Je gaat echt te verquote:Op zondag 3 april 2011 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik deed, me inhouden, anders was ik pas echt grof over Laura begonnen
Echt zo erg hequote:Op zondag 3 april 2011 23:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik denk dat ik niet meer echt SST wil kijken.
Ik heb ze alleen vanavond al veel erger voorbij zien komen, wittemanquote:
Groffer dan iemand in CAPS dood wensen ?quote:Op zondag 3 april 2011 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik deed, me inhouden, anders was ik pas echt grof over Laura begonnen
Sharon is goed bezigquote:Op zondag 3 april 2011 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hahaha, Sharon vraagt naar de tien minuten!
Ik gaf alleen vrijblijvend advies!quote:Op zondag 3 april 2011 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Groffer dan iemand in CAPS dood wensen ?
Mo stuurt ze gewoon straks de kamer uit!quote:Op zondag 3 april 2011 23:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laura en Karim storen Maik en Mo nog.. Laura wil nu eerste rang liggen of zo??
Misschien wil die zien hoe het nu eigenlijk moet oid.quote:Op zondag 3 april 2011 23:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laura en Karim storen Maik en Mo nog.. Laura wil nu eerste rang liggen of zo??
ja doet ze echt ! nou ze had mij voor zich moeten hebben danquote:Op zondag 3 april 2011 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mo stuurt ze gewoon straks de kamer uit!
Denk er de volgende keer ff over na OK...quote:Op zondag 3 april 2011 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik gaf alleen vrijblijvend advies!
Ja oud nieuws, daar heeft ze het meerdere keren over gehad.quote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef 38half het volgende:
Oh ja, ik zag op hyves dat Joanne daar ook een aantal accounts heeft. Eigenlijk heeft ze nog een geheim dan alleen dat slaapwandelen. Ze heeft een tattoo gehad!!!!
Joanna (1999)
2 mei 2009, 11:21
He pieter,
Ik kan jou niet krabbelen, dat is geblokkeerd.
Dit is mijn hyves niet, dit is een account waar mijn fotos worden gebruikt. Met mij gaat alles verder goed. De commercial is zeker leuk geworden. Heb jij nog een leuke rol gekregen of is het tot nu toe gebleven bij figureren?
De behandeling aan mijn tattoo is goed gegaan ja, hij is al een stuk verdwenen.
Succes met acteren!
Groetjes,
Joanna
ze kan zo de wallen op , lijkt mequote:
Ga jij eens lekker op het NSB knopje klikken ipv me de les proberen te lezen! Tis zondagavond 10 voor 12 en je komt nu echt niet door!~quote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk er de volgende keer ff over na OK...
Kan me voorstellen dat je een hekel aan iemand hebt maar toch....
Uhhhh zij staat niet in bikini onder de douche dan? ALS ze al de douche van dichtbij ziet.quote:
Yeps.. zoals ze dagelijks lange tijd doen .. en hoeveel sancties ervoor tot nu toe ?quote:
Dat dus.quote:Op zondag 3 april 2011 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt zo erg heIk heb zo'n verschrikkelijke hekel aan al die mensen ( Gerard uitgezonderd) gekregen,.... echt een gruwelijke minachtende hekel!
Niet preuts maar onnozel. Onder de douche met bikini en zich elke avond voor de camera's laten volblaffen. Mr. Moniquequote:Op zondag 3 april 2011 23:49 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Uhhhh zij staat niet in bikini onder de douche dan? ALS ze al de douche van dichtbij ziet.
Dan stemt ie toch lekker op Lauquote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef Nobodies het volgende:
De relatie van Laura en Alex uitgelegd:
Als Alex op Mo stemt heeft die echt een probleem.
jo en sharon zei zequote:Op zondag 3 april 2011 23:50 schreef sjampoeh het volgende:
laura lispelt nadat karim de vrouwenkamer verlaat: jo en (?) weet ik niet meer worden sowieso niet genomineerd, dus ik ben zwaar de lul .
![]()
Dat zou ik echt gaaf vinden! Zou dan zelfs op hem stemmen als ie naast haar komt te staan!quote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef Nobodies het volgende:
De relatie van Laura en Alex uitgelegd:
Als Alex op Mo stemt heeft die echt een probleem.
Maar dan wel weer onder de dekens! Smegmasnolquote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet preuts maar onnozel. Onder de douche met bikini en zich elke avond voor de camera's laten volblaffen. Mr. Monique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |