Zou het bijna denken iddquote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef Pablolaatje het volgende:
Wil Lau eigenlijk gewoon dat Karim haar missie doorheeft? ;-)
iedereen weet de missie al lang, ook karimquote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zou het bijna denken idd
Goeienavond Fenneke
Yeps.. Laura heeft nog niet 1 missie niet opzettelijk stuk gemaakt. Alles is haar teveel, alles is tegen haar..quote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef Pablolaatje het volgende:
Hoi Fenquote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik weet het wel zeker !!quote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zou het bijna denken idd
Goeienavond Fenneke
daarom, nu durft ze welquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
Karim en alle bewoners hebben de missie al door. Daar heeft Lau flink haar best op gedaan.
It's a whore, a true whorequote:
Behalvequote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Ransjih het volgende:
[..]
iedereen weet de missie al lang, ook karim
Klopt.quote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef rico80 het volgende:
Ik vind die kop van mo boekdelen spreken.. Nu ze weet dat Laura beelden van Karim met ongemakkelijke uitspraken gezien heet weet ze 2000% zeker dat ze fucked is met haar gemanipuleer, gelieg en gekonkel. Ze zit totaal niet bij het gesprek.. Ik zie pieker pieker pieker bij het konijn:D
Hij durft het gewoon niet toe te geven..quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Urb het volgende:
[..]
BehalveAlex
dan misschien, die denkt nog steeds aan Fear-Factor praktijken voor Laura, iets met bungeejumpen en spinnen enzo.
die gaat niet flippen, hij blijft nu expres bij haar uit de buurt want hij weet allang wat die missie inhoudtquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
kijken hoe lang het duurt voordat alex gaat flippen
dus datquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef K_L het volgende:
Nee je hoeft geen zorgen maken Karim, je moet gewoon ehhhhm ..... het spelletje meespelen. Ze zei het nog net niet
Ik vond je TT niet zo.quote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef waxmask het volgende:
3 COSsen , mijn TT was beter....deze eerder...
HOER!quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
voor 5000 euro doetze het gewoon!
Lol, die zal dit idd niet leuk vinden.quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
1 secquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja het is een echte achenebbeshoerquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oeiii kijk maar uit ik heb Fenneke hier al rond zien lopenquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
daarom, nu durft ze wel![]()
ik wil ook zo'n missie met GEEEEERAAAARD![]()
![]()
![]()
Briljantquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ieder zijn mening...ik vond jou ook niet zo in GTST...
Zij doet voor geld gewoon allesquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Yep. En dan dat gelul dat vorige vriendjes het uitmaakten omdat ze geen gevoelens toonde.quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Dark het volgende:
[..]
It's a whore, a true whore![]()
![]()
![]()
Dat mens is gewoon keihard, gaat over lijken
quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oeiii kijk maar uit ik heb Fenneke hier al rond zien lopen
Dat is toch ook het spelletje? Ze hoeft hem niet te pijpen ofzo.quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zij doet voor geld gewoon alles
Dit is t laatste wat ik over Lau te mededelen daarover heb.
Anders ga ik schelden, wil ik niet.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zij doet voor geld gewoon alles
Dit is t laatste wat ik over Lau te mededelen daarover heb.
Anders ga ik schelden, wil ik niet.
Yep en dan is dat deel van de missie duidelijk al gelukt en is hij nu al jaloers.quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij durft het gewoon niet toe te geven..
Ik had Ziggo opstaan (stream op de tuin) en daar hoorde je het heel zacht op de achtergrond.quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord? Zie alleen de SL's
Psst, little secret for you... Ik ben niet de echte...quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ieder zijn mening...ik vond jou ook niet zo in GTST...
Analex baalt gewoon dat Maaaaaaik al bezet is en dat hij met die lat moest trouwen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Dark het volgende:
Volgens Alex gaat de missie niet door..............
het loopt hem dun door de broek
Maak er maar meteen een exit van.quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef willem67 het volgende:
Totaal geen medelijden met Alex of Laura, worden al weken verwend verjaardag,etentje,nep bruiloft.
en dat terwijl ze zelf totaal niet actief meedoen en alleen maar hele dagen op bed liggen.
Tijd voor actie dus, en als de missie mislukt inderdaad een zware sanctie (nominatie Alex of Laura)
Nog niet.quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dat is toch ook het spelletje? Ze hoeft hem niet te pijpen ofzo.
na eerst haar missie duidelijk gemaakt te hebben ...bij mede bewonersquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
![]()
naja, ik kan zijn moeder zijn en mag toch dromen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |