abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95161048
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Definieer dom.
Moet je aan diegene vragen die PVV'ers dom vinden.....
pi_95161228
quote:
99s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Moet je aan diegene vragen die PVV'ers dom vinden.....
Ik moet het dus aan mezelf vragen? PVV'ers vind ik dom omdat zij met open ogen in de praatjes en beloftes van een populist trappen. Ook vind ik het dom dat zij werkelijk geloven dat Wilders' ondoordachte oplossingen daadwerkelijk worden uitgevoerd en realistisch zijn. Ook simpel vind ik Wilders' oproep om uit de euro te stappen. Het is een hoop ondoordacht geschreeuw. Schreeuwen om het schreeuwen, zeg maar. De PVV heeft zich niet ten doel gesteld om haalbare oplossingen aan de man te brengen, maar oplossingen die lekker in het gehoor liggen. Daarom vind ik het dom om PVV te stemmen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_95162046
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik moet het dus aan mezelf vragen? PVV'ers vind ik dom omdat zij met open ogen in de praatjes en beloftes van een populist trappen. Ook vind ik het dom dat zij werkelijk geloven dat Wilders' ondoordachte oplossingen daadwerkelijk worden uitgevoerd en realistisch zijn. Ook simpel vind ik Wilders' oproep om uit de euro te stappen. Het is een hoop ondoordacht geschreeuw. Schreeuwen om het schreeuwen, zeg maar. De PVV heeft zich niet ten doel gesteld om haalbare oplossingen aan de man te brengen, maar oplossingen die lekker in het gehoor liggen. Daarom vind ik het dom om PVV te stemmen.
Dus eigenlijk wil je zeggen dat het stemgedrag van bepaalde mensen dom is, hetgeen niet direct hoeft te betekenen dat die mensen dom zijn?
pi_95162268
quote:
99s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dus eigenlijk wil je zeggen dat het stemgedrag van bepaalde mensen dom is, hetgeen niet direct hoeft te betekenen dat die mensen dom zijn?
Als je werkelijk gelooft in de oplossingen van de PVV, dan ben je niet de slimste.
pi_95162337
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je werkelijk gelooft in de oplossingen van de PVV, dan ben je niet de slimste.
Ik vind dat wel meevallen. Ik geloof niet in de plannen van de PvdA (oa de prachtwijken). Dit blijkt inmiddels ook een grote farce te worden en inmiddels willen ze toch weer wat meer hoogopgeleiden en autochtonen in die wijken plaatsen.
Mensen die wel in deze plannen geloofden,.... zijn die dan ook dom??
  donderdag 7 april 2011 @ 12:22:08 #166
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95162520
Ik snap nog steeds niet dat jij de PVV zo loopt te verdedigen
O)))
pi_95162644
quote:
99s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen. Ik geloof niet in de plannen van de PvdA (oa de prachtwijken). Dit blijkt inmiddels ook een grote farce te worden en inmiddels willen ze toch weer wat meer hoogopgeleiden en autochtonen in die wijken plaatsen.
Mensen die wel in deze plannen geloofden,.... zijn die dan ook dom??
De PvdA gebruikte tenminste argumenten. De PVV heb ik nog nooit een argument zien aandragen. Die roept gewoon wat. Dat is dom.
pi_95162660
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:22 schreef arucard het volgende:
Omdat hij zich als VVD'er verbonden voelt met de PVV, ofzo.
pi_95162883
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:22 schreef arucard het volgende:
Ik ga graag tegen de stoom in ;)
  donderdag 7 april 2011 @ 12:37:42 #170
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95163076
quote:
99s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik ga graag tegen de stoom in ;)
Ik geloof er niks van.
O)))
pi_95163373
quote:
99s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:

_O-
Jammer dat niet gespecificeerd wordt in welke richtingen mensen zijn opgeleid. Ik denk echt dat die paar hoogoplgeleide pvv stemmers zijn opgeleid in een richting waarin je zeer specifiek en abstract moet denken, zonder dat je je hoeft te verdiepen in processen die lastig te definiëren zijn en waarvoor een zekere mate van inlevingsvermogen vereist is.

Natuurlijk zijn er voldoende beta's die beiden kunnen, en ik denk ook zeker dat betaonderwerpen veel ingewikkelder zijn, maar degenen met autistische trekjes snappen echt geen reet van sociaal-maatschappelijke problemen.

Verklaart meteen waarom fok! zo rechts is, met al die xenofobe autisten hier.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_95166557
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Definieer dom.
KoosVogels.
pi_95166770
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Jammer dat niet gespecificeerd wordt in welke richtingen mensen zijn opgeleid. Ik denk echt dat die paar hoogoplgeleide pvv stemmers zijn opgeleid in een richting waarin je zeer specifiek en abstract moet denken, zonder dat je je hoeft te verdiepen in processen die lastig te definiëren zijn en waarvoor een zekere mate van inlevingsvermogen vereist is.

Natuurlijk zijn er voldoende beta's die beiden kunnen, en ik denk ook zeker dat betaonderwerpen veel ingewikkelder zijn, maar degenen met autistische trekjes snappen echt geen reet van sociaal-maatschappelijke problemen.

Verklaart meteen waarom fok! zo rechts is, met al die xenofobe autisten hier.
Ja, jij snapt het wel. Je hebt je roeping gemist als Fok! psycholoog. Alleen jammer dat je geen reet weet van psychologie.
pi_95167757
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:04 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

KoosVogels.
aahahahahaha goeie grap
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja, jij snapt het wel. Je hebt je roeping gemist als Fok! psycholoog. Alleen jammer dat je geen reet weet van psychologie.
nog betere grap

Gelukkig is er altijd dr. Nikita nog om het ongelijk van alle vieze linksche mensen aan te tonen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_95172740
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:32 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

aahahahahaha goeie grap

[..]

nog betere grap

Gelukkig is er altijd dr. Nikita nog om het ongelijk van alle vieze linksche mensen aan te tonen.
Ik snap niet wat jij met alle vieze en nog wat hebt maar ik praat zelden in termen van links en rechts. Tip, wees eens wat zelfstandiger in het denken en laat je niet zo beinvloeden door in het wilde weg roeptoeters als KoosVogels na te praten en voor waarheid aan te nemen die van alles uit zijn dikke duim trekt om maar niet normaal te hoeven reageren.
pi_95177277
Nikita, kan je aub kappen met op de man spelen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_95181437
quote:
4s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:16 schreef du_ke het volgende:
Nikita, kan je aub kappen met op de man spelen?
Gelukkig spelen de anderen niet op de man, het is maar wat je wilt zien. :')

Ook voor jou, relativeer eens want nu kom je alweer bevooroordeeld over.
pi_95182313
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Gelukkig spelen de anderen niet op de man, het is maar wat je wilt zien. :')

Ook voor jou, relativeer eens want nu kom je alweer bevooroordeeld over.
Dit soort zeiktopics lees ik niet echt intensief door. Ik zie je zeiken op KoosVogels en je weet best dat we dat hier niet willen. Als ik koos op jou zie zeiken zeg ik daar ook wat van.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_95183725
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik snap niet wat jij met alle vieze en nog wat hebt maar ik praat zelden in termen van links en rechts.
Je bent wel in een jolige bui vandaag, eh?
pi_95204935
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En wat was het onderwerp van jou dissertatie?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')