Me too!quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ook.. Eindelijk laat ie zich eens zien!
Kan best, hij zei vanmiddag nog dat hij net een wijf was dus.quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef versabommie het volgende:
Godverdomme.. Philip is ook ongesteld hoor!
Flip zijn baarmoeder is door verdriet om Djoon zelf een beetje ingezakt!quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Stranger1977 het volgende:
Flip gaat op zeker die baarmoeder aanduwen
Welke actie?quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja dat is waar Flip is ook heel lief en vindt ik echt super!! (op die ene actie na dan)
precies hoe bedoel je dit is allemaal in scene gezetquote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef mangalie het volgende:
Stond er niet een tijdje geleden iets op deSST dat op zondag Flip iets met Jo zou beginnen..Weet niet meer precies maar was foutje van de site
Voor een doosje Flugel toch wel? Denniks lukt het ookquote:
Waarschijnlijk eerder al.....quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zodra ze buiten het huis zijn zal het wat worden tussen die 2
dat licht is alleen killing voor óns omdat die rotkop van jou te zien is!kut trutquote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef chufi het volgende:
l,au: Doe anders ff je zonnebril, licht is echt killing hier
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Yep paar weken geleden stond dat er al op, maar was een foutje.quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef mangalie het volgende:
Stond er niet een tijdje geleden iets op deSST dat op zondag Flip iets met Jo zou beginnen..Weet niet meer precies maar was foutje van de site
Nee hoor. Hoe hard er ook wordt gesmeekt, gebeden of gevraagd... die 2 zullen niet gaan zoenen/tongelen in dit huisquote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef knagsje het volgende:
die gaan vanavond nog zoenen hoor, na al dat leed
Zo simpel is het.....de rest is tv mannnnnnquote:Op zondag 3 april 2011 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
Nog even.. het ging dus om een oud Oma-crematieuchtje en een vriendje die ze weken lang belachelijk heeft lopen maken op Public TV... WTF moet dat janken dan?
Heel lief van je schatquote:
Die van echt 2 weken gelden dat hij met Jo zo boos werd op Mo ik zag het op de streams en toen zakte die wel even heel hard in mijn lijstje...quote:
Mooi om te zienquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Schattig
Flip loopt over van emoties
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef Blackprinces het volgende:
Flip was echt bezorgd dat het misschien aan hem zou liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |