Je kan wel een theekransje bestellen op het Libelle forum, maar dat kan dan alleen op donderdagmiddag tussen 3 en 4, ja dan ken geen mens!quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef Bootjuuh het volgende:
SST_Guido SST Guido
IK had het gepaster gevonden als ze Mohombi - Bumpy Ride onder het stukje van Maik en Monique hadden geplakt. Boom boom bang with ya body yo
![]()
Tegen wie heb JIJ het nou weer?quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
Jij en je vriendjes spuien jullie mening in meervoud vaker over mij (daar hoor ik je niet over) en kennelijk voel je je aangesproken door wat ik schrijf, dus zal ik wel raak zitten met mijn conclusie. Fijne avond nog doei.
Kan je even streamen?quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Day het volgende:
Oh eindelijk een gewoon gesprek tussen Gerard en Karim!
quote:Op maandag 4 april 2011 21:40 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Begrijpend lezen kun je niet, blijkbaar, en on topic blijven ook niet.
(En wat het woord "even" betekent kun je zelf opzoeken hoop ik dan maar, voor de heel tragen van begrip ik schreef dat ik "even" weg ging)
eentje voor de Secret Story Jank top 100 misschien?quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oeh, da's wel een heel goede! De Dolly Dots!
push it van Salt'n Peppa voor moniquequote:Op maandag 4 april 2011 21:40 schreef sjampoeh het volgende:
De dames gaan zaterdag op de Foute Party een optreden geven. Jij kan beslissen op welk nummer. Luister vanavond om 21.15 naar Qmusic #sstnl
38 minutes ago via TweetDeck
Hopelijk houdt die no-no die er bijzit zijn bek ff dicht.quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Day het volgende:
Oh eindelijk een gewoon gesprek tussen Gerard en Karim!
quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef Bootjuuh het volgende:
SST_Guido SST Guido
IK had het gepaster gevonden als ze Mohombi - Bumpy Ride onder het stukje van Maik en Monique hadden geplakt. Boom boom bang with ya body yo
![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
[ [url=http://gs14.rimg.info/cf6578f61287f5aa19f856041d21c586.png]afbeelding ] [/url]
quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
[ [url=http://gs14.rimg.info/cf6578f61287f5aa19f856041d21c586.png]afbeelding ] [/url]
YESS! Topsmiliequote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet zo, het is daar bij de redactie of wit of zwart, Laura heeft nu een paar verleid/relatie missies gehad dus hup nu nog maar een keertje.... Een missie waarbij ze minder contact met Alex mag/kan hebben hoeft toch niet meteen aanpappen met een andere man te zijn? Ik snap best dat ze hier van baalt. Bij Jo in bed slapen had bijvoorbeeld ook heel leuk kunnen zijn, dat was dan ook meteen een mogelijkheid om Jo te ontmaskeren. Waarom nu weer een neprelatie voor Laura, dat ellendige gekriebel en geluier maar dan weer met een ander, wees nu eens orgineel.quote:Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ze brulde een paar dagen geleden nog dat 'zij en Alex ook wel eens uit elkaar getrokken konden worden ipv Mo en maik'.
Je wordt hoe langer hoe grover, dat moet gezegd worden. En maar klagen dat ik niet on topic blijf moet je jezelf nu zien. En maar commentaar hebben op mij in plaats van op de streams.quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Hallo! We stoken hier niet voor de buitenlucht! Denk een beetje aan het milieu. Als je zegt dat je gaat TIEF DAN EEN EIND OP! En doe die deur dicht.
Je kunt jezelf ook nuttig maken door schaap te gaan halen voor ons maar dat doe je ook niet! Kijk streams en maak comments of tief op.
het scrollt aardig ja. en dat voor beelden zonder geluid. (kut ziggo)quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef ZaZoe het volgende:
Lijkt wel of het steeds drukker wordt hier in de cossen, kan het niet meer bijhouden
dat denk ik toch niet...meneertje opdringerigheid wil er graag bij horen hequote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hopelijk houdt die no-no die er bijzit zijn bek ff dicht.
Ik heb nu commentaar op jou. OMDAT JE HET ZIT UIT TE LOKKEN BOERESHOARMA!quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Je wordt hoe langer hoe grover, dat moet gezegd worden. En maar klagen dat ik niet on topic blijf moet je jezelf nu zien. En maar commentaar hebben op mij in plaats van op de streams.
kan 1 van de modjes deze cloon van Jlo even afknallen?quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Je wordt hoe langer hoe grover, dat moet gezegd worden. En maar klagen dat ik niet on topic blijf moet je jezelf nu zien. En maar commentaar hebben op mij in plaats van op de streams.
Ja, je hebt gelijk, 2 weken geen lichamelijk contact was ook goed geweest.quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet zo, het is daar bij de redactie of wit of zwart, Laura heeft nu een paar verleid/relatie missies gehad dus hup nu nog maar een keertje.... Een missie waarbij ze minder contact met Alex mag/kan hebben hoeft toch niet meteen aanpappen met een andere man te zijn? Ik snap best dat ze hier van baalt. Bij Jo in bed slapen had bijvoorbeeld ook heel leuk kunnen zijn, dat was dan ook meteen een mogelijkheid om Jo te ontmaskeren. Waarom nu weer een neprelatie voor Laura, dat ellendige gekriebel en geluier maar dan weer met een ander, wees nu eens orgineel.
Ze had ook kunnen weigeren?quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet zo, het is daar bij de redactie of wit of zwart, Laura heeft nu een paar verleid/relatie missies gehad dus hup nu nog maar een keertje.... Een missie waarbij ze minder contact met Alex mag/kan hebben hoeft toch niet meteen aanpappen met een andere man te zijn? Ik snap best dat ze hier van baalt. Bij Jo in bed slapen had bijvoorbeeld ook heel leuk kunnen zijn, dat was dan ook meteen een mogelijkheid om Jo te ontmaskeren. Waarom nu weer een neprelatie voor Laura, dat ellendige gekriebel en geluier maar dan weer met een ander, wees nu eens orgineel.
QFTquote:Op maandag 4 april 2011 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan 1 van de modjes deze cloon van Jlo even afknallen?
Ligt niet aan zigo hoorquote:Op maandag 4 april 2011 21:45 schreef dasaliz het volgende:
[..]
het scrollt aardig ja. en dat voor beelden zonder geluid. (kut ziggo)
quote:RT: @secretstorynl Er is een technische storing met het geluid. We werken er hard aan om dit te verhelpen. Excuses voor het ongemak. #sstnl
Ook top.quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En Meredith Brooks?
I'm a bitch, I'm a lover......
Lijkt me ook een leuke.....
Hoe noem je je eigen gedrag? Toch zeker niet fatsoenlijk, mag ik hopen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb nu commentaar op jou. OMDAT JE HET ZIT UIT TE LOKKEN BOERESHOARMA!
Ik zie je nooit wat posten over de streams. Volgens mij heb je zelf nog het meeste commentaar op de mensen hier.quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
je hebt weer 500 euro voor je persoonlijke kluis gewonnenquote:Op maandag 4 april 2011 21:45 schreef Blackprinces het volgende:
Mijn positieve bericht van de dag:
Ik vind dat Laura het prima doet in het huis. Lekker gezellig en actief.
Sorry meer krijg ik gewoon niet uit me strot. Ik moet realistisch blijven.
Beter dan dat arrogante ge-mo wat jij nu probeert te bereiken met je berichten.quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hoe noem je je eigen gedrag? Toch zeker niet fatsoenlijk, mag ik hopen.
technische storing. ze bedoelen de regie. om die nu een technische storing te noemen, best lullig.quote:
Zeg, doe je naam eer aan, en ga naar JE Psychiater, leipe lowietjequote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
gelukkigquote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef Flow3r het volgende:
alles weer goed met Laura mensen , geen paniek, ze ligt weer op haar bed
Nou kindertjes! Is het nou afgelopen!quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
gewoon lekker negeren, geen last meer vanquote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Beter dan dat arrogante ge-mo wat jij nu probeert te bereiken met je berichten.
Tief een eind op. Je verneukt de sfeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |