Ze zou het meteen vertellen zei ze. maar nee, dit komt beter uit voor de nominaties.quote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Bijna iedereen stond donderdagavond op de banken te schreeuwen dat mams het moest vertellen. Nu ze dat gedaan heeft en het wat anders uitgepakt is dan sommige blijkbaar wilden is het weer niet goed.
ik heb anders toch veel mensen tegen gekregen toen ik Mo's oprechtheid in twijfel trokquote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Absoluut niet, op winegums achter in mijn keel na is dat exact hetzelfde hiero... (toen had ik smarties...)
Mo baalt.. Heb ik daarvoor zo zitten janken: gaat Jo er met een prachtig drama vandoor! Dat had zij willen hebben natuurlijk!!quote:Op zondag 3 april 2011 22:58 schreef Flow3r het volgende:
het walgelijke van Monique is dat ze nu NIET huilt om het verdriet van haar vriendin????
Moneuk valt hopelijk bij iedereen door de mand nu
Dat mams het vertelde is 1, dat mams daarna al de weken secret story inclusief de kijkcijfers en de gehele uitgeprinte #sstnl timeline mocht doornemen is de ander!quote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Bijna iedereen stond donderdagavond op de banken te schreeuwen dat mams het moest vertellen. Nu ze dat gedaan heeft en het wat anders uitgepakt is dan sommige blijkbaar wilden is het weer niet goed.
Wat doen? Slapen? Kan die dat niet alleen?quote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef Sunshine1974 het volgende:
Falex wil dat Flauwra naar bed komt...
De as van oma.. die zat in een potje in haar bruine tas onderin de kas.. Dennis is zich nu een chronische COPD aan het trekken aan het gejatte doosje sigaren van zijn pa om dat potje te vullen...quote:Op zondag 3 april 2011 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
Nog even.. het ging dus om een oud Oma-crematieuchtje en een vriendje die ze weken lang belachelijk heeft lopen maken op Public TV... WTF moet dat janken dan?
Dat zeg ik niet. Dat is ook prima en dat ma dr ff opbeurt ook. Maar waarom moet er over de tattoo van Karim gesproken worden wtf is dat, als dat de gedetailleerdheid van het gesprek is geweest, what the fuck is er dan allemaal besproken met haar. Ze weet wat er van Mo uitgezonden is, en heeft dit al tegen Mo vertelt etc etc.quote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Watte? Geen seks voor Alex vannacht?quote:Op zondag 3 april 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze in haar eigen bed ging slapen vannacht dus Alex heeft pech..
Hij was gewoon naar de kamer, ik heb hem er ook in zien gaan, maar hij is er echt lang geweest..quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
Die gast is zoooo verliefd dat-ie het zelf niet eens doorheeft
Ja het is gewoon een beetje zielig... Arme jongen..quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel lief eigenlijkquote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een beetje zielig... Arme jongen..
Misschien maakt ie nu wel een kans?quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een beetje zielig... Arme jongen..
En glashard blijven ontkennen......quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop het niet... Ik heb het niet zo op Jo, maar ik geloof niet dat ze niet zo ordi als Mo is!quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Stranger1977 het volgende:
Flip gaat op zeker die baarmoeder aanduwen
Precies Bommie!quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat mams het vertelde is 1, dat mams daarna al de weken secret story inclusief de kijkcijfers en de gehele uitgeprinte #sstnl timeline mocht doornemen is de ander!
Zodra ze buiten het huis zijn zal het wat worden tussen die 2quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
it's just a matter of time of die 2 zijn een stel
dat denk ik ook niet.quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet... Ik heb het niet zo op Jo, maar ik geloof niet dat ze niet zo ordi als Mo is!
quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef versabommie het volgende:
Godverdomme.. Philip is ook ongesteld hoor!
quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef versabommie het volgende:
Godverdomme.. Philip is ook ongesteld hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |