Ik zie nu een liggende Laura.quote:Op maandag 4 april 2011 21:50 schreef AYLI het volgende:
[..]
Kijk je uberhaupt wel eens naar de streams?
quote:Op maandag 4 april 2011 21:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Waar kan ik een troll melden iBenny?
Dát!quote:
quote:
Kan je beter op andere, originelere wijze uittesten dan op deze, oude manier. (eigenlijk hetzelfde als met guido)quote:Op maandag 4 april 2011 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien omdat Laura tot nu toe heeft laten zien dat ze geen moeite heeft met het gebruiken van haar charme naar mannen voor het spel/geld? Misschien om te testen of die zgn. liefde van haar voor Alex wel echt is?
even bestellen bij de psych! Hij moet nog opstappen en rijden!quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef Tassie37 het volgende:
'k Lust geen kebab maar een pita kaas zou dr wel ingaan.
datquote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
[ [url=http://gs14.rimg.info/cf6578f61287f5aa19f856041d21c586.png]afbeelding ] [/url]
Vind ik een prima idee, maar dan niet weer met een relatie missie, bedenk dan eens wat anders.quote:Op maandag 4 april 2011 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien omdat Laura tot nu toe heeft laten zien dat ze geen moeite heeft met het gebruiken van haar charme naar mannen voor het spel/geld? Misschien om te testen of die zgn. liefde van haar voor Alex wel echt is?
Het kan gelukkig altijd ergerquote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef Flow3r het volgende:
wat een overdreven aansteller die Laura, mens dóe eens wat
quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja da's niet zo moeilijk om te zeggen, ze ligt altijd....
Meer bewijs wil ik![]()
welke posts over bewoners???????????? ik zie alleen maar dat je post over cossersquote:Op maandag 4 april 2011 21:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Omdat een paar bullebakjes zo nodig persoonlijk en grof naar mij te menen te moeten zijn? Dat is de omgedraaide wereld.
Kijk eerst eens even wat jezelf allemaal post. Dan mag je de mate van grofheid graag met die van mijn posts vergelijken over bewoners en mede gasten. Hopelijk lukt dan om objectief te blijven.
Ik dacht Laura (Dat was ook haar missie), maar zij faalde na 10 minuten al met haar missie.quote:
Nou, weet niet bij welke beer jij besteld, maar de beer bij ons heeft geen kebab of pita kaas op het menu staan. Wel lekkere spareribs!quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
even bestellen bij de psych! Hij moet nog opstappen en rijden!
[ afbeelding ]
Ha ha ha, wordt moeilijk ze ligt nog steeds.quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja da's niet zo moeilijk om te zeggen, ze ligt altijd....
Meer bewijs wil ik![]()
niet te geloven met die meid he? wat een vreselijk lui varken is dat !!!quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef Flow3r het volgende:
wat een overdreven aansteller die Laura, mens dóe eens wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |