De missie was gewoon heel heeeeeeeeeeeel erg simpel: Zeg NEE of je bent een hoer.. Klaar!quote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vind ik een prima idee, maar dan niet weer met een relatie missie, bedenk dan eens wat anders.Laat haar dan tegen Alex moeten zeggen dat het te snel gaat en dat ze wil nadenken.
Ja klopt maar daar heeft ze een zieke vader van een vriendin voor ge(mis)bruiktquote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Die missie met lunch brengen is geslaagd geloof ik
fijne he!quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef Chuckster het volgende:
Mmm ik heb geen audio op stream 3 en 4?
Zou het heel niet erg vinden te horen wat hij van dat gesprek zou zeggen....quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef Stranger1977 het volgende:
De mannen zitten samen weer lekker dom te lullen,... heerlijk. Misschien moet Psych zich daar ook mee gaan bemoeien,...
Ik zie er toch wel een verschil in. En de setting is ook heel anders.quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Kan je beter op andere, originelere wijze uittesten dan op deze, oude manier. (eigenlijk hetzelfde als met guido)
Ik noem een (e)Moquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de mensen die teveel doen? (Ik noem geen namen.)
quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef ABundy het volgende:
SS in de telegraaf:
http://www.telegraaf.nl/p(...)y_huis__.html?p=12,1
Volgens mij waren die dansers bij Karim de eerste levende clues. Ja en die stripper maar die had eigenlijk eerder géén clue waar ze in belandt was.quote:Het is voor het eerst dat levende aanwijzingen in het huis in Portugal worden losgelaten. De bewoners kunnen beginnen met gissen en te achterhalen bij wie de schapen horen. Over welk geheim zeggen de wandelende bolletjes wol iets? Reageer!
Ik ook nietquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef Chuckster het volgende:
Mmm ik heb geen audio op stream 3 en 4?
haar volgende missie zou moeten zijn dat ze niet mag liggen en dan alle andere bewoners naar de slaapkamer laten gaan en verplicht op bed laten liggen, laat die lange maar eens een tijdje staan op die steltenquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef Stability het volgende:
[..]
niet te geloven met die meid he? wat een vreselijk lui varken is dat !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |