Zou het bijna denken iddquote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef Pablolaatje het volgende:
Wil Lau eigenlijk gewoon dat Karim haar missie doorheeft? ;-)
iedereen weet de missie al lang, ook karimquote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zou het bijna denken idd
Goeienavond Fenneke
Yeps.. Laura heeft nog niet 1 missie niet opzettelijk stuk gemaakt. Alles is haar teveel, alles is tegen haar..quote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef Pablolaatje het volgende:
Hoi Fenquote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik weet het wel zeker !!quote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zou het bijna denken idd
Goeienavond Fenneke
daarom, nu durft ze welquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
Karim en alle bewoners hebben de missie al door. Daar heeft Lau flink haar best op gedaan.
It's a whore, a true whorequote:
Behalvequote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Ransjih het volgende:
[..]
iedereen weet de missie al lang, ook karim
Klopt.quote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef rico80 het volgende:
Ik vind die kop van mo boekdelen spreken.. Nu ze weet dat Laura beelden van Karim met ongemakkelijke uitspraken gezien heet weet ze 2000% zeker dat ze fucked is met haar gemanipuleer, gelieg en gekonkel. Ze zit totaal niet bij het gesprek.. Ik zie pieker pieker pieker bij het konijn:D
Hij durft het gewoon niet toe te geven..quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Urb het volgende:
[..]
BehalveAlex
dan misschien, die denkt nog steeds aan Fear-Factor praktijken voor Laura, iets met bungeejumpen en spinnen enzo.
die gaat niet flippen, hij blijft nu expres bij haar uit de buurt want hij weet allang wat die missie inhoudtquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
kijken hoe lang het duurt voordat alex gaat flippen
dus datquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef K_L het volgende:
Nee je hoeft geen zorgen maken Karim, je moet gewoon ehhhhm ..... het spelletje meespelen. Ze zei het nog net niet
Ik vond je TT niet zo.quote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef waxmask het volgende:
3 COSsen , mijn TT was beter....deze eerder...
HOER!quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
voor 5000 euro doetze het gewoon!
Lol, die zal dit idd niet leuk vinden.quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
1 secquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja het is een echte achenebbeshoerquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oeiii kijk maar uit ik heb Fenneke hier al rond zien lopenquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
daarom, nu durft ze wel![]()
ik wil ook zo'n missie met GEEEEERAAAARD![]()
![]()
![]()
Briljantquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ieder zijn mening...ik vond jou ook niet zo in GTST...
Zij doet voor geld gewoon allesquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Yep. En dan dat gelul dat vorige vriendjes het uitmaakten omdat ze geen gevoelens toonde.quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Dark het volgende:
[..]
It's a whore, a true whore![]()
![]()
![]()
Dat mens is gewoon keihard, gaat over lijken
quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oeiii kijk maar uit ik heb Fenneke hier al rond zien lopen
Dat is toch ook het spelletje? Ze hoeft hem niet te pijpen ofzo.quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zij doet voor geld gewoon alles
Dit is t laatste wat ik over Lau te mededelen daarover heb.
Anders ga ik schelden, wil ik niet.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zij doet voor geld gewoon alles
Dit is t laatste wat ik over Lau te mededelen daarover heb.
Anders ga ik schelden, wil ik niet.
Yep en dan is dat deel van de missie duidelijk al gelukt en is hij nu al jaloers.quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij durft het gewoon niet toe te geven..
Ik had Ziggo opstaan (stream op de tuin) en daar hoorde je het heel zacht op de achtergrond.quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord? Zie alleen de SL's
Psst, little secret for you... Ik ben niet de echte...quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ieder zijn mening...ik vond jou ook niet zo in GTST...
Analex baalt gewoon dat Maaaaaaik al bezet is en dat hij met die lat moest trouwen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Dark het volgende:
Volgens Alex gaat de missie niet door..............
het loopt hem dun door de broek
Maak er maar meteen een exit van.quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef willem67 het volgende:
Totaal geen medelijden met Alex of Laura, worden al weken verwend verjaardag,etentje,nep bruiloft.
en dat terwijl ze zelf totaal niet actief meedoen en alleen maar hele dagen op bed liggen.
Tijd voor actie dus, en als de missie mislukt inderdaad een zware sanctie (nominatie Alex of Laura)
Nog niet.quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dat is toch ook het spelletje? Ze hoeft hem niet te pijpen ofzo.
na eerst haar missie duidelijk gemaakt te hebben ...bij mede bewonersquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
![]()
naja, ik kan zijn moeder zijn en mag toch dromen?
quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Psst, little secret for you... Ik ben niet de echte...
Aan Pablolaatje aanbieden om als UI te gebruiken?quote:
Problemen met je KPN?quote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef henkvandetillaart het volgende:
http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=75
Je zal eerst op een rode knop moeten drukken om dat zeker te weten.quote:
KLMquote:
Beetje jammer voor haar nicht, die vind ik best aardig maar ik ga het toch lekker even roepen... dat heb ik wel verdient na al die weken streamen!quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als ze hem wilt, dan maak ik hem op maat voor haarquote:Op maandag 4 april 2011 21:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Aan Pablolaatje aanbieden om als UI te gebruiken?
quote:Op maandag 4 april 2011 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje jammer voor haar nicht, die vind ik best aardig maar ik ga het toch lekker even roepen... dat heb ik wel verdient na al die weken streamen!
3 DAGEN HOEREREN VOOR 5000 EURO!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
LAURA.IS.EEN.SMERIGE.GOEDKOPE.ZLOTTYHOERRRRRRRRRRRRRRRRR! JA DAT IS ZE JA!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je? Ik hoef zelf niet te schelden jij doet het welquote:Op maandag 4 april 2011 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje jammer voor haar nicht, die vind ik best aardig maar ik ga het toch lekker even roepen... dat heb ik wel verdient na al die weken streamen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jammer dat je je zo inhoudquote:Op maandag 4 april 2011 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus?samen in huės,samen thuisquote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef trollie67 het volgende:
quote]Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef K_L het volgende:
[..]
Uit de gezamelijke pot dan ... "getrouwd' in gemeenschap van goederen zijn ze
Ik wilde net zeggen, dat kan nooitttttttttttttttquote:Op maandag 4 april 2011 21:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als ik op mijn 8ste moeder had kunnen wezen![]()
![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Mellietje19 het volgende:
Het is ook nooit goed... doet ze hem niet dat is het niet goed doet ze het wel is het ook niet goedpositiviteit is ver te zoeken hier volgens mij
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je geilt op strijkplankenquote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Stranger1977 het volgende:
En toch denk ik dat Laura lekker neukt
Ik kan niet zeggen daar ooit aan gedacht te hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Stranger1977 het volgende:
En toch denk ik dat Laura lekker neukt
sssttt, wil Fenneke niet wegjagenquote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, dat kan nooittttttttttttttt
Tsja dat wist ze zelf ook al voordat ze het huis instapte, maar wss toch nog behoorlijk onderschat.quote:Op maandag 4 april 2011 21:19 schreef Stability het volgende:
het is nu in ieder geval wel duidelijk hoe de redaktie/productie over laura denkt ...
eerst guido, dan falex en nu karim dan maar weer....
Echt, zelfs de poolse zwartwerkende tegelzetters willen er nog niet overheen!quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
e zo netjes dat je op voorhand al je excuses aanbied aan de nicht!
Ze had direct moeten weigeren dan had ze het goed gedaan, anders nietquote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Mellietje19 het volgende:
Het is ook nooit goed... doet ze hem niet dat is het niet goed doet ze het wel is het ook niet goedpositiviteit is ver te zoeken hier volgens mij
quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Darklight het volgende:
Het is haar eigen domme schuld dat de missie is mislukt
quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Mellietje19 het volgende:
ZE IS EEN RAT, IK NOEM HET GEWOON NOG EEN KEER EEN RAT. R A T, EEN RAT!quote:Op maandag 4 april 2011 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe het, of doe het niet. Maar dit is geen van tweeënquote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Mellietje19 het volgende:
weigeren dusquote:Op maandag 4 april 2011 21:22 schreef MaryChey het volgende:
[..]
had ze haar mond moeten houden , of weiferen
Nou, mijn ding is het niet. Arrogante zweefteef,... maar ik denk als je die strijkplank lekker vind dat je erg veel lol kan hebben.quote:
As er tv gemaakt wordt wil ze dr natuurlijk wel bij zijn he?quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Flow3r het volgende:
natuurlijk Mo weer als eerste erbij om uit te horen
What's the fun in that? Ze kunnen vast nog wel wat meer beelden gebruiken om te knippen en plakken voor een daily later deze week.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
ZE IS EEN RAT, IK NOEM HET GEWOON NOG EEN KEER EEN RAT. R A T, EEN RAT!
En toch blijft ie maar doorgaan he?quote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Alex houdt je stomme harses, ze mag niks meer zeggen. Ze heeft trouwens al teveel gezegd.
Om ze te verknallen steeds?quote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef sjampoeh het volgende:
waarom krijg laura steeds missies ???????????????????????????????????????????
Die gieren passen precies bij elkaarquote:Op maandag 4 april 2011 21:24 schreef Blackprinces het volgende:
Alex voelt nattigheid wat betreft kluisinhoud
prachtige cap met alex' grote glimlach... hij zou minder lachen als hij wist dat zijn nominatie op het spel stond. sleepte hij laura nu de slaapkamer binnen om haar bij karim in bed te dumpen.quote:
yep en ze moeten tv momenten hebben van Laura en haar missie...quote:Op maandag 4 april 2011 21:24 schreef mazaru het volgende:
Ze mag niks meer zeggen over wat er in de kamer is gezegd. Nee, duh!!! Dat hoeft ook niet meer. Het hele huis weet het al!
Ja dat klopt eigenlijk wel... Ze verdienen elkaar wat dat betreft...quote:
serieus, ze krijgt echt wel veel missies, vorige week al met het eten brengen naar maik en jo en nu weer dit.quote:
Die wacht nog steeds tot er een bak met spinnen in het labyrint staatquote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef Stranger1977 het volgende:
Analex snapt het niet helemaal denk ik.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Blackprinces het volgende:
Ik hoop dat ze er 3 nachten niet van kan slapen.
Slaapt toch al genoeg
quote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Blackprinces het volgende:
Slaapt toch al genoeg
Is dat kwakgat dan ooit echt wakker?quote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Blackprinces het volgende:
Slaapt toch al genoeg
dametje, toch?quote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
kus kus klef klef, smak smak....."vrouwtje" zegt ie dan ook nog![]()
Vage hoer hoorquote:
Tot de orde? ze zit al fakking fout! Sanctie NUUUUUquote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef Flow3r het volgende:
zou ze in de kamer tot de orde geroepen zijn?
Dat zou nou echt leuk zijnquote:Op maandag 4 april 2011 21:27 schreef rico80 het volgende:
Weet iemand wat haar sanctie was? Ze doet echt a-relaxed .. Straks zit Alex op de bank door haarZe wilde ook niet dat ie t na ging vragen..
En zware sanctie voor haar of Alex.quote:Op maandag 4 april 2011 21:27 schreef rico80 het volgende:
Weet iemand wat haar sanctie was? Ze doet echt a-relaxed .. Straks zit Alex op de bank door haarZe wilde ook niet dat ie t na ging vragen..
NEEN! Vuige hoer is het!quote:
Alleen zware sanctie voor har en Alex vanwege gezamenlijk kluis.quote:Op maandag 4 april 2011 21:27 schreef rico80 het volgende:
allebij hun kluizen naar karim toe NUquote:
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Mellietje19 het volgende:
Lauwra is een vrouw die alles weet te maskeren achter inactiviteit.....quote:
Alle poen inleveren hehehehquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Alleen zware sanctie voor har en Alex vanwege gezamenlijk kluis.
goed planquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef Stability het volgende:
[..]
allebij hun kluizen naar karim toe NU
Laura heeft een filmpje gezien waarin Karim tegen gerad zei dat hij Lau leuk vind.quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef sjampoeh het volgende:
ik kreeg net een stukje mee dat karim en laura buiten zaten en hij vertelde wat hij over laura had gezegd ?? hoezo ?? hoe ging dat gesprek ?
sorry kreeg tijdens de daily visite
Kop van een vent van 65. Dito hemdje.quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef mazaru het volgende:
Grote genade! Wat is die jongen toch al vroeg lelijk.[ afbeelding ]
dat vinden wij nou leuk man ! en waarom ga jij niet op het libelle forum zitten? kan je lief doen en lieve dingen lezenquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Het zijn steeds dezelfde (selecte groepje dat veelvuldig post), die als je hun postgeschiedenis bekijkt, overlopen van vuilspuierij over kandidaten en ander forumgasten, in die mate dat ik ernstig twijfel aan hun opvoeding.
Laura doet gewoon wat zij wil doen, en ik vind dat goed en kranig in het spel staat.
Als je het precies wilt zien, even de SSTNL site kijken bij de video's, daar staat of komt de daily te staanquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef sjampoeh het volgende:
ik kreeg net een stukje mee dat karim en laura buiten zaten en hij vertelde wat hij over laura had gezegd ?? hoezo ?? hoe ging dat gesprek ?
sorry kreeg tijdens de daily visite
zal morgen om half 9 wel bekend wordenquote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
o ja die nominaties moeten ook nog bekend gemaakt worden![]()
![]()
Als je mij tot die vuilspuiters rekent, je gaat je gang maar.quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het zijn steeds dezelfde (selecte groepje dat veelvuldig post), die als je hun postgeschiedenis bekijkt, overlopen van vuilspuierij over kandidaten en ander forumgasten, in die mate dat ik ernstig twijfel aan hun opvoeding.
Laura doet gewoon wat zij wil doen, en ik vind dat goed en kranig in het spel staat.
Zo kwam de nominatie van Servio toen ook te vroeg in beeld.. Belooft veel goeds dusquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef paddy het volgende:
Ik zag ineens een balkje bij net 5 beelden nominaties gelekt bij bewoners
Is jammer dat het zo gebeurd iddquote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef dasaliz het volgende:
hmmmm... niet om het een of ander en niet dat het me stoort maar het valt me op dat de cos' de laatste tijd meer bestaan uit elkaar proberen te overtreffen zo grof mogelijk uit de hoek te komen dan serieus commentaar te leveren of uberhaupt te proberen om een goede grap te zetten.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als je mij tot die vuilspuiters rekent, je gaat je gang maar.
Twijfelen over mijn opvoeding hoef je niet, die was waardeloos.
Nog meer??
en dus gaat ze overdreven zielig op de bank zittenquote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef Day het volgende:
Lau heeft al te horen gekregen dat het mislukt is, hoor.
En nu peinst ze zich suf wat de sanctie is en hoopt en bidt dat Alex 'm krijgt.
grappig. dat dacht ik dus net ook...quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik kan mij hier wel in vinden, er blijven steeds meer FOkkers weg hier enquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Gewoon negeren die zweefteef. Zeiken doe je maar lekker op de plee wijsneusquote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als je mij tot die vuilspuiters rekent, je gaat je gang maar.
Twijfelen over mijn opvoeding hoef je niet, die was waardeloos.
Nog meer??
quote:Op maandag 4 april 2011 21:31 schreef DeWalrus het volgende:
Volgende missie: laat je volkwakken door Maik en pest Monique hiermee. 10 000 euro.
ik zag dat lau in de kvdw zat en zag enz van karim en haar missie is me ook duidelijk, maar heeft ze gewoon gevraagd aan karim wat hij over haar had gezegd ofzo ? dat gesprek buiten begreep ik niet helemaal vandaar..quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als je het precies wilt zien, even de SSTNL site kijken bij de video's, daar staat of komt de daily te staan
Kukident, je weets..quote:
Dat vind een select groepje leuk, ik mag dat gedrag net zo goed afkeuren als ik dat wil en daar ben ik heud niet de enige in. Je doet net of dit forum exclusief en alleen voor vuilspuiers bedoeld is en dat mensen zoals ik die op hun eigen manier anders zijn in hun posts niet welkom zijn en maar moeten vertrekken.quote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef Stability het volgende:
[..]
dat vinden wij nou leuk man ! en waarom ga jij niet op het libelle forum zitten? kan je lief doen en lieve dingen lezen
Dacht ik ook even maar ze ontwijkt elke poging tot zoenen van Alex, dus ze hoereert nog even door.quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef Day het volgende:
Ok, nu ben ik het zat!quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal niet met je eens. Noem mij serieus eens wat Laura uberhaupt gedaan heeft.quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik het zat!
Wie o wie heeft verdomme kebab of shoarma besteld? Ik zei vorige week nog: NIET DOEN!
Nu hebben we hier 1 van zijn maatjes! Nog even en het hele subforum staat vol met sissende hanggroepkoeriers op klotescooters!![]()
![]()
![]()
![]()
Kebab gewoon voortaan even bestellen in het subforum Relatie, of ONZ ofzo, dit schiet niet op.. Weer zo'n drammertje die de hele dag zijn mening over FOKkers gaat lopen spuien met zijn kebablucht!
zijn wij een soort van tweeling?quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef Day het volgende:
Ik hoop dat dat gewoon doorgaat. Scheelt een hoop gelebber.quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dacht ik ook even maar ze ontwijkt elke poging tot zoenen van Alex, dus ze hoereert nog even door.
[..]
Ok, nu ben ik het zat!
Wie o wie heeft verdomme kebab of shoarma besteld? Ik zei vorige week nog: NIET DOEN!
Nu hebben we hier 1 van zijn maatjes! Nog even en het hele subforum staat vol met sissende hanggroepkoeriers op klotescooters!![]()
![]()
![]()
![]()
Kebab gewoon voortaan even bestellen in het subforum Relatie, of ONZ ofzo, dit schiet niet op.. Weer zo'n drammertje die de hele dag zijn mening over FOKkers gaat lopen spuien met zijn kebablucht!
Ik heb zelfs nog liever Joquote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef itsme het volgende:
Ach ze denkt toch ook dat ze zo populair is? (en volgens mij heeft ze nog gelijk ook want als ze nu hierdoor op de kruk komt heeft het publiek medelijden en krijgt ze nog meer kapsones.![]()
Laura is degene die ik echt het minst vind . Heb echt nog liever Jo!
Doe mij een Durum Donerquote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik het zat!
![]()
![]()
![]()
Ga je het nu eens over de streams hebben? In de FB kun je klagen. Tnx.quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat vind een select groepje leuk, ik mag dat gedrag net zo goed afkeuren als ik dat wil en daar ben ik heud niet de enige in. Je doet net of dit forum exclusief en alleen voor vuilspuiers bedoeld is en dat mensen zoals ik die op hun eigen manier anders zijn in hun posts niet welkom zijn en maar moeten vertrekken.
Dat doe ik nu ook weer even, want het is mij nu weer te ordinair hier.
Ja hij is er nu tochquote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doe mij een Durum DonerExtra veel knoflooksaus
precies.quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
eigenlijk moet ze alex nu toch wegduwen?
quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat vind een select groepje leuk, ik mag dat gedrag net zo goed afkeuren als ik dat wil en daar ben ik heud niet de enige in. Je doet net of dit forum exclusief en alleen voor vuilspuiers bedoeld is en dat mensen zoals ik die op hun eigen manier anders zijn in hun posts niet welkom zijn en maar moeten vertrekken.
[..]
Ok, nu ben ik het zat!
![]()
![]()
![]()
Dan vertrek je toch?quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef Je_Psychiater het volgende:
Omdat ze van te voren al weten dat het mislukt, kunnen ze lekker weer een sanctie opleggenquote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef sjampoeh het volgende:
waarom krijg laura steeds missies ???????????????????????????????????????????
Omdat UPC zuigtquote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef RobbieBoy het volgende:
Waarom heb ik geen geluid bij UPC terwijl alle andere digitale kanalen wel geluid hebben? Krijgen we nu ook al SOUNDlocks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |