Ja het is gewoon een beetje zielig... Arme jongen..quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
Die gast is zoooo verliefd dat-ie het zelf niet eens doorheeft
Ik vind het wel lief eigenlijkquote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een beetje zielig... Arme jongen..
Misschien maakt ie nu wel een kans?quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een beetje zielig... Arme jongen..
En glashard blijven ontkennen......quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
Die gast is zoooo verliefd dat-ie het zelf niet eens doorheeft
Ik hoop het niet... Ik heb het niet zo op Jo, maar ik geloof niet dat ze niet zo ordi als Mo is!quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Stranger1977 het volgende:
Flip gaat op zeker die baarmoeder aanduwen
Precies Bommie!quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat mams het vertelde is 1, dat mams daarna al de weken secret story inclusief de kijkcijfers en de gehele uitgeprinte #sstnl timeline mocht doornemen is de ander!
Zodra ze buiten het huis zijn zal het wat worden tussen die 2quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
it's just a matter of time of die 2 zijn een stel
dat denk ik ook niet.quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet... Ik heb het niet zo op Jo, maar ik geloof niet dat ze niet zo ordi als Mo is!
quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef versabommie het volgende:
Godverdomme.. Philip is ook ongesteld hoor!
quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef versabommie het volgende:
Godverdomme.. Philip is ook ongesteld hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |