we wel lekker waterquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm... nee hoorIk zou zeggen, laat je ouders een watrfilterkan aanschaffen, dan smaakt het wel wat zoeter. Hier in Zwolle hebben we erg hard water, dan vind ik gefilterd water ook lekkerder
Zonder suiker neem ik aanquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vieshet smaakt naar bloed
Weet ik ook welquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wil tegenwoordig helaas niks meer zeggen
[..]
in Tilburg hebben we wel lekker water
Goedemorgen Liebchenquote:
quote:
moe, dat ben ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorry![]()
Ik was en ben ZO moe...
Maar hai wokje zie m'n sig![]()
Hier wel goed hoorAlleen weer zo maf gedroomd
Brad Pitt is 2 koppen kleiner dan ik en kan super slecht zoenen
![]()
![]()
Hoe is het met jou dan?
de PI had ik niet gezienquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik ook welIn mijn tijd
ook niet hoor, toen gebeurde dat ook al gewoon
Maar ik ontken graag en zie de PI
Oh ja? Nou dan ga ik daar wel wonenOh nee, toch niet
Ik vind in Utrecht het water ook heel lekker
Neuhquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is slecht voor je gebit! En bronwater dan?
Hai Liebchenquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Liebchen
[..]
Is slecht voor je gebit! En bronwater dan?
wie ben jij ?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moe, dat ben ik ookslecht geslapen vannacht....
brad pitt, klein slecht zoenend mannetje
Ik heb niets met carnaval en als buitenstaander trekt het zuiden van het land mij nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de PI had ik niet gezien
Tilburg woon je wel aan de goede kant van de rivieren
Hoe kun je water nou niet lustenquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh![]()
Maar er zijn er tegenwoordig echt veel die geen water lusten
quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai Liebchen...
Wat zie ik nu, zit je weer in je mamarijke-modus?
Goodmeurning missy!quote:
Die vent is gek, laat em lullenquote:
Draait hier niet alleen om carnavalquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb niets met carnaval en als buitenstaander trekt het zuiden van het land mij nietBovendien is daar amper werkgelegenheid net als in het Noorden, woon ik liever in het midden van het land
![]()
jawel hoor, maar met het woord is slijten mn vingers minder snelquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die vent is gek, laat em lullenHet verschil tussen eens en is niet weten
quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Rustig aan
JaIk werd wakker en dacht WTF
![]()
[..]
Ik heb niets met carnaval en als buitenstaander trekt het zuiden van het land mij nietBovendien is daar amper werkgelegenheid net als in het Noorden, woon ik liever in het midden van het land
![]()
[..]
Hoe kun je water nou niet lustenZijn jullie tegenwoordig allemaal met cola opgegroeid ofzo?
[..]
Stommerd
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die vent is gek, laat em lullenHet verschil tussen eens en is niet weten
Werk ze Liebchenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goodmeurning missy!
Ik moet de container aan de weg gaan zetten en naar het werk. Tot strakjes
is goed aapjequote:Op dinsdag 5 april 2011 08:05 schreef NBT het volgende:
Morgen MZ!![]()
Mars.......................Ik negeer je gewoon, aapje!
nu weer niet goed ?quote:
o okquote:
goedemorgenquote:
ik heb je gemist.quote:
Ohwjaquote:
quote:
We hebben het goed gemaakt. Nu zitten we weer in de bloei van de liefde!quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wist ik wel dat ze dat niet zou doen
Ouwe held!quote:
Das altijd leuk om te horenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:22 schreef NBT het volgende:
[..]
We hebben het goed gemaakt. Nu zitten we weer in de bloei van de liefde!
Niet alleen gister...quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das altijd leuk om te horen
Ik jou gister ook, was je zo druk?
Ik wel, ben er vandaag ook nauwelijks denk ik...
Kom je nu mee, 2 weken verder....quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je weet hoe ik ben, lop altijd te plagen
dat jij dat vergeten bent hoe ik ben kan ik ook niks aan doenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat jij dat vergeten bent hoe ik ben kan ik ook niks aan doen
morgequote:
Hey wijze manquote:
ga werkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zo moe.... en ik wil weer naar bed
quote:
ik ben al vanaf 7 uur aan het werk.... tot half 5 nuquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morge
[..]
Hey wijze man
[..]
ga werken
heb het topic niet weg zien lopenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:31 schreef crv het volgende:
[..]
ola Crazy
Loopt het hier nog een beetje zonder mij ?
ik ook al vanaf 7quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben al vanaf 7 uur aan het werk.... tot half 5 nu
Achiesquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
ander werk zoeken misschienquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
STquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:36 schreef suikertaartje het volgende:
neem je een uitslaapdag vrij, ben je wakker om kwart over 7
dat heb ik altijd in het weekend. kun je uitslapen sta je om 6 uur klaarwaker naast je nestquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:36 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:36 schreef suikertaartje het volgende:
hoiquote:
ik kan sowieso nooit uitslapen in het weekendquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:37 schreef crv het volgende:
[..]
dat heb ik altijd in het weekend. kun je uitslapen sta je om 6 uur klaarwaker naast je nest
kiekeboequote:Op dinsdag 5 april 2011 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suikertaartje
![]()
wat een aangename verrassing
![]()
Sympiequote:
Ligt Tilburg in Brabant dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Draait hier niet alleen om carnaval
maar 5 dagen per jaar last van
maar werk gelegenheid ... volgens mij was brabant laatst 1 van de hardst groeiende gebieden kwa werk
Zie de pi grapjasquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jawel hoor, maar met het woord is slijten mn vingers minder snel
Succesquote:
nog steedsquote:
diie van mij was ook als grap, slimpiequote:[..]
Zie de pi grapjas![]()
Noord Belgiequote:
* Crazy-M gooit een zak frietje speciaal tegen CRVquote:
heeeyquote:
CRVquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:45 schreef crv het volgende:
mogge ST, MZ, Symp en de rest die ik nog niet gegroet heb
Lovelyquote:
wat voor mok?quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:47 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat d'r nieuwe mok inwijden!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:03 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Komt omdat je zo lief en bezorgd overkomt in je poging dat nijngeval aan het water t krijgen ipv fris op de vroege morgen
Hoe ist?quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:05 schreef NBT het volgende:
Morgen MZ!![]()
Mars.......................Ik negeer je gewoon, aapje!
Crvquote:
Hoiquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zo moe.... en ik wil weer naar bed
Hai meisjequote:Op dinsdag 5 april 2011 08:36 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemorgen lieverdquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog steeds
[..]
diie van mij was ook als grap, slimpie
Succes met de dubbel thee mokquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:47 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat d'r nieuwe mok inwijden!
een grote groene!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
kun je niks aandoen, de oorzaak is te vinden in het gedeelte waar je woontquote:
Net als jouw spelfoutenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun je niks aandoen, de oorzaak is te vinden in het gedeelte waar je woont
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net als jouw spelfoutenIs ook een streekgebonden handicap
Het is namelijk niets aan doen, ik heb namelijk mijn kleren al aangedaan
Haiquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef DaMart het volgende:
Onderweg kreeg ik toch het idee dat ik op een verkeerde dag naar kantoor ben gegaan... of is de agenda van de zondagsrijders stuk?.
Meisje meisjequote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Crazy![]()
[..]
WokkieHoe gaat het met je oog?
quote:
Maar mensen zijn niet meer zuinig op hun kids tegenwoordig, als er eentje stuk gaat maak je toch gewoon een nieuwequote:Op dinsdag 5 april 2011 08:50 schreef Barreltje het volgende:
mweh.. hier ook een moeder met 3 kinderen die de bus uitstapt waarbij de kids meteen het fietspad op rennen..
*vol in de ankers*![]()
het is niet dat je me niet aan hoort komen ofzo ?!?!?
gaat goed, ik kan nu nog alles zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Crazy![]()
[..]
WokkieHoe gaat het met je oog?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een grote groene!!Net als in je uiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij in de straat zit ook zo'n kinderopvang, het is me al 2 of 3 keer overkomen dat ik vol in de ankers moest voor hetzelfde kind en de moeder reageerde echt stom...quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:50 schreef Barreltje het volgende:
mweh.. hier ook een moeder met 3 kinderen die de bus uitstapt waarbij de kids meteen het fietspad op rennen..
*vol in de ankers*![]()
het is niet dat je me niet aan hoort komen ofzo ?!?!?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Mijn ervaring van gister is dat dat niet helemaal waar isquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Meisje meisje![]()
![]()
Maar mensen zijn niet meer zuinig op hun kids tegenwoordig, als er eentje stuk gaat maak je toch gewoon een nieuwe
Ja, of het moet niet gaan, want hij is echt snipverkouden en hangerig en warm, maar hij wilde wel graag wegquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai meisje![]()
Ben jij vandaag Thijs-vrij?
Ik ben om 14:00 vrij namelijk
Hoi lieverdquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Meisje meisje![]()
![]()
[..]
[..]
Maar mensen zijn niet meer zuinig op hun kids tegenwoordig, als er eentje stuk gaat maak je toch gewoon een nieuwe
Machine verbouwenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:53 schreef Barreltje het volgende:
oeeehh!!
er passen 3 kopjes thee in m'n mok!![]()
hij past alleen niet onder de machine![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:53 schreef Barreltje het volgende:
oeeehh!!
sommmige mensen wel.. maar de meestenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ervaring van gister is dat dat niet helemaal waar is![]()
Hoi meisjelekker geslapen?
mja bij scholen is het uitkijken voor 10.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sommmige mensen wel.. maar de meesten![]()
in de buurt van scholen is het sowieso altijd een crime
Advies van mijn rij-instructeur.... truttig rijdenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sommmige mensen wel.. maar de meesten![]()
in de buurt van scholen is het sowieso altijd een crime
smorgens geen last van gelukkigquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef DaMart het volgende:
Onderweg kreeg ik toch het idee dat ik op een verkeerde dag naar kantoor ben gegaan... of is de agenda van de zondagsrijders stuk?.
Wij werden gek van de machine, dus wij hebben er maar een waterkoker bijgekochtquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:53 schreef Barreltje het volgende:
oeeehh!!
ik moet ook langs een school maar voor de kinderen hoef ik niet uit te kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja bij scholen is het uitkijken voor 10.
ik hoef er maar langs 3 's ochtendsquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja bij scholen is het uitkijken voor 10.
dan ben ik noooit voor 10 uur op m'n werkquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Advies van mijn rij-instructeur.... truttig rijden
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik hoef er maar langs 3 's ochtends
[..]
dan ben ik noooit voor 10 uur op m'n werk
maar my god.. die ouders in die auto's ook.. komen half aanscheuren.. duwen hun auto overal voor.. nemen dan uiiiiiitgebreid afscheid van hun koter en scheuren dan razensnel weer weg
zonder ook maar oog te hebben voor de rest van de wereld..
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet ook langs een school maar voor de kinderen hoef ik niet uit te kijken
de ouders daar in tegendie blablabla-en zo de straat op zonder te kijken
oei! das misschien wel een goed idee.. een waterkoker!quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij werden gek van de machine, dus wij hebben er maar een waterkoker bijgekocht
Nu een pot thee
mja ik hoef gelukkig niet langs een school rond sluitingstijd. maar de buurt waarin ik woon, wonen veel kinderen, Met asso ouders, en ook veel buitenlandse kinderen. Die kijken dus ook echt 3 keer nergens naar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet ook langs een school maar voor de kinderen hoef ik niet uit te kijken
de ouders daar in tegendie blablabla-en zo de straat op zonder te kijken
Ik moet zo'n mok... Maar dan voor de koffiequote:Op dinsdag 5 april 2011 08:53 schreef Barreltje het volgende:
oeeehh!!
ik wil hier dan eerst drinkbare koffiequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet zo'n mok... Maar dan voor de koffie
neequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:03 schreef Symphonic het volgende:
s het al bijna tijd om naar huis te gaan?
1 die niet onder de automaat pastquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:03 schreef MPG het volgende:
[..]
ieuwquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee
heb je een doos tissues klaar staan voor vandaag?
Die hebben we hier. Kom je een bakkie halen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil hier dan eerst drinkbare koffie
V&Dquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:03 schreef MPG het volgende:
[..]
overgieten met plastic bekertjes is toch prima te doen toch?quote:
ik begin pas om 17quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:03 schreef Symphonic het volgende:
Morge symphquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:03 schreef Symphonic het volgende:
mja.. hij past wel onder de automaat.. maar niet op de bekerhouder.. die schuif ik nu naar achter, en dan hou ik de mok er onderquote:
Ja en ? wil je liever een kind onder je auto?quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:58 schreef Barreltje het volgende:
maar my god.. die ouders in die auto's ook.. komen half aanscheuren.. duwen hun auto overal voor.. nemen dan uiiiiiitgebreid afscheid van hun koter en scheuren dan razensnel weer weg
Ja, ik macgyver m wel vol met hulp van bekertjes ofzo.quote:
die ouders moeten eens normaal doen dan gaan die kinderen dat ook vanzelf doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ? wil je liever een kind onder je auto?
mweh.. scooter danquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jouw voorraad is ook bijna op? Thijs smeert het niet voor niets aan je mouwquote:
dat is mijn specialiteitquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik macgyver m wel vol met hulp van bekertjes ofzo.
ach die kids zijn toch allemaal al verpest ..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
die ouders moeten eens normaal doen dan gaan die kinderen dat ook vanzelf doen.
Dit klinkt heel erg dat je de bestuurders de schuld geeft en dat hun moeten opletten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wil je toch ook niet?? En ondanks dat zij fout zitten als ze eronder komen, ben jij wel de sjaakquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh.. scooter danen dan lig ik ook wel op m'n giegel
Ben ik het ook wel mee eens absoluut... maarja je weet hoe kinderen zijn (net als grote mensen eigenlijk) stronteigenwijsquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg dat je de bestuurders de schuld geeft en dat hun moeten opletten.
Maar ook de ouders moeten hun kind gewoon leren hoe ze zich in het verkeer moeten gedragen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg dat je de bestuurders de schuld geeft en dat hun moeten opletten.
Maar ook de ouders moeten hun kind gewoon leren hoe ze zich in het verkeer moeten gedragen
als bestuurder heb je die verantwoordelijkheid toch ook?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Het was ook een grapjequote:Op dinsdag 5 april 2011 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ervaring van gister is dat dat niet helemaal waar is![]()
Hoi meisjelekker geslapen?
Wil je dat ik op de koffie kom?quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, of het moet niet gaan, want hij is echt snipverkouden en hangerig en warm, maar hij wilde wel graag weg
tuurlijk rijd ik daar langzamer.. maar grrr!!! laat die ouders wel een beetje verantwoordelijkheid nemen voor die kinderen zeg! alsof het MIJN schuld is dat dat kind op straat loopt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wil je toch ook niet?? En ondanks dat zij fout zitten als ze eronder komen, ben jij wel de sjaak
Dan kan het toch geen kwaad om afstand te nemen en snelheid te minderen ?
[..]
Ben ik het ook wel mee eens absoluut... maarja je weet hoe kinderen zijn (net als grote mensen eigenlijk) stronteigenwijs
Mja snelheid minderen ... in tilburg ligt er een school aan een 50 weg. Is niet veilig als je daar dan 30 gaat rijden. Nu liggen er wel voortaan drempels omdat er in die tijd harder dan 50 werd gereden en ook door rood. Maar het blijft gewoon dat bij een school de verkeersveiligheid erg slecht te noemen is. Voor alle partijen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wil je toch ook niet?? En ondanks dat zij fout zitten als ze eronder komen, ben jij wel de sjaak
Dan kan het toch geen kwaad om afstand te nemen en snelheid te minderen ?
Of gewoon om 7 uur beginnen, dan heb je nog geen last van overstekende kinderenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij ons in Zwolle staan er zelfs al borden dat mensen op moeten letten bij het wegrijden bij de basisschoolquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik hoef er maar langs 3 's ochtends
[..]
ja maar als ouder heb je die verantwoordelijkheid ook om je kind om te laten gaan in het verkeer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als bestuurder heb je die verantwoordelijkheid toch ook?
Volgens de wet moet je daar rekening mee houdenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tuurlijk rijd ik daar langzamer.. maar grrr!!! laat die ouders wel een beetje verantwoordelijkheid nemen voor die kinderen zeg! alsof het MIJN schuld is dat dat kind op straat loopt!
Oh ja ik weet geloof ik niet meer wat grapjes zijn, mijn hele huishouding ligt geloof ik overhoopquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was ook een grapjeMaar na Nemo van het weekend ben ik bang dat er te veel ouders echt te laks zijn
En haiMwah, jawel
Jij dan?
Tuurlijk is dat niet jouw schuld, wat dat betreft ben ik het wel er mee eens dat ouders kinderen zo laten gaan ... doodeng eigenlijk, maarja ik zal wel 1 van de weinige zijn die nog zo oubollig is ofzo qua opvoeding.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tuurlijk rijd ik daar langzamer.. maar grrr!!! laat die ouders wel een beetje verantwoordelijkheid nemen voor die kinderen zeg! alsof het MIJN schuld is dat dat kind op straat loopt!
das het resultaat van het groeiende individualisme..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar als ouder heb je die verantwoordelijkheid ook om je kind om te laten gaan in het verkeer.
Ik heb nog geleerd eerst te kijken voor ik oversteek. Hoe weinig kinderen / ouders doen dat nu nog ???
Sommige ouders doen het nog steeds hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar als ouder heb je die verantwoordelijkheid ook om je kind om te laten gaan in het verkeer.
Ik heb nog geleerd eerst te kijken voor ik oversteek. Hoe weinig kinderen / ouders doen dat nu nog ???
wanneer komt er een wet hoe je je kinderen op moet voeden??quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens de wet moet je daar rekening mee houdenMaar dat vind ik ook hoor, je let toch op je kroost! Kinderen zijn nou eenmaal onvoorspelbaar... Die van Symph ook, die hebben we voor verscheidene mensen en een tram weggeplukt
Lieverd, als ik al zoiets zeg dan doelt dat al helemaal niet op jou!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja ik weet geloof ik niet meer wat grapjes zijn, mijn hele huishouding ligt geloof ik overhoop
Slecht geslapen, nog slechter gedroomd
[..]
Tuurlijk is dat niet jouw schuld, wat dat betreft ben ik het wel er mee eens dat ouders kinderen zo laten gaan ... doodeng eigenlijk, maarja ik zal wel 1 van de weinige zijn die nog zo oubollig is ofzo qua opvoeding.
Ik hoor van sommige wel dat ik streng ben... terwijl ik dat helemaal niet ben, ik ben alleen consequent
en die zijn geen eens 8 meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens de wet moet je daar rekening mee houdenMaar dat vind ik ook hoor, je let toch op je kroost! Kinderen zijn nou eenmaal onvoorspelbaar... Die van Symph ook, die hebben we voor verscheidene mensen en een tram weggeplukt
Als automobilist he, niet als ouderquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wanneer komt er een wet hoe je je kinderen op moet voeden??
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige ouders doen het nog steeds hoorIk noem een ST en een LL
Maar helaas zijn er zat domme mensen die daar niet meer overna denken nee...
kom je helpen die opstellen en als burger initiatief indienen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wanneer komt er een wet hoe je je kinderen op moet voeden??
dat weet ik.. maar die wet zou er wel eens moeten komenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als automobilist he, niet als ouder
Nee en die lopen rustig door rood omdat iedereen dat doet, heb wel 5 keer moeten zeggen dat ze voor zichzelf moeten kijken en nadenkenquote:
Ik ben voor een cursus voor bepaalde groepen mensen... Van sommige kinderen weet je nu al dat die waarschijnlijk niet goed terecht komenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat weet ik.. maar die wet zou er wel eens moeten komen
Mamarijkequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee en die lopen rustig door rood omdat iedereen dat doet, heb wel 5 keer moeten zeggen dat ze voor zichzelf moeten kijken en nadenken
Ben blij dat sommige het nog lerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige ouders doen het nog steeds hoorIk noem een ST en een LL
Maar helaas zijn er zat domme mensen die daar niet meer overna denken nee...
ga je mee naar Spanje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef Barreltje het volgende:
op iPod:
"flessen vol tequilla en flessen vol rum "
hmm.. volgens mij is er iets mis met mijn alcohol consumptie
sommige mensen zouden zich gewoonniet voor mogen plantenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben voor een cursus voor bepaalde groepen mensen... Van sommige kinderen weet je nu al dat die waarschijnlijk niet goed terecht komen
ik doe meequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
kom je helpen die opstellen en als burger initiatief indienen?
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sommige mensen zouden zich gewoonniet voor mogen plantener zou een examen voor moeten zijn ofzo!
Ja, er zijn er nog zat. maar kinderen zijn nou eenmaal onvoorspelbaar en daar dien je hoe dan ook rekening mee te houden. Je kunt een kind dat soort dingen niet verwijten, die overzien de consequenties immers nog helemaal niet...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ben blij dat sommige het nog leren
maar jah als bestuurder moet je wel attent zijn op kinderen die dat niet aangeleerd hebben. Als er een bal over de weg rolt dan rem ik al af, 9 van de 10 keer rent er een kind achteraan zonder te kijken of er iets aan komt
quote:
Ja, dat vind ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sommige mensen zouden zich gewoonniet voor mogen plantener zou een examen voor moeten zijn ofzo!
zit ik er ook tussen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mee eens...
Kan er zo een hoop opnoemen
ben ik ook wel mee eens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, er zijn er nog zat. maar kinderen zijn nou eenmaal onvoorspelbaar en daar dien je hoe dan ook rekening mee te houden. Je kunt een kind dat soort dingen niet verwijten, die overzien de consequenties immers nog helemaal niet...
Valenciaquote:
Wmb nietquote:
mweh dat een bepaald pedagogisch vermogen getest moet worden.. alsmede andere sociale vaardigheden..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, er zijn er nog zat. maar kinderen zijn nou eenmaal onvoorspelbaar en daar dien je hoe dan ook rekening mee te houden. Je kunt een kind dat soort dingen niet verwijten, die overzien de consequenties immers nog helemaal niet...
[..]
[..]
Ja, dat vind ik ookmaar ja, hoe bepaal je dat he? het is ook wel arrogant ergens... dus ik vind het heel dubbel
Ik doe boos als ik dat wilquote:
Onze wetgever vindt dat ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben ik ook wel mee eens.
zelf een tijd scouting leider geweest leeftijdscatogerie 7 tot 12.
Wat je dan soms ziet.
Wij zeggen altijd dan op de stoep lopen en krijg je te horen: dat hoeven we thuis niet
Die kinderen konden gelijk naast de leiding lopen.
Fietsen ook. Sommige letten gewoon echt niet op. Die zitten in hun eigen wereldje om zo maar te noemen
Ik vind echt klinkklare onzin, want wat nou als je onverwachts zwanger raakt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh dat een bepaald pedagogisch vermogen getest moet worden.. alsmede andere sociale vaardigheden..
en ook vind ik dat je een bepaalde economische onafhankelijkheid moet hebben (als stel dan he)
tevens moet de relatie als stabiel bestempeld kunnen worden!
ze mogen wel met jou mee naar de action en lidlquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wmb nietAlleen moet je me wel beloven dat je ze meeneemt naar de Action en Lidl enzo
Als ik er tussen zit, dan heb je pech, heb me al voorgeplantquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mee eens...
Kan er zo een hoop opnoemen
oh noessssssssssssssss!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als ik er tussen zit, dan heb je pech, heb me al voorgeplant
En de aldi!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wmb nietAlleen moet je me wel beloven dat je ze meeneemt naar de Action en Lidl enzo
Ja, terugstoppen lukt niet meer...quote:
Maar ja, sinds wanneer zijn dat garanties voor gelukkige kinderen? Een vriendin van mij is BOM kind en heeft een leukere jeugd gehad dan ik die in een traditioneel gezin opgegroeid isquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh dat een bepaald pedagogisch vermogen getest moet worden.. alsmede andere sociale vaardigheden..
en ook vind ik dat je een bepaalde economische onafhankelijkheid moet hebben (als stel dan he)
tevens moet de relatie als stabiel bestempeld kunnen worden!
mja.. dat snap ik wel..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind echt klinkklare onzin, want wat nou als je onverwachts zwanger raakt?
Er is geen systeemquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. dat snap ik wel..ik heb het over een soort van toekomstige wereld
![]()
er zou een soort systeem moeten zijn dat je dat gewoon niet kan
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ze mogen wel met jou mee naar de action en lidl
voordat ik leiding werd van de scouting was ik daar nog nooit geweestmaar voor scouting en surprises etc is het wel heel handig!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als ik er tussen zit, dan heb je pech, heb me al voorgeplant
ik weet het ook wel..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ja, sinds wanneer zijn dat garanties voor gelukkige kinderen? Een vriendin van mij is BOM kind en heeft een leukere jeugd gehad dan ik die in een traditioneel gezin opgegroeid isHet zegt niets, het is geen exacte wetenschap he?
De rest gewoon uitroeien..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. dat snap ik wel..ik heb het over een soort van toekomstige wereld
![]()
er zou een soort systeem moeten zijn dat je dat gewoon niet kan
George Orwel - 1984quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is geen systeem![]()
en die komt er ook niet denk ik
Geen idee.. maar ik noemde daarom express Valencia ipv Atleticoquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook goed
We hebben het toch wel over steden he? Of voetbal
voetbal! Ben helaas nog nooit in de steden geweest.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Heb je het over voetbal of gewoon de stad
tsja.. arisch is weer een beetje overdreven.. ik heb het niet over rassen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De rest gewoon uitroeien..Arische mensen het alleen toe laten om nakomelingen te verzorgen...
Sorry...Maar dit komt op mij gewoon een beetje over als een idee wat een knakker genaamd Hitler al had... En dat werkte niet zo goed
Dat kan ook niet, iets met geen exacte wetenschapquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is geen systeem![]()
en die komt er ook niet denk ik
quote:
Nou ja... Ehm, het zegt gewoon allemaal helemaal niets... En iemand die eerst onafhankelijk is financieel, dat wil geen garantie geven dat dat ook zo blijft he? Ik had ook niet gepland in de bijstand te komen... Je kunt gewoon geen koffiedik kijken en ik vind het erg arrogant om als buitenstaander in algemene zin te bepalen onder welke voorwaarden iemand kinderen zou mogen krijgen... Alsof degenen die dat bepalen alles goed doen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik weet het ook wel..
was alleen aan het filosoferen hoe een examen er uit zou moeten zien..
er kunnen natuurlijk nog gewichten aan de bepaalde criteria gehangen worden..
ik zelf vind financiele zelfstandigheid een heel belangrijke.. en als je als BOM financieel onafhankelijk bent.. ga je gang!
Natuurlijk selectie, niets mis meequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja.. arisch is weer een beetje overdreven.. ik heb het niet over rassen..
en werken zal het nooit.. maar daarme wordt de mensheid steeds dommer en betekend dat uiteindelijk de ondergang van de mensheid
ik ook lang gedaan, maar toen ik er mee kapte was het ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
ScoutingDat heb ik ook lang gedaan
En tot ze 18+ zijn is het besef van gevaar vaak minimaal
Huh wattan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook lang gedaan, maar toen ik er mee kapte was het ook gewoon goed.
Kwam er wel achter al te lang met een giga betonnenplaat voor mn kop liep
quote:
:dquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, iets met geen exacte wetenschap
[..]
[..]
Nou ja... Ehm, het zegt gewoon allemaal helemaal niets... En iemand die eerst onafhankelijk is financieel, dat wil geen garantie geven dat dat ook zo blijft he? Ik had ook niet gepland in de bijstand te komen... Je kunt gewoon geen koffiedik kijken en ik vind het erg arrogant om als buitenstaander in algemene zin te bepalen onder welke voorwaarden iemand kinderen zou mogen krijgen... Alsof degenen die dat bepalen alles goed doen..
Mee eensch.. amenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, iets met geen exacte wetenschap
Nou ja... Ehm, het zegt gewoon allemaal helemaal niets... En iemand die eerst onafhankelijk is financieel, dat wil geen garantie geven dat dat ook zo blijft he? Ik had ook niet gepland in de bijstand te komen... Je kunt gewoon geen koffiedik kijken en ik vind het erg arrogant om als buitenstaander in algemene zin te bepalen onder welke voorwaarden iemand kinderen zou mogen krijgen... Alsof degenen die dat bepalen alles goed doen..
klassen maatschappij kom maar door!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk selectie, niets mis mee![]()
lang verhaalquote:
Ja vind ik ook hoor... Maar dat zouden we dus op andere manieren moeten ondervangen... Is alleen jammer dat we in Nederland vanuit de overheid niet kunnen doorpakken en zo enorm burocratisch kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
:d
ik wil ook helemaal niet beweren dat IK snap hoe het is om kinderen te maken, krijgen en vervolgens op te voeden ..
maar jah.. je blijft het "probleem" hebben van de onverantwoordelijke ouders..
I know the storyquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lang verhaal
maar iets met meid, vriend, en lijntje
we??quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja vind ik ook hoor... Maar dat zouden we dus op andere manieren moeten ondervangen... Is alleen jammer dat we in Nederland vanuit de overheid niet kunnen doorpakken en zo enorm burocratisch kunnen zijn
quote:
quote:
nee, gewoon de natuur z'n gang laten gaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
klassen maatschappij kom maar door!
lijntje??quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lang verhaal
iddquote:
Nee dat niet? En ? Raar? Tegen gekomen of ook gesproken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd
had ik al verteld vorig jaar tegenkwam ?
PMen magquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lang verhaal
Alsin: de kinderen moge niet de dupe worden van achterlijke ouders, vind je niet? En ja, daar ben je een SAMENleving voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
we??
overheid??
what about eigen verantwoordelijkheid??
als de slimmeren niet continue allerlei manieren blijven verzinnen om ouder te wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
nee, gewoon de natuur z'n gang laten gaanDe zwakkeren sterven vanzelf uit
Iets van System of a Down?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Als jullie nog verzoekjes hebben voor vanavond wil ik die graag IN mijn pm
Genre: Rock muziek
ga nou geen gekke dingen zeggen. De mensen denken steeds vaker dat de overheid en de grote bedrijven (hoor ik dagelijks) alles maar dan ook echt alles voor ze regelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
we??
overheid??
what about eigen verantwoordelijkheid??
Okquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
voetbal! Ben helaas nog nooit in de steden geweest.
Met die middelen kun je stupiditeit niet genezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als de slimmeren niet continue allerlei manieren blijven verzinnen om ouder te worden
(medicijnen, gemaksmiddelen , etc)
Ik zal er eens over denkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet? En ? Raar? Tegen gekomen of ook gesproken?
ja, dat zie ik ook steeds meer.. echt ergerlijk! Maar met kinderen vind ik, die kun je niets verwijten... En als je die goed opvangt, dan kunnen ze nog iets van hun leven maken...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
ga nou geen gekke dingen zeggen. De mensen denken steeds vaker dat de overheid en de grote bedrijven (hoor ik dagelijks) alles maar dan ook echt alles voor ze regelen.
ehm tjah ... ze zag me wel, duidelijk, ook oog contact. maar geen enkel woord. gewoon totaal negeer modus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet? En ? Raar? Tegen gekomen of ook gesproken?
Is het zo ergquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga het einde van de dag niet halen hoor
door de koffie ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
als dat middel er ooit komt wil ik hier graag een hele palletquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met die middelen kun je stupiditeit niet genezen![]()
omdat veel ajacieden er gespeeld hebben? In het buitenland heb ik (ook Feyenoord) eigk alleen Liverpool als favo. Maar ben tegen de Chelski's, Reals en City's van deze wereld. En mooi voetbal is het best verkrijgbaar in Barcelona vandaag de dag.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
Ben al vanaf mijn 14e fan van real Madrid
Maar Barca heeft wel een megagoed team nu.... damn![]()
Ow en ben wel een grote fan van David Villa
(ik als feyenoorder heb ook wat tegen Barca, geen idee wat dat is, maar dat is er zo ingegroeid geloof ik(opvoeding van thuis enzo) en dat komt nooit meer goed
)
NEE doe het nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
chop suey!dat vind ik het tofste nummer
ik denk dat het ook nooit zou gebeurenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met die middelen kun je stupiditeit niet genezen![]()
Dat doe ik soms ook wel met mensen van vroeger, geen zin of schaamte omdat ik niet wil vertellen hoe het nu isquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm tjah ... ze zag me wel, duidelijk, ook oog contact. maar geen enkel woord. gewoon totaal negeer modus.
Zal vanavond even vertellen als ik aan denkquote:
kinderen kunnen er niet veel aan doen idd maar dan moet de overheid ze wel redden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, dat zie ik ook steeds meer.. echt ergerlijk! Maar met kinderen vind ik, die kun je niets verwijten... En als je die goed opvangt, dan kunnen ze nog iets van hun leven maken...
Zo erg is het toch niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
Jij hebt dat heul niet nodigquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als dat middel er ooit komt wil ik hier graag een hele pallet
Keequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zal vanavond even vertellen als ik aan denk
maar nogal lang verhaal om op het werk te tiepen dat het ook duidelijk is
En dat zeg ik dus net, dat dat allemaal niet goed looptquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
kinderen kunnen er niet veel aan doen idd maar dan moet de overheid ze wel redden.
Ja echtquote:
Ik kan het gewoon niet lekker vindenquote:
Ja ik wil nog een keer naar Madrid en Newcastle maar ik..... val.... zo..... in....quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
NEE doe het niet
er is nog zoveel om voor te leven
maar je kan kinderen denk ik pas redden als je die ouders weer opgevoed heb.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat zeg ik dus net, dat dat allemaal niet goed loopt
dat magquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt
[..]
Ik kan het gewoon niet lekker vinden
[..]
Ja ik wil nog een keer naar Madrid en Newcastle maar ik..... val.... zo..... in....![]()
Ja en daar zullen instanties dus adequaat op in moeten springen en dat doen ze nu dus nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar je kan kinderen denk ik pas redden als je die ouders weer opgevoed heb.
Marijke, je hebt PMquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat zeg ik dus net, dat dat allemaal niet goed loopt
ik hoop dat ze dan maar geen stoel met wielen heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat magals je maar niet ergens vanaf valt
Dat kan een reden zijn, maar dat viel 18 jaar geleden toch wel meequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat veel ajacieden er gespeeld hebben? In het buitenland heb ik (ook Feyenoord) eigk alleen Liverpool als favo. Maar ben tegen de Chelski's, Reals en City's van deze wereld. En mooi voetbal is het best verkrijgbaar in Barcelona vandaag de dag.
Denk je vanavond anders overquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doe ik soms ook wel met mensen van vroeger, geen zin of schaamte omdat ik niet wil vertellen hoe het nu isMisschien heeft zij dat ook?
Tegenwoordig is er een dm notificatie voor zoiets hoor, je hoeft haar niet te hacken en op te letten om dat te meldenquote:
heel soms gaat het wel goed hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en daar zullen instanties dus adequaat op in moeten springen en dat doen ze nu dus nietSnap je wat ik bedoel?
* charmed_angel kijkt naar beneden en ziet 4 wieltjes aan de stoel vastzittenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik hoop dat ze dan maar geen stoel met wielen heeft
geniet ervanquote:
dm werkt niet altijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er een dm notificatie voor zoiets hoor, je hoeft haar niet te hacken en op te letten om dat te melden
4?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel kijkt naar beneden en ziet 4 wieltjes aan de stoel vastzitten
Moet je je inbouwen met bureaus zodat je niet weg kan rollenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een schouder overquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt
[..]
Ik kan het gewoon niet lekker vinden
[..]
Ja ik wil nog een keer naar Madrid en Newcastle maar ik..... val.... zo..... in....![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik hoop dat ze dan maar geen stoel met wielen heeft
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja 5quote:
Ik heb een muur achter me, en kastje naast me en het buro voor mequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet je je inbouwen met bureaus zodat je niet weg kan rollen
quote:
ja maar dan kom je weer op het punt van Bar. Er is ook ergens een stuk eigen verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en daar zullen instanties dus adequaat op in moeten springen en dat doen ze nu dus nietSnap je wat ik bedoel?
dacht alquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja 5Zie je ik slaap
[..]
Ik heb een muur achter me, en kastje naast me en het buro voor me
[..]Die heb ik nodig.... zit in Rockanje
focus op de ouders en niet op de kinderen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik had ook een Beckham shirt van Man United. Boeiend. Als je morgen komt met een shirt van Fabregas (bijv) trek ik die ook aan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan een reden zijn, maar dat viel 18 jaar geleden toch wel mee![]()
WUT zeg ik18Wow ik word oud
18+14=32 .... ja ehct he
Buitenland: Real Madrid en Liverpool.
(maar nu zag ik foto's van vroeger en had ik een Machester United shirt aan)
dat is dus het probleem. Die paar minuten lol willen ouders maar de consequenties 9 maanden later vaak niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
focus op de ouders en niet op de kinderen!
op mijn middelbare school is er nu een project waarbij ouders wordt geleerd dat het de bedoeling is dat de kinderen opvoeden niet alleen de taak is van de school maar dat ouders daar ook echt aandacht aan moeten besteden..
een goed initiatef.. maar ... 20 jaar geleden was dat helemaal niet nodig!
ja maar Fabregas is natuurlijk welquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik had ook een Beckham shirt van Man United. Boeiend. Als je morgen komt met een shirt van Fabregas (bijv) trek ik die ook aan.
ja dat het de taak van school is om kinderen op te voedenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op mijn middelbare school is er nu een project waarbij ouders wordt geleerd dat het de bedoeling is dat de kinderen opvoeden niet alleen de taak is van de school maar dat ouders daar ook echt aandacht aan moeten besteden..
ik ben ook fan maar niet om jou reden zo te zien. Puur om hun voetbalkwaliteit. Vorig jaar was ik wel heel even tegen ze.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar Fabregas is natuurlijk wel(ow en
en
)
Sorry ik ben erg fan van het spaanse voetbal elftal....
OMG ik heb vannacht nog gedroomd
bijna altijd ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
met een goede browser zoals opera bijn altijd wel
10 jaar geleden ook niet, hoewe ik wel verschil zie tussen mijn zus en ik en dan mijn zusjequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan wil ik er 1 van jou en 1 van Symph kopenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dat het de taak van school is om kinderen op te voeden![]()
WTF waarom heb je dan kinderen? omdat het leuk staat op je cv of zo
maar jouw ouders zijn toch niet anders??quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
10 jaar geleden ook niet, hoewe ik wel verschil zie tussen mijn zus en ik en dan mijn zusje
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dat het de taak van school is om kinderen op te voeden![]()
WTF waarom heb je dan kinderen? omdat het leuk staat op je cv of zo
Nou ja, exen oid negeer ik niet hoorquote:
Die doet het niet op mijn werkquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er een dm notificatie voor zoiets hoor, je hoeft haar niet te hacken en op te letten om dat te melden
Ja, en die volstrekte willekeur is gewoon belachelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel soms gaat het wel goed hoor
maar vaak ook niet![]()
het is zo afhankelijk van de persoon die zich ermee bemoeid
Maar dat vind ik denk te vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar dan kom je weer op het punt van Bar. Er is ook ergens een stuk eigen verantwoordelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |