Doe mij dan gewoon een grote schotel schaap met knoflook ofcourse!quote:
Sorry, tegen wie heb je het?quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
Jij en je vriendjes spuien jullie mening in meervoud vaker over mij (daar hoor ik je niet over) en kennelijk voel je je aangesproken door wat ik schrijf, dus zal ik wel raak zitten met mijn conclusie. Fijne avond nog doei.
dacht dat je al weg was, iets met ordinair ofzo?quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
Jij en je vriendjes spuien jullie mening in meervoud vaker over mij (daar hoor ik je niet over) en kennelijk voel je je aangesproken door wat ik schrijf, dus zal ik wel raak zitten met mijn conclusie. Fijne avond nog doei.
Dag sinterklaasje daahaag daahaag daahaag ZWARTE PIET!quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
Iets met een blote ui in beeld... Is dat niet ordinairquote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef Stability het volgende:
[..]
dacht dat je al weg was, iets met ordinair ofzo?
Huh, ik had hem toch?quote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef angeljacky het volgende:
Thanks Arnie voor de nieuwe cos, ik zag ineens dat in lapo had![]()
Het zou me niks verbazenquote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef RobbieBoy het volgende:
Waarom heb ik geen geluid bij UPC terwijl alle andere digitale kanalen wel geluid hebben? Krijgen we nu ook al SOUNDlocks?
Heeft niks met UPC te makenquote:
doe je de deur achter je dicht?quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
Arnie had Lapoquote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef angeljacky het volgende:
Thanks Arnie voor de nieuwe cos, ik zag ineens dat in lapo had![]()
Iedereen weet al van die missie.quote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Darklight het volgende:
Is ze vergeten dat ze een missie heeft? Ze slaapt alweer half
quote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef Flow3r het volgende:
Onder het mom van moeilijke missie doet Laura gauw haar dagelijkse dutje
Noem je dit zelf on topic?quote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef Stability het volgende:
[..]
dacht dat je al weg was, iets met ordinair ofzo?
Dus tochquote:
om 21:30 ?? echt?quote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
hebben jullie het gelzen was er een SL.
21.30 staat er op net5 bovenin de balk......
Beelden nominatie`s uitgelekt aan de bewoners van SST.
Uhu... die gaan ze morgen live laten zienquote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
ik zag hetquote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
oh, ze lijdt? ik dacht dat ze sliepquote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
Jemig moet dat nu, geef haar die sanctie en een zware dan is ze uit haar lijden verlost.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef MargrietV het volgende:
Laura riep vanmiddag heel hard dat ze nooit missies kreeg en heel graag een missie wilde, waar ze eindelijk wat geld mee kon verdienen. Deze missie heeft ze over zichzelf afgeroepen.
Ja, de groeten!!!quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
Paddy zag hem ook voorbijkomen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
je missie is mislukt,je moet nu meteen het huis verlatenquote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
Jemig moet dat nu, geef haar die sanctie en een zware dan is ze uit haar lijden verlost.
Btje kromme zin die krijgen ze morgen toch te zien.quote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
Snap het ook niet, ook neit dat ze haar missie al binnen 10minn weet te verpestenquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef MargrietV het volgende:
Laura riep vanmiddag heel hard dat ze nooit missies kreeg en heel graag een missie wilde, waar ze eindelijk wat geld mee kon verdienen. Deze missie heeft ze over zichzelf afgeroepen.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef Urb het volgende:
Mo is erg nieuwsgierig naar Laura's missie, hopelijk krijgt ze zelf ook nog haar deel deze week.![]()
![]()
![]()
En ze brulde een paar dagen geleden nog dat 'zij en Alex ook wel eens uit elkaar getrokken konden worden ipv Mo en maik'.quote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef MargrietV het volgende:
ja de prutsers hebben hun huiswerk weer niet goed gedaan, geen geluid op stream 3 waar wel gepraat wordtquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef suzi1 het volgende:
zitten ze ons nu weer te fukken met het geluid?
Hallo fok!quote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef Urb het volgende:
Mo is erg nieuwsgierig naar Laura's missie, hopelijk krijgt ze zelf ook nog haar deel deze week.![]()
![]()
![]()
Die heeft Maik haar al gegeven, overduidelijk. Het bed trilt nóg na.quote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
dat dusquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef MargrietV het volgende:
het is jammer dat je je persoonlijk aangesproken voelt. je had een goed punt. Ik zit ook niet te wachten op 37 posts die bestaan uit hoer en alle variaties daarop. maar soms zit er tussen al die meuk een goede opmerking of een mooie cap van marc en heel soms, maar niet zo heel vaak, kun je zelfs iets terug lezen van wat er in het huis gebeurt. Al gebeurt daar niet zo veel.quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
Zeg ga eens ons eten halen.. en vergeet je helm niet!quote:
dat ze d'r kut eens moet wassen?quote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
ik kijk verborgen gebreken op NET5 en toen verscheen die balk in beeldquote:Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Btje kromme zin die krijgen ze morgen toch te zien.
dus nu? wat nu?quote:
Begrijpend lezen kun je niet, blijkbaar, en on topic blijven ook niet.quote:
Kwestie van uitbikken toch?quote:Op maandag 4 april 2011 21:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat ze d'r kut eens moet wassen?dat gaat nooit lukken
quote:Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef dasaliz het volgende:
[..]
het is jammer dat je je persoonlijk aangesproken voelt. je had een goed punt. Ik zit ook niet te wachten op 37 posts die bestaan uit hoer en alle variaties daarop. maar soms zit er tussen al die meuk een goede opmerking of een mooie cap van marc en heel soms, maar niet zo heel vaak, kun je zelfs iets terug lezen van wat er in het huis gebeurt. Al gebeurt daar niet zo veel.
(net even het libellen forum bezocht. daar kun je geen shoarma bestellen)
Ja echt he, er staan weer wat schuifjes dicht.quote:Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef syllys het volgende:
Welke oen zit nu weer aan de knoppen te hannesen daar in Portugal?
Volgens mij was er geen streamlock het laatste uurquote:Op maandag 4 april 2011 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk verborgen gebreken op NET5 en toen verscheen die balk in beeld
Alles om streamers te zieken, vrees ikquote:
She's a liar, and she's a cryerquote:Op maandag 4 april 2011 21:40 schreef sjampoeh het volgende:
De dames gaan zaterdag op de Foute Party een optreden geven. Jij kan beslissen op welk nummer. Luister vanavond om 21.15 naar Qmusic #sstnl
38 minutes ago via TweetDeck
Of een busje HG schimmelvreter er in stoppenquote:
of huub zit ff achter de knoppenquote:Op maandag 4 april 2011 21:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja echt he, er staan weer wat schuifjes dicht.
Yeah rightquote:Op maandag 4 april 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Er is een technische storing met het geluid. We werken er hard aan om dit te verhelpen. Excuses voor het ongemak. #sstnl
Hou es op met dat gedoequote:Op maandag 4 april 2011 21:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat ze d'r kut eens moet wassen?dat gaat nooit lukken
Hallo! We stoken hier niet voor de buitenlucht! Denk een beetje aan het milieu. Als je zegt dat je gaat TIEF DAN EEN EIND OP! En doe die deur dicht.quote:Op maandag 4 april 2011 21:40 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Begrijpend lezen kun je niet, blijkbaar, en on topic blijven ook niet.
(En wat het woord "even" betekent kun je zelf opzoeken hoop ik dan maar)
Well said.quote:Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef dasaliz het volgende:
[..]
het is jammer dat je je persoonlijk aangesproken voelt. je had een goed punt. Ik zit ook niet te wachten op 37 posts die bestaan uit hoer en alle variaties daarop. maar soms zit er tussen al die meuk een goede opmerking of een mooie cap van marc en heel soms, maar niet zo heel vaak, kun je zelfs iets terug lezen van wat er in het huis gebeurt. Al gebeurt daar niet zo veel.
En Meredith Brooks?quote:Op maandag 4 april 2011 21:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
She's a liar, and she's a cryer
Slaat wel op meerdere bewoners.
Yeps..quote:
Oeh, da's wel een heel goede! De Dolly Dots!quote:Op maandag 4 april 2011 21:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
She's a liar, and she's a cryer
Slaat wel op meerdere bewoners.
Promises, promises...quote:Op maandag 4 april 2011 21:40 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
(En wat het woord "even" betekent kun je zelf opzoeken hoop ik dan maar, voor de heel tragen van begrip ik schreef dat ik "even" weg ging)
Ik mis Guido soms wel...quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef Bootjuuh het volgende:
SST_Guido SST Guido
IK had het gepaster gevonden als ze Mohombi - Bumpy Ride onder het stukje van Maik en Monique hadden geplakt. Boom boom bang with ya body yo
![]()
Je kan wel een theekransje bestellen op het Libelle forum, maar dat kan dan alleen op donderdagmiddag tussen 3 en 4, ja dan ken geen mens!quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef Bootjuuh het volgende:
SST_Guido SST Guido
IK had het gepaster gevonden als ze Mohombi - Bumpy Ride onder het stukje van Maik en Monique hadden geplakt. Boom boom bang with ya body yo
![]()
Tegen wie heb JIJ het nou weer?quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
Kan je even streamen?quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Day het volgende:
Oh eindelijk een gewoon gesprek tussen Gerard en Karim!
quote:Op maandag 4 april 2011 21:40 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
(En wat het woord "even" betekent kun je zelf opzoeken hoop ik dan maar, voor de heel tragen van begrip ik schreef dat ik "even" weg ging)
eentje voor de Secret Story Jank top 100 misschien?quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oeh, da's wel een heel goede! De Dolly Dots!
push it van Salt'n Peppa voor moniquequote:Op maandag 4 april 2011 21:40 schreef sjampoeh het volgende:
De dames gaan zaterdag op de Foute Party een optreden geven. Jij kan beslissen op welk nummer. Luister vanavond om 21.15 naar Qmusic #sstnl
38 minutes ago via TweetDeck
Hopelijk houdt die no-no die er bijzit zijn bek ff dicht.quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Day het volgende:
Oh eindelijk een gewoon gesprek tussen Gerard en Karim!
quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef Bootjuuh het volgende:
SST_Guido SST Guido
![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
[ [url=http://gs14.rimg.info/cf6578f61287f5aa19f856041d21c586.png]afbeelding ] [/url]
quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
[ [url=http://gs14.rimg.info/cf6578f61287f5aa19f856041d21c586.png]afbeelding ] [/url]
YESS! Topsmiliequote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet zo, het is daar bij de redactie of wit of zwart, Laura heeft nu een paar verleid/relatie missies gehad dus hup nu nog maar een keertje.... Een missie waarbij ze minder contact met Alex mag/kan hebben hoeft toch niet meteen aanpappen met een andere man te zijn? Ik snap best dat ze hier van baalt. Bij Jo in bed slapen had bijvoorbeeld ook heel leuk kunnen zijn, dat was dan ook meteen een mogelijkheid om Jo te ontmaskeren. Waarom nu weer een neprelatie voor Laura, dat ellendige gekriebel en geluier maar dan weer met een ander, wees nu eens orgineel.quote:Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ze brulde een paar dagen geleden nog dat 'zij en Alex ook wel eens uit elkaar getrokken konden worden ipv Mo en maik'.
Je wordt hoe langer hoe grover, dat moet gezegd worden. En maar klagen dat ik niet on topic blijf moet je jezelf nu zien. En maar commentaar hebben op mij in plaats van op de streams.quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Hallo! We stoken hier niet voor de buitenlucht! Denk een beetje aan het milieu. Als je zegt dat je gaat TIEF DAN EEN EIND OP! En doe die deur dicht.
Je kunt jezelf ook nuttig maken door schaap te gaan halen voor ons maar dat doe je ook niet! Kijk streams en maak comments of tief op.
het scrollt aardig ja. en dat voor beelden zonder geluid. (kut ziggo)quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef ZaZoe het volgende:
Lijkt wel of het steeds drukker wordt hier in de cossen, kan het niet meer bijhouden
dat denk ik toch niet...meneertje opdringerigheid wil er graag bij horen hequote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hopelijk houdt die no-no die er bijzit zijn bek ff dicht.
Ik heb nu commentaar op jou. OMDAT JE HET ZIT UIT TE LOKKEN BOERESHOARMA!quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Je wordt hoe langer hoe grover, dat moet gezegd worden. En maar klagen dat ik niet on topic blijf moet je jezelf nu zien. En maar commentaar hebben op mij in plaats van op de streams.
kan 1 van de modjes deze cloon van Jlo even afknallen?quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Je wordt hoe langer hoe grover, dat moet gezegd worden. En maar klagen dat ik niet on topic blijf moet je jezelf nu zien. En maar commentaar hebben op mij in plaats van op de streams.
Ja, je hebt gelijk, 2 weken geen lichamelijk contact was ook goed geweest.quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet zo, het is daar bij de redactie of wit of zwart, Laura heeft nu een paar verleid/relatie missies gehad dus hup nu nog maar een keertje.... Een missie waarbij ze minder contact met Alex mag/kan hebben hoeft toch niet meteen aanpappen met een andere man te zijn? Ik snap best dat ze hier van baalt. Bij Jo in bed slapen had bijvoorbeeld ook heel leuk kunnen zijn, dat was dan ook meteen een mogelijkheid om Jo te ontmaskeren. Waarom nu weer een neprelatie voor Laura, dat ellendige gekriebel en geluier maar dan weer met een ander, wees nu eens orgineel.
Ze had ook kunnen weigeren?quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet zo, het is daar bij de redactie of wit of zwart, Laura heeft nu een paar verleid/relatie missies gehad dus hup nu nog maar een keertje.... Een missie waarbij ze minder contact met Alex mag/kan hebben hoeft toch niet meteen aanpappen met een andere man te zijn? Ik snap best dat ze hier van baalt. Bij Jo in bed slapen had bijvoorbeeld ook heel leuk kunnen zijn, dat was dan ook meteen een mogelijkheid om Jo te ontmaskeren. Waarom nu weer een neprelatie voor Laura, dat ellendige gekriebel en geluier maar dan weer met een ander, wees nu eens orgineel.
QFTquote:Op maandag 4 april 2011 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan 1 van de modjes deze cloon van Jlo even afknallen?
Ligt niet aan zigo hoorquote:Op maandag 4 april 2011 21:45 schreef dasaliz het volgende:
[..]
het scrollt aardig ja. en dat voor beelden zonder geluid. (kut ziggo)
quote:RT: @secretstorynl Er is een technische storing met het geluid. We werken er hard aan om dit te verhelpen. Excuses voor het ongemak. #sstnl
Ook top.quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En Meredith Brooks?
I'm a bitch, I'm a lover......
Lijkt me ook een leuke.....
Hoe noem je je eigen gedrag? Toch zeker niet fatsoenlijk, mag ik hopen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb nu commentaar op jou. OMDAT JE HET ZIT UIT TE LOKKEN BOERESHOARMA!
Ik zie je nooit wat posten over de streams. Volgens mij heb je zelf nog het meeste commentaar op de mensen hier.quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
je hebt weer 500 euro voor je persoonlijke kluis gewonnenquote:Op maandag 4 april 2011 21:45 schreef Blackprinces het volgende:
Mijn positieve bericht van de dag:
Ik vind dat Laura het prima doet in het huis. Lekker gezellig en actief.
Sorry meer krijg ik gewoon niet uit me strot. Ik moet realistisch blijven.
Beter dan dat arrogante ge-mo wat jij nu probeert te bereiken met je berichten.quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hoe noem je je eigen gedrag? Toch zeker niet fatsoenlijk, mag ik hopen.
technische storing. ze bedoelen de regie. om die nu een technische storing te noemen, best lullig.quote:
Zeg, doe je naam eer aan, en ga naar JE Psychiater, leipe lowietjequote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
gelukkigquote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef Flow3r het volgende:
alles weer goed met Laura mensen , geen paniek, ze ligt weer op haar bed
Nou kindertjes! Is het nou afgelopen!quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
gewoon lekker negeren, geen last meer vanquote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Beter dan dat arrogante ge-mo wat jij nu probeert te bereiken met je berichten.
Tief een eind op. Je verneukt de sfeer.
Eigenlijk gewoon dat het goed tussen ze zit. Dat er een momentje van wantrouwen was (toen Karim uit de 3 musketiers stapten), maar dat ze elkaar nu weer volledig vertrouwen.quote:
Het was echt een moielijke hoor deze keerquote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef Stability het volgende:
[..]
je hebt weer 500 euro voor je persoonlijke kluis gewonnen
quote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Beter dan dat arrogante ge-mo wat jij nu probeert te bereiken met je berichten.
Tief een eind op. Je verneukt de sfeer.
Niet meer reageren op de psycho,vind ie alleen maar leuk,is ook rijp voor een enkeltje secret story huisquote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig topic ook al gezegd, ze begon goed door te saboteren maar ze maakt het niet af, da's jammer.quote:
neuh hoor, kom er gezellig bijzitten!quote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef Tassie37 het volgende:
Euhm...mag ik even interrumperen? Ben ik hier in een heuse Fok!-fittie beland?
quote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef Tassie37 het volgende:
Ga shoarma halen geit!quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ze had ook gewoon kunnen weigeren - ik ga niet spelen met gevoelens, ongeacht de consequenties..................had gekund, toch?quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Neuh, dit is niks. Komt voort uit vervelingquote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef Tassie37 het volgende:
Kaharin ga es solliciteren bij SST.quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
neuh hoor, kom er gezellig bijzitten!
neuh hoor.. is gewoon een irritante kebabkoerier die hier wil komen hangenquote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef Tassie37 het volgende:
Oke, dank je welquote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef Day het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon dat het goed tussen ze zit. Dat er een momentje van wantrouwen was (toen Karim uit de 3 musketiers stapten), maar dat ze elkaar nu weer volledig vertrouwen.
mensen verwijzen naar het SST huis... dat is echt het grofste wat ik vanavond gehoord hebquote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Niet meer reageren op de psycho,vind ie alleen maar leuk,is ook rijp voor een enkeltje secret story huis
Die is erquote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
FOK moet eens een ignore user-functie krijgen.
*Popcorn en cola pakt*quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
neuh hoor, kom er gezellig bijzitten!
ik zag het ja....respect !quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het was echt een moielijke hoor deze keer
Bij elke close-up, als je haar huid en rimpels om de lippen ziet zou je denken dat het een zware roker is.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef Bootjuuh het volgende:
SST_Guido SST Guido
En dan bollywood-dancer Karim die er naast aan het buikdansen is en Alex die voor de vocalen zorgt "Its gonna be a bumpy rideeeeee" #sstnl
Ik mis hem ook in het huis!
Omdat een paar bullebakjes zo nodig persoonlijk en grof naar mij te menen te moeten zijn? Dat is de omgedraaide wereld.quote:Op maandag 4 april 2011 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan 1 van de modjes deze cloon van Jlo even afknallen?
Ik wil me kebabquote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh hoor.. is gewoon een irritante kebabkoerier die hier wil komen hangen
Misschien omdat Laura tot nu toe heeft laten zien dat ze geen moeite heeft met het gebruiken van haar charme naar mannen voor het spel/geld? Misschien om te testen of die zgn. liefde van haar voor Alex wel echt is?quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Abonnee worden.quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Objectief me Faalex. Je leest zelf over het meeste heen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Omdat een paar bullebakjes zo nodig persoonlijk en grof naar mij te menen te moeten zijn? Dat is de omgedraaide wereld.
Kijk eerst eens even wat jezelf allemaal post. Dan mag je de mate van grofheid graag met die van mijn posts vergelijken over bewoners en mede gasten. Hopelijk lukt dan om objectief te blijven.
Kwam die lutser maar kebab brengenquote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh hoor.. is gewoon een irritante kebabkoerier die hier wil komen hangen
nou, dat ie aan jo vastzat was al erg ! daar moet ie echt van bijkomen lijkt me, gun hem wat rustquote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
Ze pakken trouwens wel steeds de simpele zielen met die missies
Wanneer krijgt Gerard een echt lastige opdracht?
Kijk je uberhaupt wel eens naar de streams?quote:Op maandag 4 april 2011 21:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Omdat een paar bullebakjes zo nodig persoonlijk en grof naar mij te menen te moeten zijn? Dat is de omgedraaide wereld.
Kijk eerst eens even wat jezelf allemaal post. Dan mag je de mate van grofheid graag met die van mijn posts vergelijken over bewoners en mede gasten. Hopelijk lukt dan om objectief te blijven.
Ah, haar natuurlijke habitat.quote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef Flow3r het volgende:
alles weer goed met Laura mensen , geen paniek, ze ligt weer op haar bed
Waar kan ik een troll melden iBenny?quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
Ze pakken trouwens wel steeds de simpele zielen met die missies
Wanneer krijgt Gerard een echt lastige opdracht?
Vertel eens, wat gebeurt er on stream ?quote:Op maandag 4 april 2011 21:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik kom hier om bewoners af te zeiken. En niet mede fokkers, en ga ook niet met een vingertje wijzen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
koste een paar euro maar dan heb je ook watquote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die missie met lunch brengen is geslaagd geloof ikquote:Op maandag 4 april 2011 21:50 schreef Niki.P het volgende:
Laura heeft inderdaad nog geen een missie volbracht, met die romantisch liedjes was inderdaad dom, maar die andere keer het met Guido slapen, wou ze echt wel doen maar respecteerde Guido.. En als ze echt gevoelens voor Alex heeft snap ik wel dat ze deze missie niet wilt doen, maar bang is dat zij of Alex wordt genomineerd...
Ik zie nu een liggende Laura.quote:Op maandag 4 april 2011 21:50 schreef AYLI het volgende:
[..]
Kijk je uberhaupt wel eens naar de streams?
quote:Op maandag 4 april 2011 21:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Waar kan ik een troll melden iBenny?
Dįt!quote:
quote:
Kan je beter op andere, originelere wijze uittesten dan op deze, oude manier. (eigenlijk hetzelfde als met guido)quote:Op maandag 4 april 2011 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien omdat Laura tot nu toe heeft laten zien dat ze geen moeite heeft met het gebruiken van haar charme naar mannen voor het spel/geld? Misschien om te testen of die zgn. liefde van haar voor Alex wel echt is?
even bestellen bij de psych! Hij moet nog opstappen en rijden!quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef Tassie37 het volgende:
'k Lust geen kebab maar een pita kaas zou dr wel ingaan.
datquote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Vind ik een prima idee, maar dan niet weer met een relatie missie, bedenk dan eens wat anders.quote:Op maandag 4 april 2011 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien omdat Laura tot nu toe heeft laten zien dat ze geen moeite heeft met het gebruiken van haar charme naar mannen voor het spel/geld? Misschien om te testen of die zgn. liefde van haar voor Alex wel echt is?
Het kan gelukkig altijd ergerquote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef Flow3r het volgende:
wat een overdreven aansteller die Laura, mens dóe eens wat
quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja da's niet zo moeilijk om te zeggen, ze ligt altijd....
Meer bewijs wil ik![]()
welke posts over bewoners???????????? ik zie alleen maar dat je post over cossersquote:Op maandag 4 april 2011 21:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik dacht Laura (Dat was ook haar missie), maar zij faalde na 10 minuten al met haar missie.quote:
Nou, weet niet bij welke beer jij besteld, maar de beer bij ons heeft geen kebab of pita kaas op het menu staan. Wel lekkere spareribs!quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
even bestellen bij de psych! Hij moet nog opstappen en rijden!
[ afbeelding ]
Ha ha ha, wordt moeilijk ze ligt nog steeds.quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja da's niet zo moeilijk om te zeggen, ze ligt altijd....
Meer bewijs wil ik![]()
niet te geloven met die meid he? wat een vreselijk lui varken is dat !!!quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef Flow3r het volgende:
wat een overdreven aansteller die Laura, mens dóe eens wat
De missie was gewoon heel heeeeeeeeeeeel erg simpel: Zeg NEE of je bent een hoer.. Klaar!quote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vind ik een prima idee, maar dan niet weer met een relatie missie, bedenk dan eens wat anders.Laat haar dan tegen Alex moeten zeggen dat het te snel gaat en dat ze wil nadenken.
Ja klopt maar daar heeft ze een zieke vader van een vriendin voor ge(mis)bruiktquote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Die missie met lunch brengen is geslaagd geloof ik
fijne he!quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef Chuckster het volgende:
Mmm ik heb geen audio op stream 3 en 4?
Zou het heel niet erg vinden te horen wat hij van dat gesprek zou zeggen....quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef Stranger1977 het volgende:
De mannen zitten samen weer lekker dom te lullen,... heerlijk. Misschien moet Psych zich daar ook mee gaan bemoeien,...
Ik zie er toch wel een verschil in. En de setting is ook heel anders.quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Kan je beter op andere, originelere wijze uittesten dan op deze, oude manier. (eigenlijk hetzelfde als met guido)
Ik noem een (e)Moquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de mensen die teveel doen? (Ik noem geen namen.)
quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef ABundy het volgende:
SS in de telegraaf:
http://www.telegraaf.nl/p(...)y_huis__.html?p=12,1
Volgens mij waren die dansers bij Karim de eerste levende clues. Ja en die stripper maar die had eigenlijk eerder géén clue waar ze in belandt was.quote:Het is voor het eerst dat levende aanwijzingen in het huis in Portugal worden losgelaten. De bewoners kunnen beginnen met gissen en te achterhalen bij wie de schapen horen. Over welk geheim zeggen de wandelende bolletjes wol iets? Reageer!
Ik ook nietquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef Chuckster het volgende:
haar volgende missie zou moeten zijn dat ze niet mag liggen en dan alle andere bewoners naar de slaapkamer laten gaan en verplicht op bed laten liggen, laat die lange maar eens een tijdje staan op die steltenquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef Stability het volgende:
[..]
niet te geloven met die meid he? wat een vreselijk lui varken is dat !!!
Nogmaals, niet iedereen heeft meteen zijn woordje klaar Bommie, ik weet dat jij dat wel hebt maar sommigen moeten eerst alles even op een rijtje zetten.quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef versabommie het volgende:
De missie was gewoon heel heeeeeeeeeeeel erg simpel: Zeg NEE of je bent een hoer.. Klaar!
Technische problemen volgens twitterquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef Chuckster het volgende:
Ik geloof dat ze Karim gelijk apart nam om verhaal te halen, en dat valt op en dus wordt er gespeculeerd, 1 van de 2 heeft waarschijnlijk zijn/haar mond voorbij gepraatquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Wel jammer dat we nu niet precies weten hoe het komt dat iedereen het al weet
was dįt maar waarquote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
haar volgende missie zou moeten zijn dat ze niet mag liggen en dan alle andere bewoners naar de slaapkamer laten gaan en verplicht op bed laten liggen, laat die lange maar eens een tijdje staan op die stelten
quote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef Tassie37 het volgende:
Kan dat geluid goedverdoeme niet aan? Ik kan gewoon mijn schizofrene bührmann horen pissen.
Nou dat hebben goed kunnen volgen hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Wel jammer dat we nu niet precies weten hoe het komt dat iedereen het al weet
en Laura moet er eerst een week over slapenquote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nogmaals, niet iedereen heeft meteen zijn woordje klaar Bommie, ik weet dat jij dat wel hebt maar sommigen moeten eerst alles even op een rijtje zetten.
Ja sorry, maar zo zie ik het ook.quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
De missie was gewoon heel heeeeeeeeeeeel erg simpel: Zeg NEE of je bent een hoer.. Klaar!
Echt wel, anders zijn het echt prutsers.quote:
Hoe het begonquote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou dat hebben goed kunnen volgen hoor.
Ze kwam geschrokkken uit KvdW en dat had karim al gezien.quote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze Karim gelijk apart nam om verhaal te halen, en dat valt op en dus wordt er gespeculeerd, 1 van de 2 heeft waarschijnlijk zijn/haar mond voorbij gepraat
Ben wel van mening dat deze opdracht prima past bij sletje Laura
En friemelenquote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en Laura moet er eerst een week over slapen
Zeg ikquote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze kwam geschrokkken uit KvdW en dat had karim al gezien.
Daarna ging ze alleen buiten wandelen met haar hand voor haar ogen.
Karim ging naar haar toe en had al gauw door wat er gaande was.
Komop, dit was gewoon een nobrainer. Ze zei tegen alex dat het tegen haar gevoel is. Dat wist ze dan ook al in de kamer. Nee zeggen is heel niet moeilijk. Ze heeft geen grenzen voor geld.. Ze is dus een door externe financiėle prikkels gestimuleerde vrouw met een kneedbaar karakter. of simpel gezegd.. EEN HOER!quote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nogmaals, niet iedereen heeft meteen zijn woordje klaar Bommie, ik weet dat jij dat wel hebt maar sommigen moeten eerst alles even op een rijtje zetten.
dan had ze ballen gehad, maar die heeft ze niet eens beet bij Faalexquote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry, maar zo zie ik het ook.
Ze had gewoon heel simpel kunnen zeggen: sorry nee, ik wil niet zo neergezet worden.Ik moest al een fake relatie beginnen, vervolgens laten jullie me trouwen met een ander en nu moet ik weer een ander versieren. Daar doe ik niet aan mee.
Lol, dat is niks nieuws idd.quote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en Laura moet er eerst een week over slapen
+1quote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ze had gewoon heel simpel kunnen zeggen: sorry nee, ik wil niet zo neergezet worden.Ik moest al een fake relatie beginnen, vervolgens laten jullie me trouwen met een ander en nu moet ik weer een ander versieren. Daar doe ik niet aan mee.
Hoiquote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fok, knappe titel Arnie![]()
Nou ik vind het rot voor Karim en aan de andere kant heerlijk voor ons.....
Ik had na haar gezichtsuitdrukking niet verwacht dat ze het zou doen. de werkelijkheid was anders.quote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef Day het volgende:
[..]
-Blijkbaar- het moment dat ze Karim apart namquote:Op maandag 4 april 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O je bedoelt vanaf de eerste kriebel of schootzitaktie binnen 1`minuut.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:58 schreef Niki.P het volgende:
Mmm als ze gaat proberen door te zetten met deze missie kan ze dus een paar daggen ook veel minder bij Alex in de buurt zijn.. Opzich fijn zou je denken minder geklef, maar de vorige keer dat ze niet bij Alex kon zijn (de boeien missie) kreeg ze juist gevoel voor hem...
Verkapte streamlock gewoon.quote:Op maandag 4 april 2011 21:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
gaat al 8 weken prima en nu inene niet ?
Nog altijd te weinig kijkers hequote:Op maandag 4 april 2011 21:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
gaat al 8 weken prima en nu inene niet ?
Ik heb wel het idee dat ze het nog wel ff probeert.quote:Op maandag 4 april 2011 21:58 schreef Niki.P het volgende:
Mmm als ze gaat proberen door te zetten met deze missie kan ze dus een paar daggen ook veel minder bij Alex in de buurt zijn.. Opzich fijn zou je denken minder geklef, maar de vorige keer dat ze niet bij Alex kon zijn (de boeien missie) kreeg ze juist gevoel voor hem...
Aha dus dit doen ze speciaal om Alex te helpen!quote:Op maandag 4 april 2011 21:58 schreef Niki.P het volgende:
Ik ben met je eens dat ze had moeten weigeren, ook al deed ze dat niet meteen, ik vind dat ze dan weer had moeten aanbellen of meteen alles duidelijk uitleggen in het huis. Ze begon goed door te saboteren maar helaas stopte ze daar mee.quote:Op maandag 4 april 2011 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop, dit was gewoon een nobrainer. Ze zei tegen alex dat het tegen haar gevoel is. Dat wist ze dan ook al in de kamer. Nee zeggen is heel niet moeilijk. Ze heeft geen grenzen voor geld.. Ze is dus een door externe financiėle prikkels gestimuleerde vrouw met een kneedbaar karakter. of simpel gezegd.. EEN HOER!
hmmm ik zie haar naar buiten lopen en Karim loopt achter haar aan, ik heb misschien gemist dat ze hem aansprak over het filmpje.quote:Op maandag 4 april 2011 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
-Blijkbaar- het moment dat ze Karim apart nam
quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef mazaru het volgende:
De 12 geboden van "De Stem"
Mits de "De Stem" je de opdracht geeft, moet je ten alle tijden aan de volgende geboden houden.
1. Stop onmiddellijk met praten of waar je mee bezig bent, als je de stem hoort
2. Doe onmiddellijk wat de stem je vraagt
3. Onderbreek de stem nooit
4. Weiger nooit een geheime of collectieve missie
5. Onthul je missie nooit
6. De stem voor de nominaties moet altijd toegelicht worden
7. Afspraken over nominaties zijn verboden
8. Je persoonlijke geheim mag je nooit bekend maken aan een andere kandidaat
9. Je mag je dagboek nooit vergeten op te bergen
10. Je mag nooit de stem aanspreken buiten de 'Kamer van de Waarheid' (daarover later meer)
11. Noem de stem altijd 'De Stem' als je hem aanspreekt
12. De verboden deur mag nooit geopend worden
quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
Zo eea bij gelezen, kwam veel Laura tegen. Missie om iets met Karim te beginnen? geen woord tegen Het, hebben ze ruzie (ik hoop het). Niet helemaal duidelijk
Iets meer bekend van de nominaties
Er zijn al wat geboden gebroken......quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef mazaru het volgende:
Mits de "De Stem" je de opdracht geeft, moet je ten alle tijden aan de volgende geboden houden.
10. Je mag nooit de stem aanspreken buiten de 'Kamer van de Waarheid' (daarover later meer)
quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef mazaru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |