quote:Op maandag 4 april 2011 09:59 schreef PiRANiA het volgende:
Gisteren is een aantal specials op usenet gezet. Ter informatie.
Welke specials?quote:
Ah, niets nieuws dusquote:Op maandag 4 april 2011 11:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
• USA Road Trip
• Middle East Special
• Albania Road Trip
quote:Richard Hammond reveals the surprising engineering
connections behind the Formula 1 car, including a
revolutionary 19th-century cannon and ancient sailing
boats.
URL Link : http://www.tvrage.com/shows/id-21817
Is al op discovery channel sinds 2008quote:Op maandag 16 mei 2011 12:18 schreef epicbeardman het volgende:
Richard Hammond heeft ook een serie waar hij onderzoekt en laat zien hoe gebouwen/bruggen en nu dus een Formule 1 auto in elkaar zit.
Richards Hammonds Engineering Connections heet het, S03E02 720p! is de formule 1 versie.
Heb even intro gezien en zag er heel goed uit!
[..]
Tegenwoordig NGC toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is al op discovery channel sinds 2008
Ach, is toch allemaal hetzelfde, NGC zendt alleen nog maar dog wisperer uitquote:
Dat zenden ze wel belachelijk vaak uit ja, bijna altijd als ik er voorbij zapquote:Op maandag 16 mei 2011 14:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, is toch allemaal hetzelfde, NGC zendt alleen nog maar dog wisperer uit, beter zenden ze gewoon weer natuurdocumentaires uit.. zie je op animal Planet ook niet meer.
Dan klopt de TT nog welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:46 schreef Guard het volgende:
Ik las op finalgear dat TG waarschijnlijk op 22 juni terugkeert, maar is onbevestigd door de BBC
Die is zo veranderd hoor.quote:
Oeh!quote:Op zondag 29 mei 2011 14:24 schreef Rory78 het volgende:
Ik zag zojuist tijdens de voorbeschouwing van de GP F1 van Monaco een item over de mannen.. Ze reden over het legendarische cicruit met drie hot hatches. James had Flavio Briatore naast zich zitten in een Renault; naast Richard in de Fiat 500C zat Christian Horner en naast Jeremy zat Ecclestone himelf in een DS3. Het was overduidelijk een teaser voor het nieuwe seizoen..
Dat hebben ze alweer gerectificeerd: http://www.topgearmagazin(...)euw-seizoen-topgear/quote:
Wat een suffe URLquote:Op zondag 29 mei 2011 23:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat hebben ze alweer gerectificeerd: http://www.topgearmagazin(...)euw-seizoen-topgear/
Alleen bij jouw in de buurt of in heel Nederland? Ik zou namelijk wel graag BBCII willen houdenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:22 schreef Guard het volgende:
Lekkere move van Ziggo, gaan ze BBC2 uit het analoge pakket gooien
Gelukkig heb ik wel digitale tv
Lekker lullig dan, zelfs Digitenne heeft nu eindelijk BBC 1 en 2.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:22 schreef Guard het volgende:
Lekkere move van Ziggo, gaan ze BBC2 uit het analoge pakket gooien
Gelukkig heb ik wel digitale tv
Dat is in het nieuws geweest, Ziggo gaat in het (voor elke Ziggo aansluiting) analoge zenderpakket BBC2, NDR en nog een Franse zender verwijderen. Dat wordt gedaan om ruimte te maken voor digitale zenders..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Alleen bij jouw in de buurt of in heel Nederland? Ik zou namelijk wel graag BBCII willen houden
welke provider?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef epicbeardman het volgende:
Gelukkig is glasvezel beschikbaar hier, bbc 1/2/3/4 en bbc HD wat een luxe!
Nee hoor! heb zelf een top gear pack van 138gb op pc staan die ik vaak heb afgespeeldquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net nog een dubbele aflevering op Veronica gezien![]()
Of word ik nu kiezelhard uitgelachen?
UPC doet t ook prima hier, BBC 1,2,3,4, HD is een optie als ik jet HD-pakket activeerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef epicbeardman het volgende:
Gelukkig is glasvezel beschikbaar hier, bbc 1/2/3/4 en bbc HD wat een luxe!
natuurlijk niet, iedere TG aflevering bekijken is genieten. Of ie nu nieuw is of eentje uit de oude doos..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net nog een dubbele aflevering op Veronica gezien![]()
Of word ik nu kiezelhard uitgelachen?
Misschien een Le Mans-aflevering?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:43 schreef j0rrit het volgende:
Wat voor TG aflevering komt er vanavond op BBC2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:40 schreef PiRANiA het volgende:
[ link | afbeelding ]
ook zo'n teller?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:40 schreef PiRANiA het volgende:
[ link | afbeelding ]
ook zo'n teller?Yay! Ik heb er zin an!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer dat ze niet meer tot 10 afleveringen gaan, is toch wel weinig die 6..quote:Op maandag 20 juni 2011 16:19 schreef JDude het volgende:
Als ik bbc.co.uk/topgear moet geloven, telt ook seizoen 17 maar weer zes afleveringen. De tijd van de "lange" Top Gear seizoenen lijkt nu echt voorbij...
En dan 1 à 2 auto's per aflevering. Wordt toch wel een beetje heel erg summierquote:Op maandag 20 juni 2011 19:30 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet meer tot 10 afleveringen gaan, is toch wel heel weinig die 6..
Inderdaad, ze zijn wel heel erg aan het bezuinigen. Vorig seizoen was ook al 2 maanden later dan normaalquote:Op maandag 20 juni 2011 19:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En dan 1 à 2 auto's per aflevering. Wordt toch wel een beetje heel erg summier...
Acht uur Engelse tijd, negen uur NL tijd.quote:
quote:Op [url=http://forum.fok./topic/1632414/3/30#98511092]woensdag 22 juni 2011 15:34[/url] schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Acht uur Engelse tijd, negen uur NL tijd.
Kan je de linkjes ook nog even copy-pasten?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:44 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Reminder: Top Gear S17E01, 21:00, BBC2
Ga er maar weer voor zitten, want vanavond gaat Top Gear weer los!
Na enkele maanden rust heeft ons olijke trio zich weer helemaal opgeladen voor een nieuw seizoen, nummer 17 alweer. Hiermee vertel ik niets nieuws, want we zijn de afgelopen weken opgewarmd met twee trailers (hier en hier te bekijken).
Wat krijgen we vanavond voor de kiezen? Jeremy Clarkson viert de 50ste verjaardag van de Jaguar E-type door plaats te nemen in een hedendaagse interpretatie van de klassieker, ter waarde van een half miljoen pond. Richard Hammond pakt het wat groter aan: hij gaat naar Zuid-Afrika voor een rondje in de Paramount Marauder, een auto uit de Dartz-klasse. James May tenslotte, leeft zich uit in een MINI WRC, samen met Amy Williams, een Britse Olympisch kampioen.
Verder stuurt Jezza op de Top Gear track een stukje in de BMW 1M, en is er weer plaats voor het vaste item ‘Star in a reasonably priced car’. Kijken dus!
Binnenkort nog niet, en ik spreek uit ervaring het staat momenteel opquote:Op zondag 26 juni 2011 20:54 schreef Iemand91 het volgende:
Uitgerekend op BBC2 net nadat ziggo dit uit het analoge pakket heeft gegooid.![]()
Ik heb digitenne en die hebben ze er net nieuw ingezetquote:Op zondag 26 juni 2011 20:54 schreef Iemand91 het volgende:
Uitgerekend op BBC2 net nadat ziggo dit uit het analoge pakket heeft gegooid.![]()
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
I'm bored, I'm the chairman of the bored
Volgens mij pas per 30 juni, dus je had het gister nog gewoon moeten kunnen zienquote:Op zondag 26 juni 2011 20:54 schreef Iemand91 het volgende:
Gooi jij Ziggo er uit en neem je een Sat antenne. Heb je BBC 3&4 BBCHD ITV, Channel 4 en nog veel meer er gewoon ook bij. Free to air.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:54 schreef Iemand91 het volgende:
Nee, als iets van 2 weken niet meer.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Volgens mij pas per 30 juni, dus je had het gister nog gewoon moeten kunnen zien
Hmm, opzich ook wel interessant, snap niet precies alleen niet precies waarom je dat allemaal nodig hebt wat je verteld, (EDIT: nu wel; triple sat) maar dat is wel heel erg offtopic...quote:Op maandag 27 juni 2011 13:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gooi jij Ziggo er uit en neem je een Sat antenne. Heb je BBC 3&4 BBCHD ITV, Channel 4 en nog veel meer er gewoon ook bij. Free to air.
Eenmalige investering voor een schotel met 2 LNB's en 2 sat recievers.
En je kan altijd nog downloadenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nee, als iets van 2 weken niet meer.
[..]
Hmm, opzich ook wel interessant, snap niet precies alleen niet precies waarom je dat allemaal nodig hebt wat je verteld, (EDIT: nu wel; triple sat) maar dat is wel heel erg offtopic...
En we zitten niet echt te wachten op een schotel buiten.![]()
We gaan hier waarschijnlijk voor digitale tv van ziggo dus dan moet er weer BBC2 komen =
Top Gear + Have I Got News For You + Mock the Week.
Britse TV:![]()
True, of vanacht om 00:20 uur kijken. BBCII werkt nu weer bij ons (frequentie was veranderd), maar dit geld nog maar tot donderdag. Maar digitale Ziggo komt er hoogstwaarschijnlijk aan!quote:
Ik denk dat Jeremy dat ding ook gruwelijk zou kunnen misbruikenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:55 schreef Iemand91 het volgende:
Net gezien op BBCII, zo moet Top Gear zijn; veel auto's, goed camerawerk, interessante gast.
En die Marauder (en het hele item d'r over) potver wat een ding![]()
![]()
Precies iets voor Richard.
Tja, Richard is meestal van de aparte dingen; de rocketcar, dit en nog wat meer van dit soort dingen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeremy dat ding ook gruwelijk zou kunnen misbruiken
Misschien dat ie z'n vrienden van de lucht/landmacht er wel bij had gehaald
Nou...quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, Richard is meestal van de aparte dingen; de rocketcar, dit en nog wat meer van dit soort dingen.
Jeremy de POWER ofwel alleen maar snelle / dure enz. wagens.
James de betaalbare of héél aparte dingen (die maanwagen van pas).
Ze wijken vaak hiervan af, maar vaak heb ik het gevoel dat het zo wel ongeveer verdeeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |