Nogmaals, niet iedereen heeft meteen zijn woordje klaar Bommie, ik weet dat jij dat wel hebt maar sommigen moeten eerst alles even op een rijtje zetten.quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef versabommie het volgende:
De missie was gewoon heel heeeeeeeeeeeel erg simpel: Zeg NEE of je bent een hoer.. Klaar!
Technische problemen volgens twitterquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef Chuckster het volgende:
Mmm ik heb geen audio op stream 3 en 4?
Ik geloof dat ze Karim gelijk apart nam om verhaal te halen, en dat valt op en dus wordt er gespeculeerd, 1 van de 2 heeft waarschijnlijk zijn/haar mond voorbij gepraatquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Wel jammer dat we nu niet precies weten hoe het komt dat iedereen het al weet
was dát maar waarquote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
haar volgende missie zou moeten zijn dat ze niet mag liggen en dan alle andere bewoners naar de slaapkamer laten gaan en verplicht op bed laten liggen, laat die lange maar eens een tijdje staan op die stelten
quote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef Tassie37 het volgende:
Kan dat geluid goedverdoeme niet aan? Ik kan gewoon mijn schizofrene bührmann horen pissen.
Nou dat hebben goed kunnen volgen hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Wel jammer dat we nu niet precies weten hoe het komt dat iedereen het al weet
en Laura moet er eerst een week over slapenquote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nogmaals, niet iedereen heeft meteen zijn woordje klaar Bommie, ik weet dat jij dat wel hebt maar sommigen moeten eerst alles even op een rijtje zetten.
Ja sorry, maar zo zie ik het ook.quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
De missie was gewoon heel heeeeeeeeeeeel erg simpel: Zeg NEE of je bent een hoer.. Klaar!
Echt wel, anders zijn het echt prutsers.quote:
Hoe het begonquote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou dat hebben goed kunnen volgen hoor.
Ze kwam geschrokkken uit KvdW en dat had karim al gezien.quote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze Karim gelijk apart nam om verhaal te halen, en dat valt op en dus wordt er gespeculeerd, 1 van de 2 heeft waarschijnlijk zijn/haar mond voorbij gepraat
Ben wel van mening dat deze opdracht prima past bij sletje Laura
En friemelenquote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en Laura moet er eerst een week over slapen
Zeg ikquote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze kwam geschrokkken uit KvdW en dat had karim al gezien.
Daarna ging ze alleen buiten wandelen met haar hand voor haar ogen.
Karim ging naar haar toe en had al gauw door wat er gaande was.
Komop, dit was gewoon een nobrainer. Ze zei tegen alex dat het tegen haar gevoel is. Dat wist ze dan ook al in de kamer. Nee zeggen is heel niet moeilijk. Ze heeft geen grenzen voor geld.. Ze is dus een door externe financiële prikkels gestimuleerde vrouw met een kneedbaar karakter. of simpel gezegd.. EEN HOER!quote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nogmaals, niet iedereen heeft meteen zijn woordje klaar Bommie, ik weet dat jij dat wel hebt maar sommigen moeten eerst alles even op een rijtje zetten.
dan had ze ballen gehad, maar die heeft ze niet eens beet bij Faalexquote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry, maar zo zie ik het ook.
Ze had gewoon heel simpel kunnen zeggen: sorry nee, ik wil niet zo neergezet worden.Ik moest al een fake relatie beginnen, vervolgens laten jullie me trouwen met een ander en nu moet ik weer een ander versieren. Daar doe ik niet aan mee.
Lol, dat is niks nieuws idd.quote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en Laura moet er eerst een week over slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |