Ik geloof in hoor en wederhoor....quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef snetje het volgende:
mwah! in deze geef ik mamajo wel gelijk! om Jo in dat huis te stoppen en eindelijk eens voor haarzelf te kiezen en om zo ook in te zien dat na 3 weken het flapdrolletje en moederkindje Dennix haar al dumpt omdat zijn mamie dat wil!! lijkt me moeilijk hoor om je dochter 3 jaar lang door een ellende te zien gaan omdat een ander der eigen kind niet kan loslaten...
en neen Jo is geen favo van mij, maar ik zie wel dat dit verdriet echt is ..eens kijken of we nu een andere Jo krijgen te zien ...
Ik vind dr wel lief zo...quote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne is trouwens veranderd in het huis.
Is dat positief?
Alex zit steeds aan die zeiloren.quote:
Waarop Jo zegt: Kon je het niet met mij doen!!!quote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef iBenny het volgende:
Flip: "Ik had daar (in de KvdW, red.) echt een goed gesprek. Normaal zit ik daar altijd grapjes te maken, maar ik heb nou een keer echt een goed gesprek gehouden."
Die jongen heeft echt nog een hele muur om zichzelf weg te brokkelen hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef iBenny het volgende:
Flip: "Ik had daar (in de KvdW, red.) echt een goed gesprek. Normaal zit ik daar altijd grapjes te maken, maar ik heb nou een keer echt een goed gesprek gehouden."
quote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef versabommie het volgende:
op herhaling, want deze is het waard :p
Over die as in een tas en kipkruiden, heb een paar weken geleden deze gezien en moest er gelijk aan denken![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef versabommie het volgende:
op herhaling, want deze is het waard :p
Over die as in een tas en kipkruiden, heb een paar weken geleden deze gezien en moest er gelijk aan denken![]()
![]()
Dat werd al lang door de cossers voorspeldquote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
Flip denkt dat het zijn schuld is/hij er mede verantwoordelijk voor is dat hij weg is bij dr.
Moet je ook niet op gaan zitten, moet je op drukken.quote:
Ik denk ook wel dat het daardoor komt. Jo heeft al vaker aangegevn dan Dennis een jaloersfiguur isquote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat werd al lang door de cossers voorspeld
quote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
das om te checken of ze nog leeft al zeewaardig is!!
Welke stream is dat?quote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef DeWalrus het volgende:
Alex pakt het ridderlijke sabeltuig in de hand en bestijgt Laura als ware het zijn edele ros. Passioneel neemt hij haar in zijn tengere maar sterke armen en fluistert haar lieve woordjes in het oor die zijn vrienden ooit gezegd hebben. Love is in the air!
Nee Laura voelt niet veel voor Alex.quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jep
[..]
Ik denk echt dat Laura hem ook wel leuk vind hoor en het niet alleen spel is..
"Oh, dat meisje dat altijd huilt... "quote:
Ja maar ze zei ook dat als hij ging stappen dat zij dan van allemala mensen SMSjes kreeg van wat ie aan het doen was... Dus hij kon niets doen zij ze. Sorry maar dat klinkt ook behoorlijk fakking jaloers eigenlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het daardoor komt. Jo heeft al vaker aangegevn dan Dennis een jaloersfiguur is
quote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef DeWalrus het volgende:
Alex pakt het ridderlijke sabeltuig in de hand en bestijgt Laura als ware het zijn edele ros. Passioneel neemt hij haar in zijn tengere maar sterke armen en fluistert haar lieve woordjes in het oor die zijn vrienden ooit gezegd hebben. Love is in the air!
slaap wel heksje!!! en bedankt voor je SL story'squote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef Toverheks het volgende:
mensen nog veel SSTreamplezier hier met zijn allen
Ja, weet ik , ik was het ook niet van planquote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Moet je ook niet op gaan zitten, moet je op drukken.
![]()
Ik kwam hunten he, ik waarschuwde nog.![]()
Gut die Jo-sJow gaat maar door, nu pakt ze Philip even in met der verdriet.
Zelf vind ik het leuk om te zien hoe mensen kunnen veranderen en ook echt iets over zichzelf leren.quote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne is trouwens veranderd in het huis.
Is dat positief?
Notte Heksquote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef Toverheks het volgende:
mensen nog veel SSTreamplezier hier met zijn allen
quote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef DeWalrus het volgende:
[..]
Verwarde SST even met een doktersroman over ridders ;-)
In de meeste relaties is de man de prikker, en de vrouw de slikker ( de pil dan he voor ik bonje heb hier )quote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
mannen prikken er gewoon beter door heen dan vrouwen
huh.. is mijn post wel doorgekomen? kon hem al niet terugvinden ... ojee nu 2 keer zelfsquote:Op zondag 3 april 2011 23:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik geloof in hoor en wederhoor....
Ga dus niet iemand veroordelen aan de hand van eenzijdige informatie.....
Alles wat we nu weten komt van mamajo, en is eenzijdig.
Van de kant van Dennis is niets vernomen, dus geen wederhoor, en geen goeie info dus.....
ik ook doeiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga het goeie voorbeeld van Heksje volgen......
Effe de hond leeg laten lopen, en morgen weer verder kijken naar deze treurige soap
Is een prachtige kreetquote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga het goeie voorbeeld van Heksje volgen......
Effe de hond leeg laten lopen, en morgen weer verder kijken naar deze treurige soap
gaan ze nu echt weer ??quote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef Stability het volgende:
oh gatver, daar gaat die dekhengst weer, met zn 70er jaren broekie
hij is eng, en heeft een ouwemannen kopquote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna: Ik zweet het Flip de vrouwen buiten liggen aan je voeten als je het huis uit gaat.
Wat een rare smaak hebben vrouwen toch.
Gister ging iemand zn hond even resetten, ook een fraaiequote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna: Ik zweer het Flip de vrouwen buiten liggen aan je voeten als je het huis uit gaat.
Wat een rare smaak hebben vrouwen toch.
Ik probeer elke dag wat anders te verzinnenquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gister ging iemand zn hond even resetten, ook een fraaie:D
niet alleen qua uiterlijk ik vind hem ook achterbaks. Qua innerlijk is hij toch niet echt leuk lijkt mij?quote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
[..]
hij is eng, en heeft een ouwemannen kop
als je een klein hondje hebt, kan je ook zeggen: ik ga de straat ff dweilenquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gister ging iemand zn hond even resetten, ook een fraaie:D
Wordt er geneukt? Moet ik omschakelen?quote:
zowel innerlijk als uiterlijk issie eng en lelijkquote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
niet alleen qua uiterlijk ik vind hem ook achterbaks. Qua innerlijk is hij toch niet echt leuk lijkt mij?
Duracel is voor konijnen en die zingen nietquote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef DeWalrus het volgende:
Moet Monique niet een setje nieuwe batterijen bestellen om sekspop Mike vanavond weer het Wilhelmus te laten trommelen?
Een auto die op gas rijdt en een steenoven in de tuin denk ik.quote:
Die schrijf ik op: De hond is nog niet geschorenquote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef Stability het volgende:
[..]
als je een klein hondje hebt, kan je ook zeggen: ik ga de straat ff dweilen
Filmpjes waarvan, bij elke scheet die iemand in dat huis moet laten, krijgen de streamers een SL.quote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Flash ik mis je filmpjes ik hoorde dat je gestopt was.
maar deze foto, is net teveel hoor.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Een auto die op gas rijdt en een steenoven in de tuin denk ik.
konijnen is toch het enige wat hij doet?quote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Duracel is voor konijnen en die zingen niet
blijf je blijf je blijf je blijf je ??????????quote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Filmpjes waarvan, bij elke scheet die iemand in dat huis moet laten, krijgen de streamers een SL.
Weltrustenquote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
Vind echt een mooi gesprek tussen Flip en Jo.
Maar ik ga nu lekker slapen morgen weer veel te vroeg op!
Slaap lekker voor alle Lieve FOK!ers hier!!!
quote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Duracel is voor konijnen en die zingen niet
Probeert zij nu te bedenken met wat voor stunt zij nog moet komen op een beetje uit de verf te komen??quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
konijnen is toch het enige wat hij doet?
Flash, je blijftquote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Filmpjes waarvan, bij elke scheet die iemand in dat huis moet laten, krijgen de streamers een SL.
Moest gaan douchen van Moquote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
hmm...maik is toch maar weer de slaapkamer uitgegaan als ik het zo zie?
ciao nikiquote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
Vind echt een mooi gesprek tussen Flip en Jo.
Maar ik ga nu lekker slapen morgen weer veel te vroeg op!
Slaap lekker voor alle Lieve FOK!ers hier!!!
gemene laura gaat gauw in haar eigen bedje liggen, zodat flipje weer naar de mannen moet ? en de momenten mist van jo ?quote:
nou, ze doen het ook MET licht, ik zette gisternacht ff mn tv aan, en schrok me dood, mo was echt aan het rodeo rijden hoor , en iedereen moest de kamer uit....quote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef K_L het volgende:
[..]
Nog ff wachten tot het licht uitgaat![]()
Maar dan gaat het geheid beginnen
Het is Joanna die iets meer ruimte geeft volgens mij. Ik vind hem eigenlijk alleen leuk bij Joanna en verder vind ik hem een lul.quote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef freaky40 het volgende:
Ik voel dat Flip is opgelucht dat het uit is, kan aan mijn liggen hoor...Hij is een stuk losser nu.
Misschien moet ze die tip eens zelf uitvoeren,... straks komen die lippen niet meer los van elkaar.quote:
dan mag ze zelf ook wel een keer gaanquote:
Hij is ondertussen vast gezwicht naar Aafke der bed, z'n oude bed is niet eens opgemaakt..quote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gemene laura gaat gauw in haar eigen bedje liggen, zodat flipje weer naar de mannen moet ? en de momenten mist van jo ?![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij is ondertussen vast gezwicht naar Aafke der bed, z'n oude bed is niet eens opgemaakt..
Nottequote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Respect in MIJN topic.![]()
Hou het droog en negeer Maik en Moon.
Sterker nog als je het ook gaat doen zo doe het dan beter.(vrouwen willen voorspel)
Als Flip zijn mond op Jo haar tranen drukt wil ik dat graag lezen morgenochtend.........maar nog beter als Flash er een filmpje van heeft.
doeggies.
Echt??quote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, ze doen het ook MET licht, ik zette gisternacht ff mn tv aan, en schrok me dood, mo was echt aan het rodeo rijden hoor , en iedereen moest de kamer uit....
Nu denkt Maik nog dat ze een strakke doos heeftquote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Misschien moet ze die tip eens zelf uitvoeren,... straks komen die lippen niet meer los van elkaar.
En dan niet onderdelen van de vrouwelijke anatomie overslaan.quote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef Stability het volgende:
[..]
dan mag ze zelf ook wel een keer gaan
OMFG!quote:Op zondag 3 april 2011 23:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan niet onderdelen van de vrouwelijke anatomie overslaan.Daar groeit onderhand peniciline, vandaar dat ze geen last meer heeft van haar blaasontsteking.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan niet onderdelen van de vrouwelijke anatomie overslaan.Daar groeit onderhand peniciline, vandaar dat ze geen last meer heeft van haar blaasontsteking.
ik heb het ook gezien.. En toen ze net zouden wisselen van positie stapte Karim binnen!!quote:
ja echt . ik wist niet wat ik zag...ze zat bovenop hem en ging tekeer als een rodeorijder....quote:
Hij deed idd een alexjequote:Op zondag 3 april 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb het ook gezien.. En toen ze net zouden wisselen van positie stapte Karim binnen!!
En daar zag je twee apen neuken?? Kon je m net zo goed op SS laten staanquote:Op zondag 3 april 2011 23:30 schreef Stability het volgende:
[..]
ja echt . ik wist niet wat ik zag...ze zat bovenop hem en ging tekeer als een rodeorijder....
en niet even....ik dacht oh is zo wel voorbij, maar het duurde zo lang dat ik van ellende overgeschakeld heb naar discovery hahahahaha
indd ! vol in de spotlights....je zag de camera zelfs de kamer ronddraaienquote:
de filmpjes staan al in haar topic!!quote:Op zondag 3 april 2011 23:30 schreef Stability het volgende:
[..]
ja echt . ik wist niet wat ik zag...ze zat bovenop hem en ging tekeer als een rodeorijder....
en niet even....ik dacht oh is zo wel voorbij, maar het duurde zo lang dat ik van ellende overgeschakeld heb naar discovery hahahahaha
ja hahahahahaha die begon te geinen hahahahaquote:Op zondag 3 april 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb het ook gezien.. En toen ze net zouden wisselen van positie stapte Karim binnen!!
Link?? Ik ben luiquote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
de filmpjes staan al in haar topic!!
Jo heeft Flip altijd op een klein afstandje gehouden omdat ze een relatie had. Ze had altijd Dennis in haar achterhoofd. Hopelijk wordt ze nu losser hierin en krijgen we een andere Jo te zienquote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is Joanna die iets meer ruimte geeft volgens mij. Ik vind hem eigenlijk alleen leuk bij Joanna en verder vind ik hem een lul.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef 38half het volgende:
Ze wil wel dr sjerp terug, die is ze vergeten op te schrijven. Het is wel dr finalesjerp!!
quote:Op zondag 3 april 2011 23:30 schreef Stability het volgende:
[..]
Alstublief!quote:
geen idee wat er op was, ik viel in slaap voor de tvquote:Op zondag 3 april 2011 23:30 schreef BobHarris het volgende:
[..]
En daar zag je twee apen neuken?? Kon je m net zo goed op SS laten staan
De hoer van Rotterdam verkiezing?quote:Op zondag 3 april 2011 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
aan welke missverkiezing heeft ze mee gedaan ?
En die anderen wachten op de bank, dat vondt ik zo hilarischquote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef DeWalrus het volgende:
Het erge, maar voor ons ook het mooie natuurlijkzo staat ze voor altijd op youtube en op dit forum.
Pappa en mamma trots natuurlijk op zo'n vereeuwigingquote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef DeWalrus het volgende:
Het erge, maar voor ons ook het mooie natuurlijkzo staat ze voor altijd op youtube en op dit forum.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG!Wat zijn jullie vrouwen toch grof in de muil he?
weet ik niet, vraag het anders aan flashbox die neemt alles opquote:
Maar daarna mocht Maik het even overnemen.. En dat was geen reclame voor Ikea-bedden...quote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hahahahahaha die begon te geinen hahahaha
Kon het even niet volgen, ze had het over Ibiza.quote:Op zondag 3 april 2011 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
aan welke missverkiezing heeft ze mee gedaan ?
Ik zou best wel eens de stats van die idiot site willen zienquote:
ja hahahaha heb ik ook nog gezienquote:Op zondag 3 april 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar daarna mocht Maik het even overnemen.. En dat was geen reclame voor Ikea-bedden...En Sharon en Jo en Flip maar wachten.. Na gedane zaken wilde Maik wat te drinken halen. Hij trekt zijn badjas aan en toen zat ik zijn leuter slingeren
Hij loopt naar de bank, kust Jo en zegt dat het gelukt is. Sharon zet grote ogen op, die zit echt tegen zijn leuter aan te kijken!! De schaamte voorbij!
ik trapte er ook inquote:Op zondag 3 april 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou best wel eens de stats van die idiot site willen zien
quote:Op zondag 3 april 2011 23:35 schreef snetje het volgende:
Mo weer met een sjaggo kop![]()
[ link | afbeelding ]
En Jo toen Mo eerst naar de wc wou. Nee ik eerst anders zit ik op je kindjesquote:Op zondag 3 april 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar daarna mocht Maik het even overnemen.. En dat was geen reclame voor Ikea-bedden...En Sharon en Jo en Flip maar wachten.. Na gedane zaken wilde Maik wat te drinken halen. Hij trekt zijn badjas aan en toen zat ik zijn leuter slingeren
Hij loopt naar de bank, kust Jo en zegt dat het gelukt is. Sharon zet grote ogen op, die zit echt tegen zijn leuter aan te kijken!! De schaamte voorbij!
hahahahaquote:Op zondag 3 april 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan zitten er kwakjes op de randquote:Op zondag 3 april 2011 23:36 schreef Mita het volgende:
[..]
En Jo toen Mo eerst naar de wc wou. Nee ik eerst anders zit ik op je kindjes
daarna pas, adremmetje !quote:Op zondag 3 april 2011 23:36 schreef BobHarris het volgende:
[..]
Hhahaa ik d8 dat jij discovery zat te kijken.. viespeuk!
Yep de HELE dag :squote:Op zondag 3 april 2011 23:37 schreef AYLI het volgende:
Heeft Maik nu weer in die smerige badjas rondgelopen vandaag? De geur die daar vanaf moet komen zeg.
en dat jo riep dat de hele kamer stonk naar sexquote:Op zondag 3 april 2011 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan zitten er kwakjes op de rand
Ze heeft nergens verstand vanquote:Op zondag 3 april 2011 23:38 schreef versabommie het volgende:
LAURA MOET ECHT KAPOT! DOOD!
Jongejonge.. eerst de tijd die Dennis afzeiken of ze hem al jaren kent.. en nu tegen Karim zeggen dat er altijd twee kanten aan een verhaal zitten... hypocriete stinkheks, brand maar!
Dat.quote:Op zondag 3 april 2011 23:38 schreef versabommie het volgende:
Jongejonge.. eerst de tijd die Dennis afzeiken of ze hem al jaren kent.. en nu tegen Karim zeggen dat er altijd twee kanten aan een verhaal zitten... hypocriete stinkheks, brand maar!
Die trekt ie straks uit als ie mo gaat batsen en die loopt dan zelf de slaapkamer uitquote:Op zondag 3 april 2011 23:37 schreef AYLI het volgende:
Heeft Maik nu weer in die smerige badjas rondgelopen vandaag? De geur die daar vanaf moet komen zeg.
En als Maik weer naar Mo ging: Ophouden! Ik meen het!!quote:Op zondag 3 april 2011 23:38 schreef Stability het volgende:
[..]
en dat jo riep dat de hele kamer stonk naar sex
Hou je je een beetje inquote:Op zondag 3 april 2011 23:38 schreef versabommie het volgende:
ik zeg het ook elke dag! maar ach, dan ga ik jullie ook zo missen! en dat wil ik niet!quote:Op zondag 3 april 2011 23:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik denk dat ik niet meer echt SST wil kijken.
Dat is precies wat ik deed, me inhouden, anders was ik pas echt grof over Laura begonnenquote:
Dat wel.quote:Op zondag 3 april 2011 23:40 schreef 38half het volgende:
[..]
Tjonge, kan dit niet een klein beetje minder.
Inderdaad, dat is ook zo.quote:Op zondag 3 april 2011 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik zeg het ook elke dag! maar ach, dan ga ik jullie ook zo missen! en dat wil ik niet!
Laat je eens lekker gaan danquote:Op zondag 3 april 2011 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik deed, me inhouden, anders was ik pas echt grof over Laura begonnen
Kan wel, niet nodig.quote:
doe eensquote:Op zondag 3 april 2011 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik deed, me inhouden, anders was ik pas echt grof over Laura begonnen
Je gaat echt te verquote:Op zondag 3 april 2011 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt zo erg hequote:Op zondag 3 april 2011 23:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik denk dat ik niet meer echt SST wil kijken.
Ik heb ze alleen vanavond al veel erger voorbij zien komen, wittemanquote:
Groffer dan iemand in CAPS dood wensen ?quote:Op zondag 3 april 2011 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sharon is goed bezigquote:Op zondag 3 april 2011 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hahaha, Sharon vraagt naar de tien minuten!
Ik gaf alleen vrijblijvend advies!quote:Op zondag 3 april 2011 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Groffer dan iemand in CAPS dood wensen ?
Mo stuurt ze gewoon straks de kamer uit!quote:Op zondag 3 april 2011 23:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laura en Karim storen Maik en Mo nog.. Laura wil nu eerste rang liggen of zo??
Misschien wil die zien hoe het nu eigenlijk moet oid.quote:Op zondag 3 april 2011 23:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laura en Karim storen Maik en Mo nog.. Laura wil nu eerste rang liggen of zo??
ja doet ze echt ! nou ze had mij voor zich moeten hebben danquote:Op zondag 3 april 2011 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mo stuurt ze gewoon straks de kamer uit!
Denk er de volgende keer ff over na OK...quote:Op zondag 3 april 2011 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik gaf alleen vrijblijvend advies!
Ja oud nieuws, daar heeft ze het meerdere keren over gehad.quote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef 38half het volgende:
Oh ja, ik zag op hyves dat Joanne daar ook een aantal accounts heeft. Eigenlijk heeft ze nog een geheim dan alleen dat slaapwandelen. Ze heeft een tattoo gehad!!!!
Joanna (1999)
2 mei 2009, 11:21
He pieter,
Ik kan jou niet krabbelen, dat is geblokkeerd.
Dit is mijn hyves niet, dit is een account waar mijn fotos worden gebruikt. Met mij gaat alles verder goed. De commercial is zeker leuk geworden. Heb jij nog een leuke rol gekregen of is het tot nu toe gebleven bij figureren?
De behandeling aan mijn tattoo is goed gegaan ja, hij is al een stuk verdwenen.
Succes met acteren!
Groetjes,
Joanna
ze kan zo de wallen op , lijkt mequote:
Ga jij eens lekker op het NSB knopje klikken ipv me de les proberen te lezen! Tis zondagavond 10 voor 12 en je komt nu echt niet door!~quote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk er de volgende keer ff over na OK...
Kan me voorstellen dat je een hekel aan iemand hebt maar toch....
Uhhhh zij staat niet in bikini onder de douche dan? ALS ze al de douche van dichtbij ziet.quote:
Yeps.. zoals ze dagelijks lange tijd doen .. en hoeveel sancties ervoor tot nu toe ?quote:
Dat dus.quote:Op zondag 3 april 2011 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt zo erg heIk heb zo'n verschrikkelijke hekel aan al die mensen ( Gerard uitgezonderd) gekregen,.... echt een gruwelijke minachtende hekel!
Niet preuts maar onnozel. Onder de douche met bikini en zich elke avond voor de camera's laten volblaffen. Mr. Moniquequote:Op zondag 3 april 2011 23:49 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Uhhhh zij staat niet in bikini onder de douche dan? ALS ze al de douche van dichtbij ziet.
Dan stemt ie toch lekker op Lauquote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef Nobodies het volgende:
De relatie van Laura en Alex uitgelegd:
Als Alex op Mo stemt heeft die echt een probleem.
jo en sharon zei zequote:Op zondag 3 april 2011 23:50 schreef sjampoeh het volgende:
laura lispelt nadat karim de vrouwenkamer verlaat: jo en (?) weet ik niet meer worden sowieso niet genomineerd, dus ik ben zwaar de lul .
![]()
Dat zou ik echt gaaf vinden! Zou dan zelfs op hem stemmen als ie naast haar komt te staan!quote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef Nobodies het volgende:
Maar dan wel weer onder de dekens! Smegmasnolquote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet preuts maar onnozel. Onder de douche met bikini en zich elke avond voor de camera's laten volblaffen. Mr. Monique
Het wordt nog erger: Alex mag niet op Mo stemmen, maar Laura mag wel op mensen stemmen die Alex mag.quote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef Nobodies het volgende:
dat dus ! biatch !!!!!!!!quote:Op zondag 3 april 2011 23:54 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Het wordt nog erger: Alex mag niet op Mo stemmen, maar Laura mag wel op mensen stemmen die Alex mag.
snel eruit flikkeren samen met die alex, niemand die ze zal missenquote:
Inderdaad en aangezien in nogal visueel ingesteld ben. GATVERDAMME!quote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
En ja hoor... Sharon draagt ook altijd makkelijke kloffies in Amerika..
Wij nomineren en zij moeten bepalen wie er moet gaan!quote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef Flow3r het volgende:
het zou mooi zijin als de oud-bewoners mochten nomineren, die hebben Mo inmiddels wel door
nee, ze kiezen nooit voor Moquote:Op zondag 3 april 2011 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wij nomineren en zij moeten bepalen wie er moet gaan!
hahahaquote:Op zondag 3 april 2011 23:56 schreef rico80 het volgende:
Haha Flip denkt ik ga maar een kloffie aantrekken, dat ziet ze graag
Ze denken ook dat ze heel populair is bij de stemmers.quote:
Ze is aan het controleren, of het niet om haar gaat, en ze weet de camera staat op Joquote:Op zondag 3 april 2011 23:58 schreef Flow3r het volgende:
Mootje is ook zo lekker meelevend als iemand anders verdriet heeft
Aha jij bent nog in de veronderstelling dat het stemmen echt wertk.. Laura, the girl next door zal er nooit uit gaan..quote:Op zondag 3 april 2011 23:58 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ze denken ook dat ze heel populair is bij de stemmers.En eigenlijk vrees ik dat ook wel.
Hier lees ik ook bijna alleen maar negatieve berichten over Laura, maar toch weet ze wel veel stemmen binnen te halen.
Maik gaat Lau batsenquote:Op zondag 3 april 2011 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Lau en Maik hebben het gezellig samen!
truequote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
Paar weken trug noemde ik Maik een eindbaas omdat hij maar mooi die (voor het eerst) blonde mocht batsen. Nu wil ik met terugwerkende kracht mijn ongelijk toegeven.. hij is een ongelooflijke lul want hij heeft zichzelf eenzwaar labiele stalker aangeschaft
quote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
Paar weken trug noemde ik Maik een eindbaas omdat hij maar mooi die (voor het eerst) blonde mocht batsen. Nu wil ik met terugwerkende kracht mijn ongelijk toegeven.. hij is een ongelooflijke lul want hij heeft zichzelf eenzwaar labiele stalker aangeschaft
Onder voorwaarde dat Alex van Maik z'n sterretje een rondje mag makenquote:
Die hij amper tegengas durft te geven!quote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
Oké daar heb je een punt.quote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Aha jij bent nog in de veronderstelling dat het stemmen echt wertk.. Laura, the girl next door zal er nooit uit gaan..
amenquote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
Nou, ik denk dat alex wel een gayside heeft, maar dat van zichzelf niet wil weten.quote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Onder voorwaarde dat Alex van Maik z'n sterretje een rondje mag maken
Ja, dit siert jequote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
Dus je geeft me nu toch gelijk?quote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
Ik moest deze zin 3x lezen om te begrijpen wat er stond.quote:Op zondag 3 april 2011 23:53 schreef rico80 het volgende:
Haha ze ziet nooit een leuke jongen leuk voor Flip die ernaast zit
Jamaar als vrouwen beginnen te mekkeren is het toch het meest zinnige om plat op je buik met je armen onder je lichaam jezelf voor dood te houden? toch ?quote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die hij amper tegengas durft te geven!
Tja ongelijk = ongelijk he, ook voor mijquote:
Volgens mij heeft Maik die kant ook zekers,.... hoorde van het weekend iets dergelijks over bi en maikquote:Op maandag 4 april 2011 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat alex wel een gayside heeft, maar dat van zichzelf niet wil weten.
quote:Op maandag 4 april 2011 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja ongelijk = ongelijk he, ook voor mij
quote:Op maandag 4 april 2011 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja ongelijk = ongelijk he, ook voor mij
Ja sorry ik ben altijd erg netjes qua spelling en leestekens maar lig nu met een iPhone in bed en daar is tikken an sich al een uitdaging...quote:Op maandag 4 april 2011 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moest deze zin 3x lezen om te begrijpen wat er stond.
Ooit van leestekens gehoord?
quote:
Als ik me aanstel, krijg ik dat echt wel te horen hoor! Zou eigenlijk zeggen dat mijn leif dan wel aan de teugels trekt, maar ja, dat zou dan weer koren op jouw molen zijn!quote:Op maandag 4 april 2011 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar als vrouwen beginnen te mekkeren is het toch het meest zinnige om plat op je buik met je armen onder je lichaam jezelf voor dood te houden? toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |