Eigenlijk gewoon dat het goed tussen ze zit. Dat er een momentje van wantrouwen was (toen Karim uit de 3 musketiers stapten), maar dat ze elkaar nu weer volledig vertrouwen.quote:
Het was echt een moielijke hoor deze keerquote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef Stability het volgende:
[..]
je hebt weer 500 euro voor je persoonlijke kluis gewonnen
quote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Beter dan dat arrogante ge-mo wat jij nu probeert te bereiken met je berichten.
Tief een eind op. Je verneukt de sfeer.
Niet meer reageren op de psycho,vind ie alleen maar leuk,is ook rijp voor een enkeltje secret story huisquote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Je wordt hoe langer hoe grover, dat moet gezegd worden. En maar klagen dat ik niet on topic blijf moet je jezelf nu zien. En maar commentaar hebben op mij in plaats van op de streams.
Dat heb ik vorig topic ook al gezegd, ze begon goed door te saboteren maar ze maakt het niet af, da's jammer.quote:
neuh hoor, kom er gezellig bijzitten!quote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef Tassie37 het volgende:
Euhm...mag ik even interrumperen? Ben ik hier in een heuse Fok!-fittie beland?
quote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef Tassie37 het volgende:
Ga shoarma halen geit!quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Je wordt hoe langer hoe grover, dat moet gezegd worden. En maar klagen dat ik niet on topic blijf moet je jezelf nu zien. En maar commentaar hebben op mij in plaats van op de streams.
Ze had ook gewoon kunnen weigeren - ik ga niet spelen met gevoelens, ongeacht de consequenties..................had gekund, toch?quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet zo, het is daar bij de redactie of wit of zwart, Laura heeft nu een paar verleid/relatie missies gehad dus hup nu nog maar een keertje.... Een missie waarbij ze minder contact met Alex mag/kan hebben hoeft toch niet meteen aanpappen met een andere man te zijn? Ik snap best dat ze hier van baalt. Bij Jo in bed slapen had bijvoorbeeld ook heel leuk kunnen zijn, dat was dan ook meteen een mogelijkheid om Jo te ontmaskeren. Waarom nu weer een neprelatie voor Laura, dat ellendige gekriebel en geluier maar dan weer met een ander, wees nu eens orgineel.
Neuh, dit is niks. Komt voort uit vervelingquote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef Tassie37 het volgende:
Kaharin ga es solliciteren bij SST.quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet zo, het is daar bij de redactie of wit of zwart, Laura heeft nu een paar verleid/relatie missies gehad dus hup nu nog maar een keertje.... Een missie waarbij ze minder contact met Alex mag/kan hebben hoeft toch niet meteen aanpappen met een andere man te zijn? Ik snap best dat ze hier van baalt. Bij Jo in bed slapen had bijvoorbeeld ook heel leuk kunnen zijn, dat was dan ook meteen een mogelijkheid om Jo te ontmaskeren. Waarom nu weer een neprelatie voor Laura, dat ellendige gekriebel en geluier maar dan weer met een ander, wees nu eens orgineel.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
neuh hoor, kom er gezellig bijzitten!
neuh hoor.. is gewoon een irritante kebabkoerier die hier wil komen hangenquote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef Tassie37 het volgende:
Oke, dank je welquote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef Day het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon dat het goed tussen ze zit. Dat er een momentje van wantrouwen was (toen Karim uit de 3 musketiers stapten), maar dat ze elkaar nu weer volledig vertrouwen.
mensen verwijzen naar het SST huis... dat is echt het grofste wat ik vanavond gehoord hebquote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Niet meer reageren op de psycho,vind ie alleen maar leuk,is ook rijp voor een enkeltje secret story huis
Die is erquote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
FOK moet eens een ignore user-functie krijgen.
*Popcorn en cola pakt*quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
neuh hoor, kom er gezellig bijzitten!
ik zag het ja....respect !quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het was echt een moielijke hoor deze keer
Bij elke close-up, als je haar huid en rimpels om de lippen ziet zou je denken dat het een zware roker is.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef Bootjuuh het volgende:
SST_Guido SST Guido
En dan bollywood-dancer Karim die er naast aan het buikdansen is en Alex die voor de vocalen zorgt "Its gonna be a bumpy rideeeeee" #sstnl
Ik mis hem ook in het huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |