Doe mij dan gewoon een grote schotel schaap met knoflook ofcourse!quote:
Sorry, tegen wie heb je het?quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
Jij en je vriendjes spuien jullie mening in meervoud vaker over mij (daar hoor ik je niet over) en kennelijk voel je je aangesproken door wat ik schrijf, dus zal ik wel raak zitten met mijn conclusie. Fijne avond nog doei.
dacht dat je al weg was, iets met ordinair ofzo?quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
Jij en je vriendjes spuien jullie mening in meervoud vaker over mij (daar hoor ik je niet over) en kennelijk voel je je aangesproken door wat ik schrijf, dus zal ik wel raak zitten met mijn conclusie. Fijne avond nog doei.
Dag sinterklaasje daahaag daahaag daahaag ZWARTE PIET!quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
Iets met een blote ui in beeld... Is dat niet ordinairquote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef Stability het volgende:
[..]
dacht dat je al weg was, iets met ordinair ofzo?
Huh, ik had hem toch?quote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef angeljacky het volgende:
Thanks Arnie voor de nieuwe cos, ik zag ineens dat in lapo had![]()
Het zou me niks verbazenquote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef RobbieBoy het volgende:
Waarom heb ik geen geluid bij UPC terwijl alle andere digitale kanalen wel geluid hebben? Krijgen we nu ook al SOUNDlocks?
Heeft niks met UPC te makenquote:
doe je de deur achter je dicht?quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
Arnie had Lapoquote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef angeljacky het volgende:
Thanks Arnie voor de nieuwe cos, ik zag ineens dat in lapo had![]()
Iedereen weet al van die missie.quote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Darklight het volgende:
Is ze vergeten dat ze een missie heeft? Ze slaapt alweer half
quote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef Flow3r het volgende:
Onder het mom van moeilijke missie doet Laura gauw haar dagelijkse dutje
Noem je dit zelf on topic?quote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef Stability het volgende:
[..]
dacht dat je al weg was, iets met ordinair ofzo?
Dus tochquote:
om 21:30 ?? echt?quote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
hebben jullie het gelzen was er een SL.
21.30 staat er op net5 bovenin de balk......
Beelden nominatie`s uitgelekt aan de bewoners van SST.
Uhu... die gaan ze morgen live laten zienquote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
ik zag hetquote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
oh, ze lijdt? ik dacht dat ze sliepquote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
Jemig moet dat nu, geef haar die sanctie en een zware dan is ze uit haar lijden verlost.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef MargrietV het volgende:
Laura riep vanmiddag heel hard dat ze nooit missies kreeg en heel graag een missie wilde, waar ze eindelijk wat geld mee kon verdienen. Deze missie heeft ze over zichzelf afgeroepen.
Ja, de groeten!!!quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |