Ze liet een kaart zien die ze gekregen heeftquote:
Zal ik het nog een keer op de vetklep toer gooien? Al zijn daar ook steeds meer immuun voor geworden...quote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef versabommie het volgende:
Dus ik doe eens lekker grof en ongenuanceerd posten en wat doen de fokmokkels? Zeggen dat ik het juist heb!
Godverde... zo valt er toch niet meer te stoken en jennen
Ik heb geen geluid meer op Ziggo.quote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef Bootjuuh het volgende:
SST_Guido SST Guido
Hallo ik ben Bartje Boonstra en ik kijk 8 van de 10x in de verkeerde camera. Maar ik ben wel een leuke gast! #sstnl
![]()
Ja maar de andere bewoners weten nu al waarom het gaat, lekker spannend hoor. Wat een stomme koe is dat mens.quote:Op maandag 4 april 2011 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! En we weten allemaal dat ze dat dus ook echt wel gaat doen. De Stem.....doet nu .... haaarrrr... maskerrrrr... af... /stemmode
ja het is echt heel erg ..quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zal ik het nog een keer op de vetklep toer gooien? Al zijn daar ook steeds meer immuun voor geworden...
Ik vind je nu zo mooi!quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Day het volgende:
Het is dus alweer duidelijk dat de dames weten wat haar missie is. Ik zeg sanctie; op de nominatiebank met haar dunne reet!
Dat laatste is helemaal niet gezegdquote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jawel, 5000 euro. of dat bedrag verliezen als ze faalt of weigert
quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Gert het volgende:
Ja ik open net een topic verdomme, over die missie.
Waarom is ie nu al gefaald dan?
Omdat het hele huis de opdracht al weet.quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Gert het volgende:
gelukkig, dan kan hij het meespelen, of....juist tegenwerkenquote:
nominatie graag!!quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Darklight het volgende:
Wat een afgang, binnen 30min de missie mislukt
kluis leeghalen, of nominatie
oh ik was lapo, en snel toch?quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Gert het volgende:
Lol, iedereen weet het al dus het is al over, netjes dat ze het zelf heeft verkloot, zo speel je niet met mensen, zelfs niet in een spel. Dat weet de redactie hopelijk ook wel.quote:Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef versabommie het volgende:
Missie is gefaald. maar denk dat Stemmie wil laten zien hoever ze wil gaan!
quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Blackprinces het volgende:
Als ze faalt heeft het of voor haar of voor Alex consequenties
De missie was goed, maar Lau is gewoon een domme doos.quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef Wilskracht het volgende:
Dit is een kutmissie van mij mag de stem genomineerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |