Weten we niet, door de zwembackstreamlockquote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef Stability het volgende:
heeft ze karim al wel die kus gegeven binnen de minuut?
Nee niet echt, dat hoop ikquote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?![]()
Die moet er dus blijkbaar uit :p
oh ja , natuurlijk...ik was zelf ook ff bezig in de keuken, en heb dus niet gezien hoe of wat, na de uitzendingquote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Weten we niet, door de zwembackstreamlock
Die wil het niet snappen denk ik, te erg dat de redactie zo ver gaat...quote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef mazaru het volgende:
Karim is niet zo slim. Iedereen weet het al, behalve hij.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu gelukkig wel snel weer streams na de reguliere.
Missie mislukt dus.quote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef mazaru het volgende:
Karim is niet zo slim. Iedereen weet het al, behalve hij.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:40 schreef bollokus het volgende:
karim: ik ga erachter komen
ik wil het naadje van de kous weten
Hoezo erg? Als Laura wel om Alex geeft zegt ze nee tegen de missie. Als ze voor geld gaat is ze gewoon een hoer! Haar eigen vrije keuze! Ik vind deze missie zo terecht voor haar!quote:Op maandag 4 april 2011 20:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die wil het niet snappen denk ik, te erg dat de redactie zo ver gaat...
Hij voelt de bui al hangen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Alex is jaloers, dat was toch de bedoeling... Klaar
aan Maik!!quote:Op maandag 4 april 2011 20:38 schreef Poezewoes het volgende:
Ze hadden die missie aan Mo moeten geven!
Ze is een harde speler! Respect hiervoorquote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo erg? Als Laura wel om Alex geeft zegt ze nee tegen de missie. Als ze voor geld gaat is ze gewoon een hoer! Haar eigen vrije keuze! Ik vind deze missie zo terecht voor haar!
Yep, alles voor de winst. Al moet ze een geit neuken.quote:Op maandag 4 april 2011 20:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura zegt wel dat ze er voor gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |