:dquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, iets met geen exacte wetenschap
[..]
[..]
Nou ja... Ehm, het zegt gewoon allemaal helemaal niets... En iemand die eerst onafhankelijk is financieel, dat wil geen garantie geven dat dat ook zo blijft he? Ik had ook niet gepland in de bijstand te komen... Je kunt gewoon geen koffiedik kijken en ik vind het erg arrogant om als buitenstaander in algemene zin te bepalen onder welke voorwaarden iemand kinderen zou mogen krijgen... Alsof degenen die dat bepalen alles goed doen..
Mee eensch.. amenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, iets met geen exacte wetenschap
Nou ja... Ehm, het zegt gewoon allemaal helemaal niets... En iemand die eerst onafhankelijk is financieel, dat wil geen garantie geven dat dat ook zo blijft he? Ik had ook niet gepland in de bijstand te komen... Je kunt gewoon geen koffiedik kijken en ik vind het erg arrogant om als buitenstaander in algemene zin te bepalen onder welke voorwaarden iemand kinderen zou mogen krijgen... Alsof degenen die dat bepalen alles goed doen..
klassen maatschappij kom maar door!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk selectie, niets mis mee![]()
lang verhaalquote:
Ja vind ik ook hoor... Maar dat zouden we dus op andere manieren moeten ondervangen... Is alleen jammer dat we in Nederland vanuit de overheid niet kunnen doorpakken en zo enorm burocratisch kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
:d
ik wil ook helemaal niet beweren dat IK snap hoe het is om kinderen te maken, krijgen en vervolgens op te voeden ..
maar jah.. je blijft het "probleem" hebben van de onverantwoordelijke ouders..
I know the storyquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lang verhaal
maar iets met meid, vriend, en lijntje
we??quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja vind ik ook hoor... Maar dat zouden we dus op andere manieren moeten ondervangen... Is alleen jammer dat we in Nederland vanuit de overheid niet kunnen doorpakken en zo enorm burocratisch kunnen zijn
quote:
quote:
nee, gewoon de natuur z'n gang laten gaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
klassen maatschappij kom maar door!
lijntje??quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lang verhaal
iddquote:
Nee dat niet? En ? Raar? Tegen gekomen of ook gesproken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd
had ik al verteld vorig jaar tegenkwam ?
PMen magquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lang verhaal
Alsin: de kinderen moge niet de dupe worden van achterlijke ouders, vind je niet? En ja, daar ben je een SAMENleving voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
we??
overheid??
what about eigen verantwoordelijkheid??
als de slimmeren niet continue allerlei manieren blijven verzinnen om ouder te wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
nee, gewoon de natuur z'n gang laten gaanDe zwakkeren sterven vanzelf uit
Iets van System of a Down?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Als jullie nog verzoekjes hebben voor vanavond wil ik die graag IN mijn pm
Genre: Rock muziek
ga nou geen gekke dingen zeggen. De mensen denken steeds vaker dat de overheid en de grote bedrijven (hoor ik dagelijks) alles maar dan ook echt alles voor ze regelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
we??
overheid??
what about eigen verantwoordelijkheid??
Okquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
voetbal! Ben helaas nog nooit in de steden geweest.
Met die middelen kun je stupiditeit niet genezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als de slimmeren niet continue allerlei manieren blijven verzinnen om ouder te worden
(medicijnen, gemaksmiddelen , etc)
Ik zal er eens over denkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet? En ? Raar? Tegen gekomen of ook gesproken?
ja, dat zie ik ook steeds meer.. echt ergerlijk! Maar met kinderen vind ik, die kun je niets verwijten... En als je die goed opvangt, dan kunnen ze nog iets van hun leven maken...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
ga nou geen gekke dingen zeggen. De mensen denken steeds vaker dat de overheid en de grote bedrijven (hoor ik dagelijks) alles maar dan ook echt alles voor ze regelen.
ehm tjah ... ze zag me wel, duidelijk, ook oog contact. maar geen enkel woord. gewoon totaal negeer modus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet? En ? Raar? Tegen gekomen of ook gesproken?
Is het zo ergquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga het einde van de dag niet halen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |