quote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef waxmask het volgende:
Mo naaide uit liefde voor Maik...dat je het ff weet...
Lol, zouden ze doorhebben dat het kijkersvragen zijn? Of weten ze dat niet? Ik heb nu de live dinges aanstaan...quote:
Dan gaat Philip janken en stampvoeten dat hij niet wil.quote:Op maandag 4 april 2011 19:56 schreef henkvandetillaart het volgende:
Wat gaar die vragen. Donderdag tijdens de liveshows nogmaals vragen aan de leugendetector
Vragen van jullie fans zei de stem.Of ze weten dat het live isquote:Op maandag 4 april 2011 19:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zouden ze doorhebben dat het kijkersvragen zijn? Of weten ze dat niet? Ik heb nu de live dinges aanstaan...
een pronkkipquote:Op maandag 4 april 2011 19:58 schreef md89 het volgende:
Dat rokje van LauraNet een kip met van die wijd uitstaande veren aan de kont
Ja, je moet toch iets, wederhelft kwam ook net pas binnenstiefelen dus heb ik de live nu opstaan.quote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef bollokus het volgende:
volgens mij werkt het die streamlocks iedereen heeft net5 aanstaan
quote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef bollokus het volgende:
Het is te erg voor woorden heb zelfs al een week mijn GTST gemist terwijl ik dat al weet ik veel hoelang volg hahaquote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef bollokus het volgende:
Kijk vaak maandag en dinsdag voor de nomiaties en donderdags via spixtvquote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef bollokus het volgende:
Ik ook alquote:Op maandag 4 april 2011 20:01 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Het is te erg voor woorden heb zelfs al een week mijn GTST gemist terwijl ik dat al weet ik veel hoelang volg haha
Geen haar op me hoofd die er aan denkt om naar die oplichters op tv te kijken, De DVD Recorder staat aan. Zodra het programma is afgelopen, pleur ik het op youtube.quote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef bollokus het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Geen haar op me hoofd die er aan denkt om naar die oplichters op tv te kijken, De DVD Recorder staat aan. Zodra het programma is afgelopen, pleur ik het op youtube.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Geen haar op me hoofd die er aan denkt om naar die oplichters op tv te kijken, De DVD Recorder staat aan. Zodra het programma is afgelopen, pleur ik het op youtube.
ok.... slaap lekker!quote:
Kan je net5 op andere dagen ook niet doorstreamen naar Spixtv ?quote:Op maandag 4 april 2011 20:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Zag je dat lachje van Lau, die had dit best heel goed door....quote:Op maandag 4 april 2011 20:05 schreef md89 het volgende:
Lijs verpest het weer even voor Maik met die grote bek van dr
Nee dat kan niet, want dan moet ik de tv wel op Net5 zetten. En daarbij ik heb geen TV kaart in me pc zitten.quote:Op maandag 4 april 2011 20:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan je net5 op andere dagen ook niet doorstreamen naar Spixtv ?
Ok.quote:Op maandag 4 april 2011 20:11 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want dan moet ik de tv wel op Net5 zetten. En daarbij ik heb geen TV kaart in me pc zitten.
dat dusquote:Op maandag 4 april 2011 20:06 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hahahaha jij denkt toch niet dat ik die rare kwast van een Bart op youtube gaat zetten.
- 500 euro van maik af.quote:Op maandag 4 april 2011 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze kunnen ook echt niet rekenen daar bij SST he?
Bart zei net dat Laura nu iets van 24.000 nogwat heeft.
[ afbeelding ]
Als die meid gedronken heeft is het een slang.quote:Op maandag 4 april 2011 20:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
Haha jo die maskertje suf voor haar ogen blijft houden
ja die begrijpen vast dat het uit liefde isquote:Op maandag 4 april 2011 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
Zo dat werd mooi uitgebreid in beeld genomen, speciaal voor papa en mamamo
waar lijkt het op dan vertelquote:Op maandag 4 april 2011 20:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ze kunnen altijd zeggen dat niets is wat het lijkt....
Huh? Niets is wat het lijkt is de slogan van SST? Ze kunnen altijd roepen dat het niet is wat het lijkt toch? Of iemand dat geloofd is wat anders.quote:
zij zal zeggen dat dit al geknipt en geplakt isquote:Op maandag 4 april 2011 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
Mo die altijd bang is dat de programmamaker knippen en plakken om zo iets neer te zetten wat niet waar is. Nou hier viel niks te knippen en te plakken hoor.
Ja en over die blote kont van haar die in een filmpje in het capstopic staat zal ze zeggen, dat is Jo der assquote:Op maandag 4 april 2011 20:19 schreef kyan2002 het volgende:
[..]
zij zal zeggen dat dit al geknipt en geplakt is
ze laten dus niet zien, dat de goegemeente gilde.... Mo je moet plassen en wassen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:19 schreef MargrietV het volgende:
Volgens Mo uit liefde? Volgens had ze last van vaginale jeuk en moest er ff geragd worden.
Alex heeft al heet wat faffies gepaald in de boxen je weet toch met zijn matties...chickie in box...iedereen erop...daarom layt Alex nu low...geen box....quote:Op maandag 4 april 2011 20:20 schreef henkvandetillaart het volgende:
Jammer dat Genialex laura niet echt schaakt. Kan Maik nog wat van leren !
Het is vreemd om voor een camera te gaan liggen wippen, terwijl je gilt dat je normen en waarden te hoog liggen om geboeid aan iemand te zitten.quote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat is er nou zo vreemd aan vrijen als je van elkaar houdt? Vreemder is het gegeven dat er mensen zijn die er camera's op zetten, het uitzenden, mensen die er naar kijken, er dan op reageren of het een taboe is en medebewoners die zeggen dat ze dit nooit zouden doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |