Yupquote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef Day het volgende:
Dus de stem wil weten of Laura zich laat hoereren voor 5000,-?
en zo is het !!!!quote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo erg? Als Laura wel om Alex geeft zegt ze nee tegen de missie. Als ze voor geld gaat is ze gewoon een hoer! Haar eigen vrije keuze! Ik vind deze missie zo terecht voor haar!
yep, dus dat.quote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo erg? Als Laura wel om Alex geeft zegt ze nee tegen de missie. Als ze voor geld gaat is ze gewoon een hoer! Haar eigen vrije keuze! Ik vind deze missie zo terecht voor haar!
dat dus! ik vind deze missies juist cool dat ze van dit kaliber het huis maar vol gooienquote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat gaat ze doen, for sure.quote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef Day het volgende:
psies! En we weten allemaal dat ze dat dus ook echt wel gaat doen. De Stem.....doet nu .... haaarrrr... maskerrrrr... af... /stemmodequote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, alles voor de winst. Al moet ze een geit neuken.
ze bedoeld ass-haar?quote:Op maandag 4 april 2011 20:42 schreef Bootjuuh het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
Jammer dat mensen je denken te kennen binnen 2 weken.Die negativiteit doet me serieus pijn.Ze moest is weten hoe erg ik haar ass heb #sstnl
Exact!!!!quote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel, 5000 euro.quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef henkvandetillaart het volgende:
Er is toch niet verteld wat ze kan verdienen?
ze moest is weten hoe erg ik haar ass hebquote:Op maandag 4 april 2011 20:42 schreef Bootjuuh het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
Jammer dat mensen je denken te kennen binnen 2 weken.Die negativiteit doet me serieus pijn.Ze moest is weten hoe erg ik haar ass heb #sstnl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |