blijf je blijf je blijf je blijf je ??????????quote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Filmpjes waarvan, bij elke scheet die iemand in dat huis moet laten, krijgen de streamers een SL.
Weltrustenquote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
Vind echt een mooi gesprek tussen Flip en Jo.
Maar ik ga nu lekker slapen morgen weer veel te vroeg op!
Slaap lekker voor alle Lieve FOK!ers hier!!!
quote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Duracel is voor konijnen en die zingen niet
Probeert zij nu te bedenken met wat voor stunt zij nog moet komen op een beetje uit de verf te komen??quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
konijnen is toch het enige wat hij doet?
Flash, je blijftquote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Filmpjes waarvan, bij elke scheet die iemand in dat huis moet laten, krijgen de streamers een SL.
Moest gaan douchen van Moquote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
hmm...maik is toch maar weer de slaapkamer uitgegaan als ik het zo zie?
ciao nikiquote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
Vind echt een mooi gesprek tussen Flip en Jo.
Maar ik ga nu lekker slapen morgen weer veel te vroeg op!
Slaap lekker voor alle Lieve FOK!ers hier!!!
gemene laura gaat gauw in haar eigen bedje liggen, zodat flipje weer naar de mannen moet ? en de momenten mist van jo ?quote:
nou, ze doen het ook MET licht, ik zette gisternacht ff mn tv aan, en schrok me dood, mo was echt aan het rodeo rijden hoor , en iedereen moest de kamer uit....quote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef K_L het volgende:
[..]
Nog ff wachten tot het licht uitgaat![]()
Maar dan gaat het geheid beginnen
Het is Joanna die iets meer ruimte geeft volgens mij. Ik vind hem eigenlijk alleen leuk bij Joanna en verder vind ik hem een lul.quote:Op zondag 3 april 2011 23:25 schreef freaky40 het volgende:
Ik voel dat Flip is opgelucht dat het uit is, kan aan mijn liggen hoor...Hij is een stuk losser nu.
Misschien moet ze die tip eens zelf uitvoeren,... straks komen die lippen niet meer los van elkaar.quote:
dan mag ze zelf ook wel een keer gaanquote:
Hij is ondertussen vast gezwicht naar Aafke der bed, z'n oude bed is niet eens opgemaakt..quote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gemene laura gaat gauw in haar eigen bedje liggen, zodat flipje weer naar de mannen moet ? en de momenten mist van jo ?![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij is ondertussen vast gezwicht naar Aafke der bed, z'n oude bed is niet eens opgemaakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |