3 dagenquote:Op maandag 4 april 2011 20:32 schreef diedirk het volgende:
Hoelang moet Laura deze onzin eigenlijk volhouden?
En moet ze nu Alex ook negeren?
drie dagen als ik het goed heb,, nee niet negeren maar ook geen aandacht geven hij moet jaloers worden en dit uitsprekenquote:Op maandag 4 april 2011 20:32 schreef diedirk het volgende:
Hoelang moet Laura deze onzin eigenlijk volhouden?
En moet ze nu Alex ook negeren?
Kan alle kanten op dus.quote:Op maandag 4 april 2011 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Er is niet gezegd dat de sanctie iets met geld te maken heeft
Dan verschillen wij daarover in mening. Was dit programma nou zonder vast einde. Dat het misschien nog een jaar zou kunnen duren. Dan zou ik er misschien anders over denken. Maar over een week of vier is het afgelopen. Zo lang kun je je toch wel inhouden?quote:Op maandag 4 april 2011 20:31 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nou daar denk ik dan anders over. Heeft in mijn ogen niets met zelfwaarde te maken.
Als ze gek is op die jongen, ja, dan is het een nominatie waard. Wat ik nog veel erger vind is dit: ze gaan over de rug van Karim heen om 5000 euro te laten winnen, de redactie is hartstikke gek geworden.quote:Op maandag 4 april 2011 20:31 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Mee eens maar zou het bijv. een nominatie waard zijn?
O dat zou mooi zijnquote:Op maandag 4 april 2011 20:34 schreef henkvandetillaart het volgende:
Misschien moeten ze wel beiden het huis verlaten
quote:Op maandag 4 april 2011 20:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent VALS, door jou is Dennis bij Betty B. weg.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:36 schreef shomila het volgende:
Laura maakt gelijk duidelijk dat ze missie heeft.
Wat is dit.
wat zei ze dan?quote:Op maandag 4 april 2011 20:36 schreef shomila het volgende:
Laura maakt gelijk duidelijk dat ze missie heeft.
Wat is dit.
huh? wat heeft ze gedaan? gezegd?quote:
Ze liet de kaart zien die ze voor haar verjaardag kreeg waar in stond dat er nog iemand verliefd is op haar.quote:
Ze pakte haar verjaardagskaart, en wees een aantal woorden aan. Aan de reactie van haar en Joanna en Monique bleek dat ze haar missie verraden hadquote:
Dus ze saboteert het zelf, netjes!quote:Op maandag 4 april 2011 20:37 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze liet de kaart zien die ze voor haar verjaardag kreeg waar in stond dat er nog iemand verliefd is op haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |