Mo is al geschrokken omdat Jo gezegd heeft dat het uitgezonden is!! Mo denkt weer owjee de tv is echt kapot geschoten door de shotgun van dr maquote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Niki.P het volgende:
Misschien gelukt bij dit gebeuren, gaan A en L en M en M minder klef doen omdat dat zielig is voor Jo..
oei bollokus, je foto is helemaal uitgerektquote:
Goed idee...quote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hm...... En als we nou een SST jank top 20 samenstellen?
Echt ik hoop dat ze in t kader van de week van de waarheid wat laten zien daarvan.quote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Mo is al geschrokken omdat Jo gezegd heeft dat het uitgezonden is!! Mo denkt weer owjee de tv is echt kapot geschoten door de shotgun van dr ma
Hoorde ik Alex net ook niet over Youtube praten?? Nou, sorry, Mo, daar mag het niet geplaatst worden, die zijn te preuts!!quote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Mo is al geschrokken omdat Jo gezegd heeft dat het uitgezonden is!! Mo denkt weer owjee de tv is echt kapot geschoten door de shotgun van dr ma
cryin van Roy Orbisonquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb nu pen en papier klaarliggen.....
Nog meer suggesties voor de Secret Story Jank Top 20?
En dít is dus waarom het een kutstreek is dat Jo nu info van buitenaf heeft over iedereen. Dit gaat ze met sommige delen en die passen hun gedrag er op aan. En ik kan je nu al zeggen dat Jo zich gaat inlikken bij Sharon en Karim wegens de complimentjes van haar ma ( hint hint want Jo weet ook wel dat ze met die niet zo goed meer is en als ma dat zegt dat dat een dubbele boodschap is: hou die in de gaten )quote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
Jo: "Ik wil niet dat mijn broertje morgen kijkt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |