Ze liet een kaart zien die ze gekregen heeftquote:
Zal ik het nog een keer op de vetklep toer gooien? Al zijn daar ook steeds meer immuun voor geworden...quote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef versabommie het volgende:
Dus ik doe eens lekker grof en ongenuanceerd posten en wat doen de fokmokkels? Zeggen dat ik het juist heb!
Godverde... zo valt er toch niet meer te stoken en jennen
Ik heb geen geluid meer op Ziggo.quote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef Bootjuuh het volgende:
SST_Guido SST Guido
Hallo ik ben Bartje Boonstra en ik kijk 8 van de 10x in de verkeerde camera. Maar ik ben wel een leuke gast! #sstnl
![]()
Ja maar de andere bewoners weten nu al waarom het gaat, lekker spannend hoor. Wat een stomme koe is dat mens.quote:Op maandag 4 april 2011 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! En we weten allemaal dat ze dat dus ook echt wel gaat doen. De Stem.....doet nu .... haaarrrr... maskerrrrr... af... /stemmode
ja het is echt heel erg ..quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zal ik het nog een keer op de vetklep toer gooien? Al zijn daar ook steeds meer immuun voor geworden...
Ik vind je nu zo mooi!quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Day het volgende:
Het is dus alweer duidelijk dat de dames weten wat haar missie is. Ik zeg sanctie; op de nominatiebank met haar dunne reet!
Dat laatste is helemaal niet gezegdquote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jawel, 5000 euro. of dat bedrag verliezen als ze faalt of weigert
quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Gert het volgende:
Ja ik open net een topic verdomme, over die missie.
Waarom is ie nu al gefaald dan?
Omdat het hele huis de opdracht al weet.quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Gert het volgende:
gelukkig, dan kan hij het meespelen, of....juist tegenwerkenquote:
nominatie graag!!quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Darklight het volgende:
Wat een afgang, binnen 30min de missie mislukt
kluis leeghalen, of nominatie
oh ik was lapo, en snel toch?quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Gert het volgende:
Lol, iedereen weet het al dus het is al over, netjes dat ze het zelf heeft verkloot, zo speel je niet met mensen, zelfs niet in een spel. Dat weet de redactie hopelijk ook wel.quote:Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef versabommie het volgende:
Missie is gefaald. maar denk dat Stemmie wil laten zien hoever ze wil gaan!
quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Blackprinces het volgende:
Als ze faalt heeft het of voor haar of voor Alex consequenties
De missie was goed, maar Lau is gewoon een domme doos.quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef Wilskracht het volgende:
Dit is een kutmissie van mij mag de stem genomineerd worden.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De missie was goed, maar Lau is gewoon een domme doos.
Nu heb ik op Ziggo beeld van Laura die rondloopt, en de mannen die op audio erover praten. Mooie montage, regie!
Huh? De missie toch dan?quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij bedoelt een topic over het geheim, geen COS
Echt hč?quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar de andere bewoners weten nu al waarom het gaat, lekker spannend hoor. Wat een stomme koe is dat mens.
Laura of Alex zeiden zequote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee een zware sanctie voor Lau en Alex
oh ok....maar kan het topic nummer ff veranderd worden?quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij bedoelt een topic over het geheim, geen COS
Het is net wat Guido op twitter zegt: die moest het vier weken volhouden en daar werd heel anders mee om gegaan!quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, iedereen weet het al dus het is al over, netjes dat ze het zelf heeft verkloot, zo speel je niet met mensen, zelfs niet in een spel. Dat weet de redactie hopelijk ook wel.
omdat ze 'leuke' tv momenten willen hebben...quote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef chufi het volgende:
laat ze gelijk zeggen dat haar missie is mislukt.... Waarom nog 3 dagen wachten
Lau of Alex.quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee een zware sanctie voor Lau en Alex
Ze spelen niet met mensen, ze gaven haar de kans om oprecht te zijn. Nu faalt ze omdat ze een laffaard is dus ik hoop nominatie. Als ze faalt omdat ze zegt "duw die missie maar in je aars, ik wil alex& karim niet kwetsen"zou ze van mij zelfs als sanctie imuniteit voor deze week mogen hebben al zie ik ze er het liefst optyfen!quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, iedereen weet het al dus het is al over, netjes dat ze het zelf heeft verkloot, zo speel je niet met mensen, zelfs niet in een spel. Dat weet de redactie hopelijk ook wel.
Ja Nos, maar dat weet Fons nog niet. Echt, ik verbaas me iedere dag meer en meer.quote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
Missie is een faal... Laura heeft gezegd dat ze beelden heeft gezien....
Alex wordt genomineerdquote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
Nu gaat er zeker 10.000 uit de pot van Laura.... Tjees wat is ze blij met al die aandacht....
Idd, ze stijgt een beetje in aanzien. Heb me in haar vergist, ze gaat niet over lijken. Voor Alex was dit een leuke test, voor Karim was het een kutstreek geweest. Goedzo Laura. Ik wil graag mooie tv zien maar niet over de rug van mensen die het niet verdienen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zei net al de bewoners helpen zelf het programma om zeep en de Stem doet er niets aan. Geef eens een sanctie van een paar duizend zodra er over iets wordt gepraat. Nomineren, missies, fluisteren.quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef beequeen het volgende:
Dus dit. Wat een fail weer. En Laura voelt zich weer 50%.
Karim verleidenquote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de missie van Laura was?
3 dagen lang karim kroelen, over zijn rug kriebelen en op zijn schoot zitten. En Alex moest jaloers worden.quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Kaasmix het volgende:
Alex: "Misschien moet ze jouw wel gaan verleiden nu."
Karim: "Nee joh!"
quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Darklight het volgende:
Dat zou wel leuk zijn Alex genomineerd door het falen van Laura
dat geld in die kluis interesseert ze geen bal, gewoon dreigen met een extit als ze hun mond voorbij pratenquote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zei net al de bewoners helpen zelf het programma om zeep en de Stem doet er niets aan. Geef eens een sanctie van een paar duizend zodra er over iets wordt gepraat. Nomineren, missies, fluisteren.
ze moest de komende 3 dagen met karim aanpappen zodat falex jaloers werd. kusjes geven, kriebelen, elke dag op schoot zitten etc.....quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
En zo zie je dat ze voor het spel gaat en niet voor Alex.quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze spelen niet met mensen, ze gaven haar de kans om oprecht te zijn. Nu faalt ze omdat ze een laffaard is dus ik hoop nominatie. Als ze faalt omdat ze zegt "duw die missie maar in je aars, ik wil alex& karim niet kwetsen"zou ze van mij zelfs als sanctie imuniteit voor deze week mogen hebben al zie ik ze er het liefst optyfen!
Precies, ik snap best dat ze niet meteen nee wil zeggen maar ze zorgt er iig voor dat niemand gekwetst wordt, prima zo.quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Idd, ze stijgt een beetje in aanzien. Heb me in haar vergist, ze gaat niet over lijken. Voor Alex was dit een leuke test, voor Karim was het een kutstreek geweest. Goedzo Laura. Ik wil graag mooie tv zien maar over de rug van mensen die het niet verdienen.
jezelf replyen.. Faalie Albertsquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Idd, ze stijgt een beetje in aanzien. Heb me in haar vergist, ze gaat niet over lijken. Voor Alex was dit een leuke test, voor Karim was het een kutstreek geweest. Goedzo Laura. Ik wil graag mooie tv zien maar over de rug van mensen die het niet verdienen.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
3 dagen lang karim kroelen, over zijn rug kriebelen en op zijn schoot zitten. En Alex moest jaloers worden.
Moest ze niet gelijk beginnen als ze de KvdW uit kwam?quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
3 dagen lang karim kroelen, over zijn rug kriebelen en op zijn schoot zitten. En Alex moest jaloers worden.
Ze zijn pas 2 weken samen he grote liefde is misschien wel overdreven..quote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En zo zie je dat ze voor het spel gaat en niet voor Alex.
Voor geld zal je je grote liefde toch niet kwetsen?
Alleen het idee om daarover te twijfelen.
Ze is een snol.
Uit de gezamelijke pot dan ... "getrouwd' in gemeenschap van goederen zijn zequote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
Nu gaat er zeker 10.000 uit de pot van Laura.... Tjees wat is ze blij met al die aandacht....
of een nominatiequote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat geld in die kluis interesseert ze geen bal, gewoon dreigen met een extit als ze hun mond voorbij praten
Goed zo henk, zo ken ik je weer!quote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
Gerard: Heb je al een nummertje getrokken....Geniaal!
Ze zijn wel getrouwd hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze zijn pas 2 weken samen he grote liefde is misschien wel overdreven..
IJskonijn en ze wordt belangrijker gamaakt dan ze is. Ze ligt het liefst de hele dag op bed.quote:
nee ze speelt het heel geraffineerd, laat doorschemeren dat ze beelden heeft gezien en Karim weet heus wel welke beelden dat zijn en kan dus zelf zijn conclusie trekken en Alex inlichten, wat dus ook gebeurtquote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, ik snap best dat ze niet meteen nee wil zeggen maar ze zorgt er iig voor dat niemand gekwetst wordt, prima zo.
Hallo, voor alex wel.quote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze zijn pas 2 weken samen he grote liefde is misschien wel overdreven..
Tuurlijk zijn die gevoelens voor Analex gespeeld,... anders had hij haar al lang aan liggen duwenquote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef dasaliz het volgende:
(romantische modus:)
maar karim is toch veel leuker? De gevoelens voor alex zijn gespeeld, dat ziet iedereen. Het lijkt me leuk als Laura er nu achter komt dat Karim veel beter bij haar past, dat ze met veel meer plezier in het huis zit als ze met hem optrekt (zien de geboeide opdracht). En dat ze na 3 dagen geforceerd aandacht geven alex dumpt (in het zwembad, op de nominatiebank, wherever (dat is engels voor maakt niet uit waar)) en zij en karim nog lang en gelukkig leven.
(einde romantische modus)
missie mislukt dus. jammer. alex op de bank en donderdag naar huis. niet jammer.
hier ben ik het helemaal mee eens. Alleen jammer dat de bewoners niet doorhebben wat de stem bedoeld met het ware gezicht, in dit geval dat van Laura...quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze spelen niet met mensen, ze gaven haar de kans om oprecht te zijn. Nu faalt ze omdat ze een laffaard is dus ik hoop nominatie. Als ze faalt omdat ze zegt "duw die missie maar in je aars, ik wil alex& karim niet kwetsen"zou ze van mij zelfs als sanctie imuniteit voor deze week mogen hebben al zie ik ze er het liefst optyfen!
Nee ze deed nu hetzelfde als met elke missie die ze kreeg.. rondwandelen met haar handen voor haar mond en laten zien hoe erg ze het vind. Deed ze zelfs met het vragen naar favoriete liedjes. Ze faalt dus niet omdat ze het wil.. ze heeft gewoon nergens zin in en al helemaal niet de ballen om Karim en Alex niet te kwetsen en gewoon nee te zeggen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, ik snap best dat ze niet meteen nee wil zeggen maar ze zorgt er iig voor dat niemand gekwetst wordt, prima zo.
Slim toch.quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee ze speelt het heel geraffineerd, laat doorschemeren dat ze beelden heeft gezien en Karim weet heus wel welke beelden dat zijn en kan dus zelf zijn conclusie trekken en Alex inlichten, wat dus ook gebeurt
Karim kan denk ik dat best relativeren..quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef flugeltje het volgende:
Nu weet dus iedereen dat Karim haar wel leuk vind... Zelf mag ze wat mij betreft zo de deur uit, maar voor Karim vind ik het zo sneu...
Karim is een sympathieke gastquote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef flugeltje het volgende:
Nu weet dus iedereen dat Karim haar wel leuk vind... Zelf mag ze wat mij betreft zo de deur uit, maar voor Karim vind ik het zo sneu...
2 minuten? Kun je wel grappige dingen in doenquote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef dasaliz het volgende:
de tijd die de bewoners krijgen tijdens de live missies is altijd te kort. vind ik.
Sorry heb een geheime missie, mag er niet over pratenquote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goed zo henk, zo ken ik je weer!
Dat.quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ze deed nu hetzelfde als met elke missie die ze kreeg.. rondwandelen met haar handen voor haar mond en laten zien hoe erg ze het vind. Deed ze zelfs met het vragen naar favoriete liedjes. Ze faalt dus niet omdat ze het wil.. ze heeft gewoon nergens zin in en al helemaal niet de ballen om Karim en Alex niet te kwetsen en gewoon nee te zeggen.
Byequote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
Ik ben er voor vanavond klaar mee. Iedereen weet ervan en saaie Laura doet alsof ze van niks weet. Fijne avond allemaal.
Ze speelt het spel niet eens. Ze ziet dit als 1 grote vakantie.quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Blackprinces het volgende:
Lau heeft zelf gezegd dat ze geen grens heeft in het spel
Zo wel! Je zit nu met tranen in je ogen van woede achter je scherm!quote:
Ja tuuk kan hij dat, maar stel je eens voor dat de persoon die je oprecht heel leuk vind ineens aan je komt zitten, op je schoot kruipt en je zoent... Gespeeld of niet, dat doet dan wel wat met je lijkt me...quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Karim kan denk ik dat best relativeren..
Karim verdiend veel beterquote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
ik gun karim helemaal niet aan die lantaarnpaal!!!!!!!
Slik jij je ADHD-pilletjes even.quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo wel! Je zit nu met tranen in je ogen van woede achter je scherm!
Toch zijn wij het wel vaak eensquote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Slik jij je ADHD-pilletjes even.
Dus dan saboteert ze haar eigen missie omdat ze dit te ver vindt gaan, prima toch? Het slaat ook nergens op, iedereen ziet wel dat ze heus geen geraffineerde verleidster is, zoals ze in haar promo werd voorgesteld, de regie snapt niet dat niet elke acteur/actrice geschikt is voor elke rol.quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee ze speelt het heel geraffineerd, laat doorschemeren dat ze beelden heeft gezien en Karim weet heus wel welke beelden dat zijn en kan dus zelf zijn conclusie trekken en Alex inlichten, wat dus ook gebeurt
dat dusquote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze speelt het spel niet eens. Ze ziet dit als 1 grote vakantie.
Lieverd.. schat .. ik had je echt niet zo naief ingeschatquote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus dan saboteert ze haar eigen missie omdat ze dit te ver vindt gaan, prima toch? Het slaat ook nergens op, iedereen ziet wel dat ze heus geen geraffineerde verleidster is, zoals ze in haar promo werd voorgesteld, de regie snapt niet dat niet elke acteur/actrice geschikt is voor elke rol.
Als het niet binnen 1 minuut van de stem moest na ze uit de kamer kwam, en als ze er langer over mocht doen zou hij dat kunnen denken.quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja tuuk kan hij dat, maar stel je eens voor dat de persoon die je oprecht heel leuk vind ineens aan je komt zitten, op je schoot kruipt en je zoent... Gespeeld of niet, dat doet dan wel wat met je lijkt me...
waarom doet ze dat dan zo en zegt ze niet gewoon : dit gaat me te ver?quote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus dan saboteert ze haar eigen missie omdat ze dit te ver vindt gaan, prima toch? Het slaat ook nergens op, iedereen ziet wel dat ze heus geen geraffineerde verleidster is, zoals ze in haar promo werd voorgesteld, de regie snapt niet dat niet elke acteur/actrice geschikt is voor elke rol.
ik vind dat ze met haar gluiperige kop van karim af moet blijven !quote:
Inderdaad, gewoon naar tafel rennen en roepen: "Mannen, tieten of billen, kiezen, NUUUU!"quote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 minuten? Kun je wel grappige dingen in doen
Helemaal Para brotherquote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als het niet binnen 1 minuut van de stem moest na ze uit de kamer kwam, en als ze er langer over mocht doen zou hij dat kunnen denken.
Iedereen is para als een ander uit die kamer komt.
Ze hebben missies gelijk door.
Ik heb ook zoiets van zeg nee en zie wat die sanctie is als je het echt niet ziet zitten. Maar nee het spel verneuken en in de belangstelling staan.quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ze deed nu hetzelfde als met elke missie die ze kreeg.. rondwandelen met haar handen voor haar mond en laten zien hoe erg ze het vind. Deed ze zelfs met het vragen naar favoriete liedjes. Ze faalt dus niet omdat ze het wil.. ze heeft gewoon nergens zin in en al helemaal niet de ballen om Karim en Alex niet te kwetsen en gewoon nee te zeggen.
nee, niet prima, ze doet toch weer niks en laat het aan anderen over?quote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
omdat het onschuldige meisje maar een act is??quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Ransjih het volgende:
[..]
waarom doet ze dat dan zo en zegt ze niet gewoon : dit gaat me te ver?
Ik vond het net best mooi gedaan. Het was zeker weten een montagefout, maar hoe het beeld op Laura stond, en het geluid op de heren die het over haar en haar missie hadden... Geweldig.quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Stranger1977 het volgende:
Die audioboys daar moet echt een cursus gaan nemen,... Ik kom graag helpen hoor stelletje lutsers!
quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
Ik zeg dikke vette enorme weken abbo op de nominatiebank voor Laura!
Nogmaals, zelfs als hij weet dat het een missie is doet zoiets wel iets met je... Hij vind d'r leuk, ook al komt ze gespeeld bij hem op schoot. dan zit ze er wel... dat doet iets als je iemand leuk vind...quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als het niet binnen 1 minuut van de stem moest na ze uit de kamer kwam, en als ze er langer over mocht doen zou hij dat kunnen denken.
Iedereen is para als een ander uit die kamer komt.
Ze hebben missies gelijk door.
Lekker ding, ik zie graag het beste in de mens...quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd.. schat .. ik had je echt niet zo naief ingeschat
psies! Ik had dat trouwens gedaan met twee keukenmessen in mijn handen, je kunt maar niet zeker genoeg zijnquote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon naar tafel rennen en roepen: "Mannen, tieten of billen, kiezen, NUUUU!"
Ja dat was het beste geweest. En dan maar zien wat er van komt. Op deze manier was het toch al verloren.quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon naar tafel rennen en roepen: "Mannen, tieten of billen, kiezen, NUUUU!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |