Mo is al geschrokken omdat Jo gezegd heeft dat het uitgezonden is!! Mo denkt weer owjee de tv is echt kapot geschoten door de shotgun van dr maquote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Niki.P het volgende:
Misschien gelukt bij dit gebeuren, gaan A en L en M en M minder klef doen omdat dat zielig is voor Jo..
oei bollokus, je foto is helemaal uitgerektquote:
Goed idee...quote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hm...... En als we nou een SST jank top 20 samenstellen?
Echt ik hoop dat ze in t kader van de week van de waarheid wat laten zien daarvan.quote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Mo is al geschrokken omdat Jo gezegd heeft dat het uitgezonden is!! Mo denkt weer owjee de tv is echt kapot geschoten door de shotgun van dr ma
Hoorde ik Alex net ook niet over Youtube praten?? Nou, sorry, Mo, daar mag het niet geplaatst worden, die zijn te preuts!!quote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Mo is al geschrokken omdat Jo gezegd heeft dat het uitgezonden is!! Mo denkt weer owjee de tv is echt kapot geschoten door de shotgun van dr ma
cryin van Roy Orbisonquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb nu pen en papier klaarliggen.....
Nog meer suggesties voor de Secret Story Jank Top 20?
En dít is dus waarom het een kutstreek is dat Jo nu info van buitenaf heeft over iedereen. Dit gaat ze met sommige delen en die passen hun gedrag er op aan. En ik kan je nu al zeggen dat Jo zich gaat inlikken bij Sharon en Karim wegens de complimentjes van haar ma ( hint hint want Jo weet ook wel dat ze met die niet zo goed meer is en als ma dat zegt dat dat een dubbele boodschap is: hou die in de gaten )quote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
Jo: "Ik wil niet dat mijn broertje morgen kijkt"
echt ze spoort gewoon nietquote:Op zondag 3 april 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
Zou ze een zelfmoordactie willen gaan faken??quote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef iBenny het volgende:
Jo: "Hoeveel paracetamol mag je"
Laura: "Heeel veel..... maar niet te veel achter elkaar"
Moeder zal wel gemeld hebben dat het morgen uitgezonden wordt.quote:
die is leukquote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef danilel het volgende:
Haha, hoor nu op de TV (EEN, de Belgische zender)
Cry me a river (maar een ander versie dan Justin Timberlake)
Idd,... Nou,... Jo,... Jij mag er 100 in 1 keer schat,...quote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef iBenny het volgende:
Jo: "Hoeveel paracetamol mag je"
Laura: "Heeel veel..... maar niet te veel achter elkaar"
broertje is toch 9=== fijn Keetje T en maik in aktie te zienquote:
Ehmmmm daar moet je je ma de schuld van geven, stomme dooz ben je ook....quote:Op zondag 3 april 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
10 en kijkt al erg gayquote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
broertje is toch 9=== fijn Keetje T en maik in aktie te zien
quote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moeder zal wel gemeld hebben dat het morgen uitgezonden wordt.
Ex? Binne ze gescheiden?quote:Op zondag 3 april 2011 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
laura: ja er mag zoveel niet hahahahahaha miss goody two shoes![]()
![]()
pakt per ongeluk ook nog de zonnebril van dr ex
Geen hand maar een land volquote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het drama wel meevallen met Joanna, Monique is stukken erger.
Jo is sterk, komt hier wel bovenop, mannen genoeg voor die meid.
Nou dat betwijfel ik, misschien voor haar uiterlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het drama wel meevallen met Joanna, Monique is stukken erger.
Jo is sterk, komt hier wel bovenop, mannen genoeg voor die meid.
tuurlijk,quote:Op zondag 3 april 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
Jo: "Ik hou nog steeds van hem. Ik hou nog steeds zielsveel van hem"
Ja daarom heeft ze hem zo afgezeken in het beginquote:Op zondag 3 april 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
quote:
Minus minimaal 1,... ik zou hem er niet induwenquote:
preciesquote:Op zondag 3 april 2011 22:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou dat betwijfel ik, misschien voor haar uiterlijk.
Maar het innerlijk wil toch ook wat?
Dat is toch op zich wel logisch..quote:Op zondag 3 april 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
Geeft wel kijkcijfers, toch?quote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zou ze een zelfmoordactie willen gaan faken??
quote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geeft wel kijkcijfers, toch?
Doen dan !!!!!
Dat snap ik ook niet. In het begin werd hij de grond in gestampt en de afgelopen paar dagen heeft ze het tig keer over hem gehad en toen was alles koek en ei.quote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Ja daarom heeft ze hem zo afgezeken in het begin
Exact.quote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
En dít is dus waarom het een kutstreek is dat Jo nu info van buitenaf heeft over iedereen. Dit gaat ze met sommige delen en die passen hun gedrag er op aan. En ik kan je nu al zeggen dat Jo zich gaat inlikken bij Sharon en Karim wegens de complimentjes van haar ma ( hint hint want Jo weet ook wel dat ze met die niet zo goed meer is en als ma dat zegt dat dat een dubbele boodschap is: hou die in de gaten )![]()
Wordt een pracht van een cliffhanger dan, Jo levenloos op de grond.quote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Doen dan !!!!!
Daarom zeg ik: Het is allemaal gespeeld!quote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. In het begin werd hij de grond in gestampt en de afgelopen paar dagen heeft ze het tig keer over hem gehad en toen was alles koek en ei.
vrouwen zeiken altijd over hun kerels, wil nog niet zeggen dat er geen liefde is, bovendien vond ik dat zeiken van Jo wel meevallen, ik heb vriendinnen die veel harder zeiken en toch bij die kerels blijven, jarenlangquote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Ja daarom heeft ze hem zo afgezeken in het begin
Nee, HIJ mag blij zijn dat hij geen kinderen met HAAR heeft!quote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
'wees blij dat je nog geen kindjes met hem hebt'..
zou wel een primeur zijn!quote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Doen dan !!!!!
Ik snap best dat hij er een eind aan heeft gebreid. Maar dat dit nu zo gespeeld moet worden.....quote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. In het begin werd hij de grond in gestampt en de afgelopen paar dagen heeft ze het tig keer over hem gehad en toen was alles koek en ei.
Hij zag het op tijd inquote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee, HIJ mag blij zijn dat hij geen kinderen met HAAR heeft!
Denk dat die kindjes er ook wel blij mee zijn dat ze er niet zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee, HIJ mag blij zijn dat hij geen kinderen met HAAR heeft!
Ja ben ik ook van overtuigt en is toch niet meer dan logisch als iemand het na 3,5 jaar uitmaakt!quote:
Zou het kunnen dat ik dit nummer ken als Memories?quote:
Het is niet gespeeld, dat kan niet.quote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik snap best dat hij er een eind aan heeft gebreid. Maar dat dit nu zo gespeeld moet worden.....
Jo huilt ECHT, Mo maakt alleen drama, en dat na een relatie van 2 wekenquote:Op zondag 3 april 2011 22:53 schreef K_L het volgende:
Dat janken van Mo was idd 100 maal meer drama als dit beetje huilen van Jo
Geen rake opmerkingen vanavondquote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom er maar in met je rake opmerkingen. (jo heeft de brief van ma gehad dat de fuckering over en uit is)
En zij zou Maik gewoon na een paar weken weer zien.quote:Op zondag 3 april 2011 22:53 schreef K_L het volgende:
Dat janken van Mo was idd 100 maal meer drama als dit beetje huilen van Jo
Geloof er geen zak van, met al die vooraankondigingen, ma in de studio ...quote:
Parkeer em meteen hiernaastquote:Op zondag 3 april 2011 22:53 schreef Stability het volgende:
ach we gooien er nog een tranentrekker in
Minstens tot donderdag, als men het lef heeft haar te nomineren.quote:Op zondag 3 april 2011 22:53 schreef Candyfreak het volgende:
Dat gejank heb ik wel genoeg gezien vandaag
dus datquote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef AYLI het volgende:
[..]
En zij zou Maik gewoon na een paar weken weer zien.
Met het ene kutcliché na de andere.quote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef Sunshine1974 het volgende:
Flauwra geeft ff liefdesadvies...Zucht....
Precies, zo simpel.quote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef rico80 het volgende:
Pfff het ligt aan hem volgens laura. Ze kent m niet eens :s
Ook leuk voor Joanna, als je "steun" krijgt van iemand die dat helemaal niet kan omdat die de situatie en personen helemaal niet kent. Hou dan je bek laura, het ligt niet alleen aan hem. Waar er 2 kijven hebben er 2 schuld.
Als Mo huilt kan ik niet meer stoppen met lachen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat![]()
Ik begrijp die haat naar Jo hier ook niet goed, als Mo huilt , huilt iedereen mee
Haha, indd dat idee heb ik ook... Ik vind laura echt NEP; bij iedereen begrijpt ze het allemaal volledig; kan toch nietquote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef akveor het volgende:
En Miss No Emotions Laura die advies geeft aan Joanna vind ik ook maar raar. Laura lijkt mij het type die helemaal nog niks aan levenservaring heeft opgedaan. Die heeft alleen nog maar wat houterig aan de kant van het leven gestaan.
Zo manipuleert Mo de zaakquote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat![]()
Ik begrijp die haat naar Jo hier ook niet goed, als Mo huilt , huilt iedereen mee
die heb ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
Dr ogen zijn nu trouwens wel mooi.... zo groen
Ze zei net dat ze in haar eigen bed ging slapen vannacht dus Alex heeft pech..quote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef Sunshine1974 het volgende:
Falex wil dat Flauwra naar bed komt...
ja, dat weet je als je meedoet aan een RLS .quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
Het lijkt me trouwens ook wel frustrerend dat je nu niet alles kan zeggen vanwege de camera's.
Geloof ook geen barst van deze zogenaamd oprechte momenten...quote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van, met al die vooraankondigingen, ma in de studio ...
Viel mij ook net op!quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
Dr ogen zijn nu trouwens wel mooi.... zo groen
dan zet ik de radio op een regionale zender, want dat denk ik dat er een ramp is gebeurd!quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als Mo huilt kan ik niet meer stoppen met lachen.
Dat bedoel ik maarquote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jo huilt ECHT, Mo maakt alleen drama, en dat na een relatie van 2 weken
Met een snelle kus aan Lau van ik ik zie je zo...quote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef Blackprinces het volgende:
Alex gaat na deze roerige dag maar slapen
Absoluut niet, op winegums achter in mijn keel na is dat exact hetzelfde hiero... (toen had ik smarties...)quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat![]()
Gelukkig dan dat ze nog maagd is. Mag ze dat eeuwig blijven, Sommige mensen zouden VERPLICHT hun hele leven maagd moeten blijven, simpel omdat (hoe veilig ook) sex een kans geeft op nakomelingen en een nakomeling van Lauw is pure vernietiging van de mensheid!quote:Op zondag 3 april 2011 22:53 schreef mangalie het volgende:
gadver heeft Lau het over kindjes krijgen, en blij dat ze nog geen kindje heeft..Brrrrrrr wat een eng wijf
Bijna iedereen stond donderdagavond op de banken te schreeuwen dat mams het moest vertellen. Nu ze dat gedaan heeft en het wat anders uitgepakt is dan sommige blijkbaar wilden is het weer niet goed.quote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
En dít is dus waarom het een kutstreek is dat Jo nu info van buitenaf heeft over iedereen. Dit gaat ze met sommige delen en die passen hun gedrag er op aan. En ik kan je nu al zeggen dat Jo zich gaat inlikken bij Sharon en Karim wegens de complimentjes van haar ma ( hint hint want Jo weet ook wel dat ze met die niet zo goed meer is en als ma dat zegt dat dat een dubbele boodschap is: hou die in de gaten )![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Absoluut niet, op winegums achter in mijn keel na is dat exact hetzelfde hiero... (toen had ik smarties...)
[..]
Absoluut niet, op winegums achter in mijn keel na is dat exact hetzelfde hiero... (toen had ik smarties...)
Iedereen?quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat![]()
[..]
Dit is voor jou ook niet de eerste RLS die je volgtquote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Bijna iedereen stond donderdagavond op de banken te schreeuwen dat mams het moest vertellen. Nu ze dat gedaan heeft en het wat anders uitgepakt is dan sommige blijkbaar wilden is het weer niet goed.
Ze zou het meteen vertellen zei ze. maar nee, dit komt beter uit voor de nominaties.quote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Bijna iedereen stond donderdagavond op de banken te schreeuwen dat mams het moest vertellen. Nu ze dat gedaan heeft en het wat anders uitgepakt is dan sommige blijkbaar wilden is het weer niet goed.
ik heb anders toch veel mensen tegen gekregen toen ik Mo's oprechtheid in twijfel trokquote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mo baalt.. Heb ik daarvoor zo zitten janken: gaat Jo er met een prachtig drama vandoor! Dat had zij willen hebben natuurlijk!!quote:Op zondag 3 april 2011 22:58 schreef Flow3r het volgende:
het walgelijke van Monique is dat ze nu NIET huilt om het verdriet van haar vriendin????
Moneuk valt hopelijk bij iedereen door de mand nu
Dat mams het vertelde is 1, dat mams daarna al de weken secret story inclusief de kijkcijfers en de gehele uitgeprinte #sstnl timeline mocht doornemen is de ander!quote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat doen? Slapen? Kan die dat niet alleen?quote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef Sunshine1974 het volgende:
Falex wil dat Flauwra naar bed komt...
De as van oma.. die zat in een potje in haar bruine tas onderin de kas.. Dennis is zich nu een chronische COPD aan het trekken aan het gejatte doosje sigaren van zijn pa om dat potje te vullen...quote:Op zondag 3 april 2011 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
Nog even.. het ging dus om een oud Oma-crematieuchtje en een vriendje die ze weken lang belachelijk heeft lopen maken op Public TV... WTF moet dat janken dan?
Dat zeg ik niet. Dat is ook prima en dat ma dr ff opbeurt ook. Maar waarom moet er over de tattoo van Karim gesproken worden wtf is dat, als dat de gedetailleerdheid van het gesprek is geweest, what the fuck is er dan allemaal besproken met haar. Ze weet wat er van Mo uitgezonden is, en heeft dit al tegen Mo vertelt etc etc.quote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Watte? Geen seks voor Alex vannacht?quote:Op zondag 3 april 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze in haar eigen bed ging slapen vannacht dus Alex heeft pech..
Hij was gewoon naar de kamer, ik heb hem er ook in zien gaan, maar hij is er echt lang geweest..quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
Die gast is zoooo verliefd dat-ie het zelf niet eens doorheeft
Ja het is gewoon een beetje zielig... Arme jongen..quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel lief eigenlijkquote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een beetje zielig... Arme jongen..
Misschien maakt ie nu wel een kans?quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een beetje zielig... Arme jongen..
En glashard blijven ontkennen......quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop het niet... Ik heb het niet zo op Jo, maar ik geloof niet dat ze niet zo ordi als Mo is!quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Stranger1977 het volgende:
Flip gaat op zeker die baarmoeder aanduwen
Precies Bommie!quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat mams het vertelde is 1, dat mams daarna al de weken secret story inclusief de kijkcijfers en de gehele uitgeprinte #sstnl timeline mocht doornemen is de ander!
Zodra ze buiten het huis zijn zal het wat worden tussen die 2quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
it's just a matter of time of die 2 zijn een stel
dat denk ik ook niet.quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet... Ik heb het niet zo op Jo, maar ik geloof niet dat ze niet zo ordi als Mo is!
quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef versabommie het volgende:
Godverdomme.. Philip is ook ongesteld hoor!
quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef versabommie het volgende:
Me too!quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ook.. Eindelijk laat ie zich eens zien!
Kan best, hij zei vanmiddag nog dat hij net een wijf was dus.quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef versabommie het volgende:
Flip zijn baarmoeder is door verdriet om Djoon zelf een beetje ingezakt!quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Stranger1977 het volgende:
Flip gaat op zeker die baarmoeder aanduwen
Welke actie?quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja dat is waar Flip is ook heel lief en vindt ik echt super!! (op die ene actie na dan)
precies hoe bedoel je dit is allemaal in scene gezetquote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef mangalie het volgende:
Stond er niet een tijdje geleden iets op deSST dat op zondag Flip iets met Jo zou beginnen..Weet niet meer precies maar was foutje van de site
Voor een doosje Flugel toch wel? Denniks lukt het ookquote:
Waarschijnlijk eerder al.....quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zodra ze buiten het huis zijn zal het wat worden tussen die 2
dat licht is alleen killing voor óns omdat die rotkop van jou te zien is!kut trutquote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef chufi het volgende:
l,au: Doe anders ff je zonnebril, licht is echt killing hier
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Yep paar weken geleden stond dat er al op, maar was een foutje.quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef mangalie het volgende:
Stond er niet een tijdje geleden iets op deSST dat op zondag Flip iets met Jo zou beginnen..Weet niet meer precies maar was foutje van de site
Nee hoor. Hoe hard er ook wordt gesmeekt, gebeden of gevraagd... die 2 zullen niet gaan zoenen/tongelen in dit huisquote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef knagsje het volgende:
die gaan vanavond nog zoenen hoor, na al dat leed
Zo simpel is het.....de rest is tv mannnnnnquote:Op zondag 3 april 2011 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
Nog even.. het ging dus om een oud Oma-crematieuchtje en een vriendje die ze weken lang belachelijk heeft lopen maken op Public TV... WTF moet dat janken dan?
Heel lief van je schatquote:
Die van echt 2 weken gelden dat hij met Jo zo boos werd op Mo ik zag het op de streams en toen zakte die wel even heel hard in mijn lijstje...quote:
Mooi om te zienquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Schattig
Flip loopt over van emoties
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef Blackprinces het volgende:
Flip was echt bezorgd dat het misschien aan hem zou liggen
De gezamelijke aanval van Herr Flipp en Jojanka op Moody Mo....quote:
Je word mild in je opmerkingen schatquote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heel lief van je schatMaar ik maak per dag zeker 100 vrouwonvriendelijke opmerkingen, en ik heb alleen nog maar knikkende vrouwenantwoorden gehad dat ik gelijk heb deze avond.. Mijn imago is nu net pudding
![]()
Ik heb het nog steeds niet helemaal teruggekeken en daar ben ik wel blij om, want wat ik heb gezien is hij wel een leuk figuurquote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die van echt 2 weken gelden dat hij met Jo zo boos werd op Mo ik zag het op de streams en toen zakte die wel even heel hard in mijn lijstje...
Tja, blijft de vraag op je dat Joanna moet verwijten of die kneuzen van de redactie.quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Dat is ook prima en dat ma dr ff opbeurt ook. Maar waarom moet er over de tattoo van Karim gesproken worden wtf is dat, als dat de gedetailleerdheid van het gesprek is geweest, what the fuck is er dan allemaal besproken met haar. Ze weet wat er van Mo uitgezonden is, en heeft dit al tegen Mo vertelt etc etc.
Totaal niet relevant voor haar breuk met Dennis en gewoon op een vuile ranzige manier informatie vergaren van buitenaf![]()
Eigenlijk zou ik het wel leuk vinden dat dit na het huis een stelletje wordt, dat dit langzaam gaat groeien.. Vind het wel een leuk stelletje, nu ik dit gesprek zo volg..quote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe hard er ook wordt gesmeekt, gebeden of gevraagd... die 2 zullen niet gaan zoenen/tongelen in dit huis
Kan meniet voorstellen dat er ook maar 1 vrouw op de wereld is die vrijwillig sex met hem wel zonder daarvoor duur betaald te worden.quote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Voor een doosje Flugel toch wel? Denniks lukt het ook
Ah had em nog, deze was het. Typisch niet?_O-quote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep paar weken geleden stond dat er al op, maar was een foutje.![]()
![]()
Het stond er zelfs al op voordat bekend kon zijn dat Flip er niet uitgestemd zou worden door de kijkers.![]()
aub wel na het huis dan, al die stelletjes in huis is geen vooruitgangquote:Op zondag 3 april 2011 23:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het wel leuk vinden dat dit na het huis een stelletje wordt, dat dit langzaam gaat groeien.. Vind het wel een leuk stelletje, nu ik dit gesprek zo volg..
een ton is veel geld...maar zelfs dán hoef ik falex niet in mn bed!quote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kan meniet voorstellen dat er ook maar 1 vrouw op de wereld is die vrijwillig sex met hem wel zonder daarvoor duur betaald te worden.
Die arme jongen weet het zelf niet!quote:Op zondag 3 april 2011 23:05 schreef AYLI het volgende:
Flippie liep een paar uur geleden zelfs dansend door het huis, maar verliefd.. neuuuh.
Ik ook, maar blijf Jo niks vinden.quote:Op zondag 3 april 2011 23:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het wel leuk vinden dat dit na het huis een stelletje wordt, dat dit langzaam gaat groeien.. Vind het wel een leuk stelletje, nu ik dit gesprek zo volg..
Het zou veel leuker zijn als ze vanacht met z'n 6-en de beddentest gaan doen,... even die dames flink aanduwen in 1 kamerquote:Op zondag 3 april 2011 23:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar heb je op zich gelijk in. Alleen ik kan me echt niet voorstellen dat dit de dingen zijn waar je over wilt praten als je relatie net over is. Hoe kil wil je het hebben :s En dan nu een partij gaan zitten janken. Zullen vast wel echte tranen zijn, maar er zit ook een naar randje aan haar gesprek met ma en ook met de bewoners. Het is alleen nog over de verdeling van de spullen gegaan :s :squote:Op zondag 3 april 2011 23:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja, blijft de vraag op je dat Joanna moet verwijten op die kneuzen van de redactie.
Blijkbaar zijn er geen afspraken gemaakt en blijkbaar is er niet ingegrepen.
@ruudpuntnl Nee de mijne niet maar ik denk dat het voor deze redactie wel de eerste keer is...
Ja, ik zei toch ook ERNA!quote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
aub wel na het huis dan, al die stelletjes in huis is geen vooruitgang
k geef deze 2 veeel meer kans van slagen dan M&M en A&Lquote:Op zondag 3 april 2011 23:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Yep, die bedoelde ikquote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah deze was het. Typisch niet?_O-
[ link | afbeelding ]
en terecht, met zo'n karakter krijg je nooit vriendenquote:Op zondag 3 april 2011 23:07 schreef danilel het volgende:
Jo zegt zelf; "ik heb weinig vrienden".........
Is het voor jou dan niet beter dat jij een abo neemt op een porn-kanaal???quote:Op zondag 3 april 2011 23:07 schreef Stranger1977 het volgende:
Het zou veel leuker zijn
[..]
Het zou veel leuker zijn als ze vanacht met z'n 6-en de beddentest gaan doen,... even die dames flink aanduwen in 1 kamer
Als ik Jo zo hoor praten is ze ook wel lief hoorquote:Op zondag 3 april 2011 23:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
en terecht, met zo'n karakter krijg je nooit vrienden
Is wel ENDEMOL hč, internationalquote:Op zondag 3 april 2011 23:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja, blijft de vraag op je dat Joanna moet verwijten op die kneuzen van de redactie.
Blijkbaar zijn er geen afspraken gemaakt en blijkbaar is er niet ingegrepen.
@ruudpuntnl Nee de mijne niet maar ik denk dat het voor deze redactie wel de eerste keer is...
Ik denk eigelijk dat M&M het eerste klaar is na het huis hoe serieus ze nu ook zijn, geef ik A&L meer kans van slagen (en inderdaad P&J ook maar denk dat dat allemaal pas komt na het huis)quote:Op zondag 3 april 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
k geef deze 2 veeel meer kans van slagen dan M&M en A&L
En zo goed opgevoed!!!!!quote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik Jo zo hoor praten is ze ook wel lief hoor
Verdorie nou schiet ik weer keihard in de lachquote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef BobHarris het volgende:
Joanna's oma dr as gebruikt voor kipkruiden?? Vertel? Heb ik even gemist
Voor der hond misschien....quote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik Jo zo hoor praten is ze ook wel lief hoor
quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Verdorie nou schiet ik weer keihard in de lach
Nee eerder als placeboquote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef BobHarris het volgende:
A&L?? Lauw kan niet wachten tot Lexje het huis verlaat. Die heeft dr volgende slachtoffer al op t oog hoorquote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk eigelijk dat M&M het eerste klaar is na het huis hoe serieus ze nu ook zijn, geef ik A&L meer kans van slagen (en inderdaad P&J ook maar denk dat dat allemaal pas komt na het huis)
A & L heeft ook geen kans, vooral niet blijkt dat Alex van de arme adel is!quote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk eigelijk dat M&M het eerste klaar is na het huis hoe serieus ze nu ook zijn, geef ik A&L meer kans van slagen (en inderdaad P&J ook maar denk dat dat allemaal pas komt na het huis)
Ik hou me in....maar kan hier blijkbaar een internet hoax van maken,maar doe ik niet hoor!quote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef BobHarris het volgende:
Klaar is.. als in uit elkaar?quote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Verdorie nou schiet ik weer keihard in de lach
Geeft alleen maar weer aan hoe naïef ze eigenlijk werkelijk isquote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef rico80 het volgende:
Bijv Karim zit nu te vertellen dat Jo heeft gezegd dat na de liveshows de aanhang van de bewoners met elkaar een borrel hebben. Het is dan wel geen "schadelijke" informatie, maar WAAROM IS DIT IN GODSNAAM ALLEMAAL MET JOANNA BESPROKEN
Gatverdamme ik vind het met de minuut ranziger en ranziger![]()
precies, die hebben amper over dennis gesproken geloof ikquote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef rico80 het volgende:
Bijv Karim zit nu te vertellen dat Jo heeft gezegd dat na de liveshows de aanhang van de bewoners met elkaar een borrel hebben. Het is dan wel geen "schadelijke" informatie, maar WAAROM IS DIT IN GODSNAAM ALLEMAAL MET JOANNA BESPROKEN
quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef rico80 het volgende:
Jepquote:
Ik denk echt dat Laura hem ook wel leuk vind hoor en het niet alleen spel is..quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
A & L heeft ook geen kans, vooral niet blijkt dat Alex van de arme adel is!
Zij is dan niet de enige. Het mag van mij per direct wegwezenquote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
A&L?? Lauw kan niet wachten tot Lexje het huis verlaat. Die heeft dr volgende slachtoffer al op t oog hoor
hij is niet lief,hij doet lief,omdat ie aan de doos van jo wilquote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die arme jongen weet het zelf niet!
Maar hijis wel super lief voor der en dat heeft ze nodig...
Dan vertrekt ie met opgeheven hoofdquote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zij is dan niet de enige. Het mag van mij per direct wegwezen
ja en dan dat gezicht van Jo..........quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Stranger1977 het volgende:
Hahahaha, wees lief voor elkaar maar dat komt wel goed denk ik
Dat mag ik toch niet hopen, moet ik het geluid weer uitzettenquote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Darklight het volgende:
Gaat monique ook zo janken, omdat het niet om haar draait?
Ik vind laura wel mooi in het straatbeeld passen. Als lantaarnpaal.quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef NenaLois het volgende:
Ik vind laura beter bij karim passen, of nee eigenlijk bij niemand passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |