Ik geloof in hoor en wederhoor....quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef snetje het volgende:
mwah! in deze geef ik mamajo wel gelijk! om Jo in dat huis te stoppen en eindelijk eens voor haarzelf te kiezen en om zo ook in te zien dat na 3 weken het flapdrolletje en moederkindje Dennix haar al dumpt omdat zijn mamie dat wil!! lijkt me moeilijk hoor om je dochter 3 jaar lang door een ellende te zien gaan omdat een ander der eigen kind niet kan loslaten...
en neen Jo is geen favo van mij, maar ik zie wel dat dit verdriet echt is ..eens kijken of we nu een andere Jo krijgen te zien ...
Ik vind dr wel lief zo...quote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne is trouwens veranderd in het huis.
Is dat positief?
Alex zit steeds aan die zeiloren.quote:
Waarop Jo zegt: Kon je het niet met mij doen!!!quote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef iBenny het volgende:
Flip: "Ik had daar (in de KvdW, red.) echt een goed gesprek. Normaal zit ik daar altijd grapjes te maken, maar ik heb nou een keer echt een goed gesprek gehouden."
Die jongen heeft echt nog een hele muur om zichzelf weg te brokkelen hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef iBenny het volgende:
Flip: "Ik had daar (in de KvdW, red.) echt een goed gesprek. Normaal zit ik daar altijd grapjes te maken, maar ik heb nou een keer echt een goed gesprek gehouden."
quote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef versabommie het volgende:
op herhaling, want deze is het waard :p
Over die as in een tas en kipkruiden, heb een paar weken geleden deze gezien en moest er gelijk aan denken![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef versabommie het volgende:
op herhaling, want deze is het waard :p
Over die as in een tas en kipkruiden, heb een paar weken geleden deze gezien en moest er gelijk aan denken![]()
![]()
Dat werd al lang door de cossers voorspeldquote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
Flip denkt dat het zijn schuld is/hij er mede verantwoordelijk voor is dat hij weg is bij dr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |