Ze liet een kaart zien die ze gekregen heeftquote:
Zal ik het nog een keer op de vetklep toer gooien? Al zijn daar ook steeds meer immuun voor geworden...quote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef versabommie het volgende:
Dus ik doe eens lekker grof en ongenuanceerd posten en wat doen de fokmokkels? Zeggen dat ik het juist heb!
Godverde... zo valt er toch niet meer te stoken en jennen
Ik heb geen geluid meer op Ziggo.quote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef Bootjuuh het volgende:
SST_Guido SST Guido
Hallo ik ben Bartje Boonstra en ik kijk 8 van de 10x in de verkeerde camera. Maar ik ben wel een leuke gast! #sstnl
![]()
Ja maar de andere bewoners weten nu al waarom het gaat, lekker spannend hoor. Wat een stomme koe is dat mens.quote:Op maandag 4 april 2011 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! En we weten allemaal dat ze dat dus ook echt wel gaat doen. De Stem.....doet nu .... haaarrrr... maskerrrrr... af... /stemmode
ja het is echt heel erg ..quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zal ik het nog een keer op de vetklep toer gooien? Al zijn daar ook steeds meer immuun voor geworden...
Ik vind je nu zo mooi!quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Day het volgende:
Het is dus alweer duidelijk dat de dames weten wat haar missie is. Ik zeg sanctie; op de nominatiebank met haar dunne reet!
Dat laatste is helemaal niet gezegdquote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jawel, 5000 euro. of dat bedrag verliezen als ze faalt of weigert
quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Gert het volgende:
Ja ik open net een topic verdomme, over die missie.
Waarom is ie nu al gefaald dan?
Omdat het hele huis de opdracht al weet.quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Gert het volgende:
gelukkig, dan kan hij het meespelen, of....juist tegenwerkenquote:
nominatie graag!!quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Darklight het volgende:
Wat een afgang, binnen 30min de missie mislukt
kluis leeghalen, of nominatie
oh ik was lapo, en snel toch?quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Gert het volgende:
Lol, iedereen weet het al dus het is al over, netjes dat ze het zelf heeft verkloot, zo speel je niet met mensen, zelfs niet in een spel. Dat weet de redactie hopelijk ook wel.quote:Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef versabommie het volgende:
Missie is gefaald. maar denk dat Stemmie wil laten zien hoever ze wil gaan!
quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Blackprinces het volgende:
Als ze faalt heeft het of voor haar of voor Alex consequenties
De missie was goed, maar Lau is gewoon een domme doos.quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef Wilskracht het volgende:
Dit is een kutmissie van mij mag de stem genomineerd worden.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De missie was goed, maar Lau is gewoon een domme doos.
Nu heb ik op Ziggo beeld van Laura die rondloopt, en de mannen die op audio erover praten. Mooie montage, regie!
Huh? De missie toch dan?quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij bedoelt een topic over het geheim, geen COS
Echt hč?quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar de andere bewoners weten nu al waarom het gaat, lekker spannend hoor. Wat een stomme koe is dat mens.
Laura of Alex zeiden zequote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee een zware sanctie voor Lau en Alex
oh ok....maar kan het topic nummer ff veranderd worden?quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij bedoelt een topic over het geheim, geen COS
Het is net wat Guido op twitter zegt: die moest het vier weken volhouden en daar werd heel anders mee om gegaan!quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, iedereen weet het al dus het is al over, netjes dat ze het zelf heeft verkloot, zo speel je niet met mensen, zelfs niet in een spel. Dat weet de redactie hopelijk ook wel.
omdat ze 'leuke' tv momenten willen hebben...quote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef chufi het volgende:
laat ze gelijk zeggen dat haar missie is mislukt.... Waarom nog 3 dagen wachten
Lau of Alex.quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee een zware sanctie voor Lau en Alex
Ze spelen niet met mensen, ze gaven haar de kans om oprecht te zijn. Nu faalt ze omdat ze een laffaard is dus ik hoop nominatie. Als ze faalt omdat ze zegt "duw die missie maar in je aars, ik wil alex& karim niet kwetsen"zou ze van mij zelfs als sanctie imuniteit voor deze week mogen hebben al zie ik ze er het liefst optyfen!quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, iedereen weet het al dus het is al over, netjes dat ze het zelf heeft verkloot, zo speel je niet met mensen, zelfs niet in een spel. Dat weet de redactie hopelijk ook wel.
Ja Nos, maar dat weet Fons nog niet. Echt, ik verbaas me iedere dag meer en meer.quote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
Missie is een faal... Laura heeft gezegd dat ze beelden heeft gezien....
Alex wordt genomineerdquote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
Nu gaat er zeker 10.000 uit de pot van Laura.... Tjees wat is ze blij met al die aandacht....
Idd, ze stijgt een beetje in aanzien. Heb me in haar vergist, ze gaat niet over lijken. Voor Alex was dit een leuke test, voor Karim was het een kutstreek geweest. Goedzo Laura. Ik wil graag mooie tv zien maar niet over de rug van mensen die het niet verdienen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zei net al de bewoners helpen zelf het programma om zeep en de Stem doet er niets aan. Geef eens een sanctie van een paar duizend zodra er over iets wordt gepraat. Nomineren, missies, fluisteren.quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef beequeen het volgende:
Dus dit. Wat een fail weer. En Laura voelt zich weer 50%.
Karim verleidenquote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de missie van Laura was?
3 dagen lang karim kroelen, over zijn rug kriebelen en op zijn schoot zitten. En Alex moest jaloers worden.quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Kaasmix het volgende:
Alex: "Misschien moet ze jouw wel gaan verleiden nu."
Karim: "Nee joh!"
quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Darklight het volgende:
Dat zou wel leuk zijn Alex genomineerd door het falen van Laura
dat geld in die kluis interesseert ze geen bal, gewoon dreigen met een extit als ze hun mond voorbij pratenquote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zei net al de bewoners helpen zelf het programma om zeep en de Stem doet er niets aan. Geef eens een sanctie van een paar duizend zodra er over iets wordt gepraat. Nomineren, missies, fluisteren.
ze moest de komende 3 dagen met karim aanpappen zodat falex jaloers werd. kusjes geven, kriebelen, elke dag op schoot zitten etc.....quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
En zo zie je dat ze voor het spel gaat en niet voor Alex.quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze spelen niet met mensen, ze gaven haar de kans om oprecht te zijn. Nu faalt ze omdat ze een laffaard is dus ik hoop nominatie. Als ze faalt omdat ze zegt "duw die missie maar in je aars, ik wil alex& karim niet kwetsen"zou ze van mij zelfs als sanctie imuniteit voor deze week mogen hebben al zie ik ze er het liefst optyfen!
Precies, ik snap best dat ze niet meteen nee wil zeggen maar ze zorgt er iig voor dat niemand gekwetst wordt, prima zo.quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Idd, ze stijgt een beetje in aanzien. Heb me in haar vergist, ze gaat niet over lijken. Voor Alex was dit een leuke test, voor Karim was het een kutstreek geweest. Goedzo Laura. Ik wil graag mooie tv zien maar over de rug van mensen die het niet verdienen.
jezelf replyen.. Faalie Albertsquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Idd, ze stijgt een beetje in aanzien. Heb me in haar vergist, ze gaat niet over lijken. Voor Alex was dit een leuke test, voor Karim was het een kutstreek geweest. Goedzo Laura. Ik wil graag mooie tv zien maar over de rug van mensen die het niet verdienen.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
3 dagen lang karim kroelen, over zijn rug kriebelen en op zijn schoot zitten. En Alex moest jaloers worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |