Ik geloof in hoor en wederhoor....quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef snetje het volgende:
mwah! in deze geef ik mamajo wel gelijk! om Jo in dat huis te stoppen en eindelijk eens voor haarzelf te kiezen en om zo ook in te zien dat na 3 weken het flapdrolletje en moederkindje Dennix haar al dumpt omdat zijn mamie dat wil!! lijkt me moeilijk hoor om je dochter 3 jaar lang door een ellende te zien gaan omdat een ander der eigen kind niet kan loslaten...
en neen Jo is geen favo van mij, maar ik zie wel dat dit verdriet echt is ..eens kijken of we nu een andere Jo krijgen te zien ...
Ik vind dr wel lief zo...quote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne is trouwens veranderd in het huis.
Is dat positief?
Alex zit steeds aan die zeiloren.quote:
Waarop Jo zegt: Kon je het niet met mij doen!!!quote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef iBenny het volgende:
Flip: "Ik had daar (in de KvdW, red.) echt een goed gesprek. Normaal zit ik daar altijd grapjes te maken, maar ik heb nou een keer echt een goed gesprek gehouden."
Die jongen heeft echt nog een hele muur om zichzelf weg te brokkelen hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef iBenny het volgende:
Flip: "Ik had daar (in de KvdW, red.) echt een goed gesprek. Normaal zit ik daar altijd grapjes te maken, maar ik heb nou een keer echt een goed gesprek gehouden."
quote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef versabommie het volgende:
op herhaling, want deze is het waard :p
Over die as in een tas en kipkruiden, heb een paar weken geleden deze gezien en moest er gelijk aan denken![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef versabommie het volgende:
op herhaling, want deze is het waard :p
Over die as in een tas en kipkruiden, heb een paar weken geleden deze gezien en moest er gelijk aan denken![]()
![]()
Dat werd al lang door de cossers voorspeldquote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
Flip denkt dat het zijn schuld is/hij er mede verantwoordelijk voor is dat hij weg is bij dr.
Moet je ook niet op gaan zitten, moet je op drukken.quote:
Ik denk ook wel dat het daardoor komt. Jo heeft al vaker aangegevn dan Dennis een jaloersfiguur isquote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat werd al lang door de cossers voorspeld
quote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
das om te checken of ze nog leeft al zeewaardig is!!
Welke stream is dat?quote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef DeWalrus het volgende:
Alex pakt het ridderlijke sabeltuig in de hand en bestijgt Laura als ware het zijn edele ros. Passioneel neemt hij haar in zijn tengere maar sterke armen en fluistert haar lieve woordjes in het oor die zijn vrienden ooit gezegd hebben. Love is in the air!
Nee Laura voelt niet veel voor Alex.quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jep
[..]
Ik denk echt dat Laura hem ook wel leuk vind hoor en het niet alleen spel is..
"Oh, dat meisje dat altijd huilt... "quote:
Ja maar ze zei ook dat als hij ging stappen dat zij dan van allemala mensen SMSjes kreeg van wat ie aan het doen was... Dus hij kon niets doen zij ze. Sorry maar dat klinkt ook behoorlijk fakking jaloers eigenlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het daardoor komt. Jo heeft al vaker aangegevn dan Dennis een jaloersfiguur is
quote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef DeWalrus het volgende:
Alex pakt het ridderlijke sabeltuig in de hand en bestijgt Laura als ware het zijn edele ros. Passioneel neemt hij haar in zijn tengere maar sterke armen en fluistert haar lieve woordjes in het oor die zijn vrienden ooit gezegd hebben. Love is in the air!
slaap wel heksje!!! en bedankt voor je SL story'squote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef Toverheks het volgende:
mensen nog veel SSTreamplezier hier met zijn allen
Ja, weet ik , ik was het ook niet van planquote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Moet je ook niet op gaan zitten, moet je op drukken.
![]()
Ik kwam hunten he, ik waarschuwde nog.![]()
Gut die Jo-sJow gaat maar door, nu pakt ze Philip even in met der verdriet.
Zelf vind ik het leuk om te zien hoe mensen kunnen veranderen en ook echt iets over zichzelf leren.quote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne is trouwens veranderd in het huis.
Is dat positief?
Notte Heksquote:Op zondag 3 april 2011 23:18 schreef Toverheks het volgende:
mensen nog veel SSTreamplezier hier met zijn allen
quote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef DeWalrus het volgende:
[..]
Verwarde SST even met een doktersroman over ridders ;-)
In de meeste relaties is de man de prikker, en de vrouw de slikker ( de pil dan he voor ik bonje heb hier )quote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
mannen prikken er gewoon beter door heen dan vrouwen
huh.. is mijn post wel doorgekomen? kon hem al niet terugvinden ... ojee nu 2 keer zelfsquote:Op zondag 3 april 2011 23:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik geloof in hoor en wederhoor....
Ga dus niet iemand veroordelen aan de hand van eenzijdige informatie.....
Alles wat we nu weten komt van mamajo, en is eenzijdig.
Van de kant van Dennis is niets vernomen, dus geen wederhoor, en geen goeie info dus.....
ik ook doeiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga het goeie voorbeeld van Heksje volgen......
Effe de hond leeg laten lopen, en morgen weer verder kijken naar deze treurige soap
Is een prachtige kreetquote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga het goeie voorbeeld van Heksje volgen......
Effe de hond leeg laten lopen, en morgen weer verder kijken naar deze treurige soap
gaan ze nu echt weer ??quote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef Stability het volgende:
oh gatver, daar gaat die dekhengst weer, met zn 70er jaren broekie
hij is eng, en heeft een ouwemannen kopquote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna: Ik zweet het Flip de vrouwen buiten liggen aan je voeten als je het huis uit gaat.
Wat een rare smaak hebben vrouwen toch.
Gister ging iemand zn hond even resetten, ook een fraaiequote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna: Ik zweer het Flip de vrouwen buiten liggen aan je voeten als je het huis uit gaat.
Wat een rare smaak hebben vrouwen toch.
Ik probeer elke dag wat anders te verzinnenquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gister ging iemand zn hond even resetten, ook een fraaie:D
niet alleen qua uiterlijk ik vind hem ook achterbaks. Qua innerlijk is hij toch niet echt leuk lijkt mij?quote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
[..]
hij is eng, en heeft een ouwemannen kop
als je een klein hondje hebt, kan je ook zeggen: ik ga de straat ff dweilenquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gister ging iemand zn hond even resetten, ook een fraaie:D
Wordt er geneukt? Moet ik omschakelen?quote:
zowel innerlijk als uiterlijk issie eng en lelijkquote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
niet alleen qua uiterlijk ik vind hem ook achterbaks. Qua innerlijk is hij toch niet echt leuk lijkt mij?
Duracel is voor konijnen en die zingen nietquote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef DeWalrus het volgende:
Moet Monique niet een setje nieuwe batterijen bestellen om sekspop Mike vanavond weer het Wilhelmus te laten trommelen?
Een auto die op gas rijdt en een steenoven in de tuin denk ik.quote:
Die schrijf ik op: De hond is nog niet geschorenquote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef Stability het volgende:
[..]
als je een klein hondje hebt, kan je ook zeggen: ik ga de straat ff dweilen
Filmpjes waarvan, bij elke scheet die iemand in dat huis moet laten, krijgen de streamers een SL.quote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Flash ik mis je filmpjes ik hoorde dat je gestopt was.
maar deze foto, is net teveel hoor.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Een auto die op gas rijdt en een steenoven in de tuin denk ik.
konijnen is toch het enige wat hij doet?quote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Duracel is voor konijnen en die zingen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |