dus datquote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef AYLI het volgende:
[..]
En zij zou Maik gewoon na een paar weken weer zien.
Met het ene kutcliché na de andere.quote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef Sunshine1974 het volgende:
Flauwra geeft ff liefdesadvies...Zucht....
Precies, zo simpel.quote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef rico80 het volgende:
Pfff het ligt aan hem volgens laura. Ze kent m niet eens :s
Ook leuk voor Joanna, als je "steun" krijgt van iemand die dat helemaal niet kan omdat die de situatie en personen helemaal niet kent. Hou dan je bek laura, het ligt niet alleen aan hem. Waar er 2 kijven hebben er 2 schuld.
Als Mo huilt kan ik niet meer stoppen met lachen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat![]()
Ik begrijp die haat naar Jo hier ook niet goed, als Mo huilt , huilt iedereen mee
Haha, indd dat idee heb ik ook... Ik vind laura echt NEP; bij iedereen begrijpt ze het allemaal volledig; kan toch nietquote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef akveor het volgende:
En Miss No Emotions Laura die advies geeft aan Joanna vind ik ook maar raar. Laura lijkt mij het type die helemaal nog niks aan levenservaring heeft opgedaan. Die heeft alleen nog maar wat houterig aan de kant van het leven gestaan.
Zo manipuleert Mo de zaakquote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat![]()
Ik begrijp die haat naar Jo hier ook niet goed, als Mo huilt , huilt iedereen mee
die heb ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
Dr ogen zijn nu trouwens wel mooi.... zo groen
Ze zei net dat ze in haar eigen bed ging slapen vannacht dus Alex heeft pech..quote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef Sunshine1974 het volgende:
Falex wil dat Flauwra naar bed komt...
ja, dat weet je als je meedoet aan een RLS .quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
Het lijkt me trouwens ook wel frustrerend dat je nu niet alles kan zeggen vanwege de camera's.
Geloof ook geen barst van deze zogenaamd oprechte momenten...quote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van, met al die vooraankondigingen, ma in de studio ...
Viel mij ook net op!quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
Dr ogen zijn nu trouwens wel mooi.... zo groen
dan zet ik de radio op een regionale zender, want dat denk ik dat er een ramp is gebeurd!quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als Mo huilt kan ik niet meer stoppen met lachen.
Dat bedoel ik maarquote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jo huilt ECHT, Mo maakt alleen drama, en dat na een relatie van 2 weken
Met een snelle kus aan Lau van ik ik zie je zo...quote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef Blackprinces het volgende:
Alex gaat na deze roerige dag maar slapen
Absoluut niet, op winegums achter in mijn keel na is dat exact hetzelfde hiero... (toen had ik smarties...)quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat![]()
Gelukkig dan dat ze nog maagd is. Mag ze dat eeuwig blijven, Sommige mensen zouden VERPLICHT hun hele leven maagd moeten blijven, simpel omdat (hoe veilig ook) sex een kans geeft op nakomelingen en een nakomeling van Lauw is pure vernietiging van de mensheid!quote:Op zondag 3 april 2011 22:53 schreef mangalie het volgende:
gadver heeft Lau het over kindjes krijgen, en blij dat ze nog geen kindje heeft..Brrrrrrr wat een eng wijf
Bijna iedereen stond donderdagavond op de banken te schreeuwen dat mams het moest vertellen. Nu ze dat gedaan heeft en het wat anders uitgepakt is dan sommige blijkbaar wilden is het weer niet goed.quote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
En dít is dus waarom het een kutstreek is dat Jo nu info van buitenaf heeft over iedereen. Dit gaat ze met sommige delen en die passen hun gedrag er op aan. En ik kan je nu al zeggen dat Jo zich gaat inlikken bij Sharon en Karim wegens de complimentjes van haar ma ( hint hint want Jo weet ook wel dat ze met die niet zo goed meer is en als ma dat zegt dat dat een dubbele boodschap is: hou die in de gaten )![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Absoluut niet, op winegums achter in mijn keel na is dat exact hetzelfde hiero... (toen had ik smarties...)
[..]
Absoluut niet, op winegums achter in mijn keel na is dat exact hetzelfde hiero... (toen had ik smarties...)
Iedereen?quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat![]()
[..]
Dit is voor jou ook niet de eerste RLS die je volgtquote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Bijna iedereen stond donderdagavond op de banken te schreeuwen dat mams het moest vertellen. Nu ze dat gedaan heeft en het wat anders uitgepakt is dan sommige blijkbaar wilden is het weer niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |