Is wel ENDEMOL hč, internationalquote:Op zondag 3 april 2011 23:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja, blijft de vraag op je dat Joanna moet verwijten op die kneuzen van de redactie.
Blijkbaar zijn er geen afspraken gemaakt en blijkbaar is er niet ingegrepen.
@ruudpuntnl Nee de mijne niet maar ik denk dat het voor deze redactie wel de eerste keer is...
Ik denk eigelijk dat M&M het eerste klaar is na het huis hoe serieus ze nu ook zijn, geef ik A&L meer kans van slagen (en inderdaad P&J ook maar denk dat dat allemaal pas komt na het huis)quote:Op zondag 3 april 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
k geef deze 2 veeel meer kans van slagen dan M&M en A&L
En zo goed opgevoed!!!!!quote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik Jo zo hoor praten is ze ook wel lief hoor
Verdorie nou schiet ik weer keihard in de lachquote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef BobHarris het volgende:
Joanna's oma dr as gebruikt voor kipkruiden?? Vertel? Heb ik even gemist
Voor der hond misschien....quote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik Jo zo hoor praten is ze ook wel lief hoor
quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Verdorie nou schiet ik weer keihard in de lach
Nee eerder als placeboquote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef BobHarris het volgende:
A&L?? Lauw kan niet wachten tot Lexje het huis verlaat. Die heeft dr volgende slachtoffer al op t oog hoorquote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk eigelijk dat M&M het eerste klaar is na het huis hoe serieus ze nu ook zijn, geef ik A&L meer kans van slagen (en inderdaad P&J ook maar denk dat dat allemaal pas komt na het huis)
A & L heeft ook geen kans, vooral niet blijkt dat Alex van de arme adel is!quote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk eigelijk dat M&M het eerste klaar is na het huis hoe serieus ze nu ook zijn, geef ik A&L meer kans van slagen (en inderdaad P&J ook maar denk dat dat allemaal pas komt na het huis)
Ik hou me in....maar kan hier blijkbaar een internet hoax van maken,maar doe ik niet hoor!quote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef BobHarris het volgende:
Klaar is.. als in uit elkaar?quote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Verdorie nou schiet ik weer keihard in de lach
Geeft alleen maar weer aan hoe naïef ze eigenlijk werkelijk isquote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef rico80 het volgende:
Bijv Karim zit nu te vertellen dat Jo heeft gezegd dat na de liveshows de aanhang van de bewoners met elkaar een borrel hebben. Het is dan wel geen "schadelijke" informatie, maar WAAROM IS DIT IN GODSNAAM ALLEMAAL MET JOANNA BESPROKEN
Gatverdamme ik vind het met de minuut ranziger en ranziger![]()
precies, die hebben amper over dennis gesproken geloof ikquote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef rico80 het volgende:
Bijv Karim zit nu te vertellen dat Jo heeft gezegd dat na de liveshows de aanhang van de bewoners met elkaar een borrel hebben. Het is dan wel geen "schadelijke" informatie, maar WAAROM IS DIT IN GODSNAAM ALLEMAAL MET JOANNA BESPROKEN
quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef rico80 het volgende:
Jepquote:
Ik denk echt dat Laura hem ook wel leuk vind hoor en het niet alleen spel is..quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
A & L heeft ook geen kans, vooral niet blijkt dat Alex van de arme adel is!
Zij is dan niet de enige. Het mag van mij per direct wegwezenquote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
A&L?? Lauw kan niet wachten tot Lexje het huis verlaat. Die heeft dr volgende slachtoffer al op t oog hoor
hij is niet lief,hij doet lief,omdat ie aan de doos van jo wilquote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die arme jongen weet het zelf niet!
Maar hijis wel super lief voor der en dat heeft ze nodig...
Dan vertrekt ie met opgeheven hoofdquote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zij is dan niet de enige. Het mag van mij per direct wegwezen
ja en dan dat gezicht van Jo..........quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Stranger1977 het volgende:
Hahahaha, wees lief voor elkaar maar dat komt wel goed denk ik
Dat mag ik toch niet hopen, moet ik het geluid weer uitzettenquote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Darklight het volgende:
Gaat monique ook zo janken, omdat het niet om haar draait?
Ik vind laura wel mooi in het straatbeeld passen. Als lantaarnpaal.quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef NenaLois het volgende:
Ik vind laura beter bij karim passen, of nee eigenlijk bij niemand passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |